
Moto Guzzi V11 Scura R
13.02.2006
1998 | 1999 | 2002 | 2006 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1064 cm3 | |||
Výkon | 65.7 kW (89.4 koní) | 66 kW (89.8 koní) | 67 kW (91.1 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7800 ot/min | 8200 ot/min | ||
Točivý moment | 95 Nm | - | 94 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | - | 5400 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | - | OHV | ||
Ventilů na válec | 2 | |||
Vrtání | - | 92 mm | - | |
Zdvih | - | 80 mm | - | |
Kompresní poměr | - | 9.5 : 1 | - | |
Příprava paliva | - | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | - | Trubkový | Páteřový | - |
Materiál rámu | - | chrommolybden | - | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | - | 17 " | ||
Zadní kolo | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR 17 | 120/70 | 120/70 17 |
Rozměr zadní pneu | - | 160/70 ZR 17 | 180/55 | 180/55 17 |
Rozvor | - | 1470 mm | 1490 mm | |
Výška sedla | - | 800 mm | ||
Suchá hmotnost | 216 kg | 221 kg | - | 226 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 220 kg | - | |
Objem nádrže | - | 20 l | - | 20.7 l |
Spotřeba | - | 6.5 l/100 km | - | |
Maximální rychlost | 220 km/h | 230 km/h | - | 230 km/h |
První cena | - | 319000 Kč |
Od VlastíkPlamínek(2003)
Od VlastíkPlamínek(2003)
Od MaraGuzziV11(2002)
Od Kojc(2001)
Od Kojc(2001)
Od Kojc(2001)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Kemp v RO | 11 | 2.6.2024 08:01 | ||
Italské | Technické okénko Moto Guzzi V11 | 536 | 13.4.2024 16:28 | ||
Italské | Vliv předstihu na detonace při deceleraci | 76 | 27.6.2022 10:22 | ||
Italské | Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti) | 301 | 14.8.2020 23:59 | ||
Italské | Tachometr | 0 | 21.9.2019 01:29 | ||
Italské | Problém s otáčkoměrem | 3 | 24.7.2019 06:42 | ||
Italské | Griso vs V11 | 24 | 16.7.2019 13:37 | ||
Opravy a údržba | Nástřik motoru? | 11 | 17.3.2019 09:21 | ||
Italské | Moto Guzzi V11 | 6 | 21.10.2015 12:50 | ||
Supersport | motoguzzi V11 | 5 | 28.9.2015 20:12 | ||
Italské | Rozdíly v modelech V11 | 18 | 11.7.2015 17:28 | ||
Italské | MotoGuzzi problém s převodovkou | 6 | 15.6.2015 09:02 | ||
Opravy a údržba | Elektrika na motorce | 2 | 26.4.2015 20:38 | ||
Italské | Polepy Moto Guzzi v11 | 22 | 22.3.2015 19:24 | ||
Italské | Moto Guzzi V11 Sport - doplňky | 13 | 1.3.2015 17:32 | ||
Italské | Když MG spadne no bok, co ty válce? | 98 | 24.2.2015 00:22 | ||
Italské | mivv na guzzu | 16 | 27.9.2014 21:01 | ||
Italské | Italská nálada | 3 | 8.9.2014 09:17 | ||
Opravy a údržba | Šťastný nový majitel V11 - pár ohledně servisu atd | 27 | 12.6.2014 21:25 | ||
Italské | moto guzzi V11 VIN. problem na evidence | 16 | 30.5.2014 16:40 |
po kreši v srpnu 2007 opravena, bude ještě novej lak a pod. Jinak laufy Leo Vince a kapoty z Rosso C...
Velká, mohutná mašina - pořádnej kus s nádherným motorem a docela nezvyklým designem. Italská klasik...
Srdeční záležitost s naprosto vyjímečným charakterem a svou duší.
Je na dvorku... Moc jsem se na ni těšil už v roce 2011, protože mi ji předchozí majitel "vyfoukl" a ...
Dýchá z ní život ze všech otvorů. Torpédo s řídítkama.
"Znovunalezená radost z jízdy na dvou kolech" - Moto Guzzi V11 Sport, rok výroby 2002. Motorku jsem...
Tak po delší úvaze jsem se rozhodl pro tuto retro krasavici.Je zatím celá orig. ale už v základu má ...
Jezdím na Moto Guzzi V 11 třetím rokem. Mám limitovanou edici Scura R. Předtím byly Nevada, V11 Ball...
Umělecké dílo na dvou kolech. Italská kovařina se vším, co k tomu patří :)
Krásná, neokoukaná italka v parádní stavu, tohle byla koupě která se nedala odmítnout.
Italská továrna na emoce :-) je strašná škoda, že V11 již není v portfoliu značky, protože to by byl...
Po letech blbnutí co možná nejvýkonnějších motorek max rychlosti atd. Ty hovadiny vždyť víte. Pořádn...
Umělecké dílo na dvou kolech. Italská kovařina se vším, co k tomu patří :)
Sportovní dvouválec,který nic neodpustí,ale za to krásné svezenív zatáčkách
Cestovní Stelvio a Choper Nevadu už mám. Tak tohle je jasná volba.
Tak jsem se rozhodl koupit si lokomotivu. Než dokončím svoji cihlu, tak nebudu sedět doma. Lehce up...
Perfektne talianske zelezo :) Velka pochvala chlapcom do Moto guzzi ze postavili takyto stroj.
Velkej, silnej traktor na dvou kolech :-)
Jezdím na Moto Guzzi V 11 třetím rokem. Mám limitovanou edici Scura R. Předtím byly Nevada, V11 Ball...
Darth Vader - a to nejsem příznivcem Hvězdných válek...
Tak dali jsme vačku SHRICK a trochu to kolega poladil a výsledek je více než zajímavý. Kdo se pod...
Došla vačka na MG V11 od Schrick. Radost pohledět... Bude se montovat až v zimě 2017/2018..
Každý rok ladím Guzzinku dopředu a dělám z ní lahůdkový stroj... Letos jsem se rozhodl pro tyto d...
Kamarádi od BMW se mi posmívali, že na MG potřebuješ solvinu... Já jsem se jim trochu smál, ale d...
Tak deník pokračuje dále a máme tu další nášup v podobě kovaných pístů, které mají kompresní poměr 1...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 5.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.9/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 8.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.4/10 |
Město | 5.7/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.7/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 3.9/10 |
Dostupnost dílů | 5.5/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.8/10 |
Světla | 7.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V11 | Rosso je jen jedna. |
Aprilia Tuono 1000R | V11 Ballabio mě prostě dostalo designem, je pohodlnější než tuňák, má vzduchem chlazený motor a vůbec, je to prostě Guzzi jak má bejt. |
Moto Guzzi Griso 850 | |
Moto Guzzi Griso 1100 | Třeba příště Griso 1200. |
Moto Guzzi Sport 1200 | prostě jsem se do V 11 začuměl. |
Cagiva Raptor 650 | Protože než jsem stihl vyzkoušet, tak se objevila tahle kráska. Byla kousek za humny a za pěknou cenu. Osud. |
Moto Guzzi Griso 1100 | |
Yamaha MT-01 | byla drahá :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V11 | Rosso je jen jedna. |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | Objevila se tato bila princezna;-) |
Yamaha XJ 900 | Vysoká cena. |
Moto Guzzi Norge 1200 | Koukal jsem na jedno Ballabio ale RadimV11 byl rychlejší. A pro mě se stejně cesťák hodí víc - rád jezdím daleko. |
Honda CB 1300 | kus který jsem viděl a projel,nebyl motoricky ve stavu abych dojel zpátky domů |
Ducati Hypermotard 1100/1100S | nejak som si to romyslel,hladal som kus bez zasahu kutila domaceho,, |
Ducati Monster S2R | Je pořád moje vysněná,ale rozhodla cena.Navíc monster je asi o polovinu lehčí a tudíž tušim i o dost ovladatelnější.Nic méně její čas ještě přijde(možná). |
Moto Guzzi Sport 1200 | Vlastně nevím. Asi jsem chtěl zkusit něco novějšího. |
BMW R 1200 S | MG V11 jsem nevybral, i když je to moje srdcovka, protože jsem chtěl zajímavé odpružení od BMW a také výkon byl jinde, o hodně níž. |
Moto Guzzi Breva 750 | Nádherná, silná ale těžká a "neohrabaná". |
Moto Guzzi California EV | Chtěl jsem něco cestovního (možná zbytečná obava) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2004 | Feki | servisny-manual...t-variant-b.pdf | 54 MB | MOTO GUZZI V11 |
2003 | MaraGuzziV11 | workshop_manual...te_en_de_ne.pdf | 40 MB | workshop manual 2003 |
2002 | MaraGuzziV11 | spare_parts_cat...ans_2002-07.pdf | 5.3 MB | katalog ND 2002 - 2007 |
2001 | MaraGuzziV11 | v11-le-mans-ita...utsche-2001.pdf | 1.9 MB | workshop manual Guzzi V11 2001 |
2001 | MaraGuzziV11 | workshop_manual_v11_en_de_ne.pdf | 14 MB | workshop manual 2001/II |
2002 | Jiřin_V11 | 30.10.2023 | Stáhnout m4a |
Staženo:23x Le Mans Tenni - studeny start |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone BT020 | 17" | Zadek | 4 | už nikdy více! motorka se chovala nestabilně, nebylo to ono.... | 01.09.2008 v 11:14 |
Michelin Michelin Pilot Sport | 17" | Zadek | 2 | Přijemné překvapení, na suchu velice dobrá přilnavost na "ce... | 01.09.2008 v 11:12 |