renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V11 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VlastíkPlamínek
Vloženo 21.9.2006
Aktualizováno 13.10.2010
Zobrazeno 26 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 127 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


po kreši v srpnu 2007 opravena, bude ještě novej lak a pod. Jinak laufy Leo Vince a kapoty z Rosso Corsy... Je to mazel a jsem rád že zase jezdí :)

zima 08/09. Celkový facelift. Není co dodat :)

Více fotografii

Recenze

Tak, je chvíle čas tak pěkně sesumírujeme sezonu 2008 v sedle V11



Po zprovoznění vraku se dostavovali dětské nemoci které jsem si víceméně způsobil sám. Díky nim se taky motorka několikrát vracela domu v dodávce. První takový nesmysl byl špatně dotažený oříšek řadičky na hřídelku z převodovky. Mohutné V-twin vibrace způsobily že se mi v prvním vinglu za barákem odpojilo táhlo řadičky. Takže potupný návrat domů a dotáhnout.



Druhá story byla o něco bolestivější neb se mi odpálil regulátor a Guzza za jízdy asi po 10km umřela. Odnesla to baterka.



To se všechno dalo do kupy a pak už se vesele jezdilo dál :)



Během prvních 2000km jsem si všiml lehkého úbytku oleje, to jsem dřív neznal ale nevěnoval jsem tomu pozornost a až při výměně po 5000km jsem zjistil málo dotažený filtr takže olej lehce prokapával na dekl filtru. Ven na silnici to ale neteklo takže pohoda.



Převodovka, to je trošku bolest všech starších Guzzin. Chce to pořádně tvrdě řadit, ne hladit špičkou jinak máte neutrálů jak majitel Hondy rýže na políčku. Začalo rosit těsnění a malinko kapat olej. Jenže pod převodovkou je přímo křížení výfuků takže sem tam to smrdělo jak KFC :) Proč to chcalo, nevím, asi tím horkem od svodu silikon povolil.



no a další věc byla, u prvních sérií V11 typická. Nosný šroubek pružinky na selectoru v řadícím mechanismu má místo 15mm průměr 16.3mm což vede k nadměrnému opotřebení pružinky. Ta jednoho dne praskne a máte tam co zrovna máte zařazíno. Gutt. Mě to zůstalo mezi dvojkou a trojkou. Nabalený jsme jeli s Malčou na sraz a zrovna pod jižní spojkou rup a je to v prdeli. No nic.



oprava je vcelku jednoduchá. Stačí vyndat expanzku zadního tlumiče, demontovat startér a motorku položit na bok. Pružinka i šroubek maj skladem na stein-dinse za cca 20€. Oprava během hodinky hotova.



A jinak?



Totální spokojenost.

Neměnil bych.



-



Takže jenom menší popis hlavních změn co se chystaj přes zimu:



stříbrný boky vyměněný za červený (díky Jirko)

nová barva všech částí kapotáže

výfuky leo vince se vymění za Mistraly

carbon zadní blatníček

nový gumy -hehe, michelini jsou jak batoh od dráteníka

když to vyjde, celý airbox pryč a budou přímý filtry na sání :)





Takže soupis toho co se za dlouhý měsíce událo v garáži:



Guzza je komplet celá v novým laku, až na přední blatníček, ten se bude ještě dodělávat. Barvu nesdělím, počkejte si na fotky.

Mistraly se přesunou trochu výš, je nutno ale převařit montážní body na rámu.

zadní blatník z carbonu se nekoná, hledá se jiné řešení

gumy, za týden snad dojdou pirelli diablo strady

a airbox je definitivně pryč. Jen ty filtry ještě objednat a zaplatit :)

převodovka finálně a úspěšně přetěsněná takže už žádný přepálený tuk na svodu

v předních vidlicích pruží nové progresivní pružiny takže se nemůžu dočkat až to posadím na silnici.



tož tak. Zima byla dlouhá ale naštěstí už pomalu končí.



nové jméno mašiny? V11 Diavolo Nero



-



Začátek sezony 2009



Po poskládání jsem řešil dvě věci, nový stupačky z 1100 Sportky který jsem předpokládal že budou plug&play s V11 montážními body nakonec nebyly plug&play, takže malá pomoc pilníčku. Další libůstka se objevila v průběhu pasování Mistralů na sériové křížení. Levý výstup má vnější průměr 51mm a Mistral na něj naklouzl jak . no zkrátka jak má být. Jenže pravý ne a ne, po konzultaci s paní šuplerou se zjistilo že pravý výstup z křížení má 53mm vnější průměr, a to je jaksi víc než je zdrávo. Opět přišla na řadu jemná technika (flexa a brusný kotouč, pak filc aby to bylo hezký a nakonec to znova zkoukla paní šuplera) takže nakonec se dobrá věc podařila a oba laufy čumí stejně vysoko a daleko od prdelky.

Když už mluvím o těch Mistralech. Podle vnějších měření s Leo Vincema maj téměř shodné vnitření rozměry, jen jsou malinko užší a kulatý místo oválných rozměrů Vinců. Čekal jsem podobný zvuk. Chyba. To co se dostavilo se nedá popsat. Zlej, nakrknutej zvuk. Na volnoběh při zahřátým motoru jen temně dunní a při ostré jízdě krásně zpívá. Sem tam si decentně plivne do laufu, vince to po instalaci commanderu nedělali ale podle barvy svíček to chudý nemám tak nevím :/.

Ještě k pružinám Wurth či jak se to píše do vidlic. Změna k lepšímu o 100%. Byl jsem teď projet pár zatáček co mám naučený z starýma pružinama, tam kde předek býval lehce nervozni to teď jede jako po kolejích. Takže spokojenost a vřele doporučuju. Stejně mi to ale nedá a koukám po Ohlinsech. Ne že bych to poznal ale k černý motorce by se mi to zlato vpředu moooc líbilo :)



takže tak. Až mi zase něco napadne doplním.



-

Takže jedeme dál:




Několik kixů. Jedu z nákupu a koukám že zadek olejové vany se divně leskne. Teče po tom olej. Fajn, co by to tak asi mohlo být? Gufero na klice ;) Takže motor ven - záležitost cca 14 šroubů, několika kabelů a hadic. Asi za 30min je to venku, bál jsem se že to bude horší. Shodil jsem věnec na spojkovém koši a co nevidím. Spojkový lamely vytrhaný z meziplechů. O ano, nýtovaná spojka. Takže ještě nový lamely a meziplechy. Na radu starších a zkušených Guzzistů jsem od Pana Průchy koupil lepenou spojku Surflex - paráda!!!



No jo, jenže co to gufero. Samože atyp ;) objednal jsem také u pana Průchy - ten člověk má snad všechno skladem! Doporučuju. Škoda jen že mi ho česká pošta doručuje už třetí týden... Na to že je firma otevřená od 7:00 do 19:00 a nebyla tu ani noha tak to není špatný... Takže jinak, odzkoušené obchody měly, ale ne ve Vitonu :( Tak jsem zkusil servis u Topolů... zkrátka řečeno tam jsem taky nepochodil. Nehodlám se o tom rozepisovat, prostě jsem asi někomu šlápnul na kuří oko. To je jedno.



Takže co, poslední šance, elit. Světe div se, v Elitu na Stodůlkách ho měli skladem a přesně to co tam má být (byť to někteří stále nejsou schopni pochopit-jejich boj). Cena 151kč. Takže šup do kupy a drandíme :)



Od té doby pohoda jazz ;)



---



sezóna 2009 - závěr



Celkově najeto přes 15000km. Přesně nevím bo mi prasknul náhon tachometru a nechtělo se mi ho hned měnit. Vážnější trabl se vyskytnul v elektrice, kdy se mi po dvou hodinách jízdy v dešti začala vypalovat pojistka dobíjení - ukázalo se že odešel regulátor dobíjení - vyměnil jsem za Vape, dobíjí krásně, ovšem vlastní šikovností mi někde začala kostřit elektrika - čili nefunguje přední světlo, tlumené+dálkové a taky nejde otáčkoměr. V kombinaci s nefunčním tachometrem vás to hodně naučí jezdit na ucho :) a světe div se, hodně jsem porychlil :)



potvrdilo se že Guzza je držák a není problém na ní za víkend nacestovat příjemných 1200km z čehož 750 v jeden den. To je fajn, alespoň se nebudu bát až vyrazím do toho řecka...



Taky začal klepat levý válec - vidím to na přidřenou vačku nebo přiohnutou rozvodovou tyčku. Moto je momentálně odstrojené a čeká v obýváku na mojí pozornost. Až to otevřu tak se na to hezky podíváme.



do sezony 2010 plánuju změnu na nahatou potvoru - všechny změny budou plně vratné. Světlo přijde uchytit přímo na trubky vidlic, SBK řidítka umístěná pod horními brýlemi a přepákování stupaček. Uděláme z toho zlou hambatou mršku. A když se to nebude líbit nebo mi na tom nebude dobře, vždy se to dá změnit zpět.



takže asi tak...


tož sezona 2010 začíná!!!

uvidíme ;)




ČASY NA OKRUZÍCH:

Most - 2.14.247

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
edm_0185
edm_0185 napsal 13.12.14 v 17:20

dokonale citanie naozaj :) guzzi je znacka po ktorej pozeram s obdivom a aj cez tie problemi by som ju bral vsetkymi desiatimi :) zavidim ti tu krasku :)

edm_0185
edm_0185 napsal 13.12.14 v 17:05 10b.

dokonale citanie naozaj :) guzzi je znacka po ktorej pozeram s obdivom a aj cez tie problemi by som ju bral vsetkymi desiatimi :) zavidim ti tu krasku :)

HiddenSnake
HiddenSnake napsal 03.07.14 v 13:22

Pekna masina, ale tvuj profil je jak denik mechanika italske motorky, kterou vyrabeli indove v patek. zlata rejze

markus
markus napsal 17.03.12 v 22:09

opravdu pěkná motorka, bez kapoty taky super. kapota je úžasná

majkyc
majkyc napsal 14.10.11 v 07:44

Taky přidávám :)

Více komentářů



TOPlist