Honda VT1300CX
14.06.2010
2016 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1312 cm3 |
Výkon | 41.6 kW |
Výkon při otáčkách | 4250 ot/min |
Točivý moment | 107 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 2250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Vrtání | 89.5 mm |
Zdvih | 104.3 mm |
Kompresní poměr | 9.2 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 336 mm |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-R21 |
Rozměr zadní pneu | 200/50-R18 |
Rozvor | 1805 mm |
Výška sedla | 678 mm |
Suchá hmotnost | 309 kg |
Pohotovostní hmotnost | 449 kg |
Objem nádrže | 12.3 l |
Množství oleje | 4.3 l |
Spotřeba | 4.93 l/100 km |
Maximální rychlost | 165 km/h |
2010 VT 1300 CXA (to Áčko znamená ABS). A ta barva ... modrá je dobrá, už je to tak.
Nevšední, krásná, ovladatelná...prostě moje Furynka. Koukala jsem po ní dlouho a nakonec je moje :-)...
Sériová "custom" mašina. Vzhled, posaz jak na stavbě, jízda jak na běžný mašině a to vše homologovan...
Krásná štíhlá ,Vytoužená a ta bačkora vzadu.
Nejhezčí sériovka, která se dá koupit.
Většinou zatracovaná, mnou velmi oblíbená. Zběsilá fury VT1300CX. Drsná a radikální. Zaujala mne sv...
Výborné jízdní vlastnosti, výborná ovladatelnost a po nahození výfuků Cobra i výborný zvuk.
Jediný chopper sériově vyráběný
Nejhezčí sériovka, která se dá koupit.
Jediný chopper sériově vyráběný
Krásná štíhlá ,Vytoužená a ta bačkora vzadu.
Sériová "custom" mašina. Vzhled, posaz jak na stavbě, jízda jak na běžný mašině a to vše homologovan...
Výborné jízdní vlastnosti, výborná ovladatelnost a po nahození výfuků Cobra i výborný zvuk.
2010 VT 1300 CXA (to Áčko znamená ABS). A ta barva ... modrá je dobrá, už je to tak.
Většinou zatracovaná, mnou velmi oblíbená. Zběsilá fury VT1300CX. Drsná a radikální. Zaujala mne sv...
Nevšední, krásná, ovladatelná...prostě moje Furynka. Koukala jsem po ní dlouho a nakonec je moje :-)...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 3.5/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XVS 1300 Stryker/Custom | |
Triumph Rocket III Roadster | Rocket (foneticky raket) mi nakonec znělo trochu jako "rakev" |
Yamaha XV 1900 Raider | Vyšší hmostnost, hůře dosáhnu na zem. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XV 1900 Raider | objem :D |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | Jangel | fury-prirucka-uzivat.pdf | 2.9 MB | Angličtina, pro všechny ročníky |