Sériová "custom" mašina. Vzhled, posaz jak na stavbě, jízda jak na běžný mašině a to vše homologované bez problémů na STK. Už jsem nechtěl řešit a nevrážet nesmysly do přestavby HD a mít mašinu na ježdění a se vzhledem.
Motorka koupena od FIRMA:KH MOTO (Kutná Hora)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Po mnoha letech nástupce řady japonských chopperů VT Shadow, kterýma jsem odkojenej. Po VT 600 a VT 1100 logická volba. Jsem na ní jak doma, prostě Honda v kabátě custom stavby, na kterou se HD nikdy sériově nezmohl.
Motorku bych doporučil pro - Fanoušky chopperů od Hondy řady VT. Pro ty co chtějí legální custom mašinu bez dalších větších investic. Pro ty co neupřednostňují HD jako božstvo dá Honda Fury o dost víc spolehlivosti, kvality, jizdních vlastností a to vše v extra vzhledu, který se u jiného výrobce jen tak nenajde. Škoda,že jich je málo na trhu a je dost v ceně. Já měl štěstí.
Doplňky na motorce - Komplet vyráběné extrémně snížené sedlo. Úprava krytu sání. Boční brašna u kyvky. Vyráběná dlouhá opěrka z nerezu.
Recenze
Chtěl jsem custom mašinu a už neřešit technickou. Jelikož HD takový vzhled a vlastnosti nevyrábí je Honda Fury jediná volba. Navíc jsem odkojen řadou VT Shadow, takže je to postup v rodině.
Extrémně čistý vzhled, 200mm bačkora vzadu, 21 palcová galuska vpředu, snížené sedlo, nádherná nádrž. Jízda jak na normální mašině. Motor naladěn perfektně nízko. Táhne bez škubnutí z minima. Výkon sice nižší, ale když chceš jet svižněji stačí trošku točit a je to tam... absolutní spokojenost. Sice by to chtělo další kvalt, motor na to má, ale na naše rozsekaný silnice to stačí :) Spotřeba okolo 4,3 l/100km. Fakt dobře brzdí na tu váhu.
Pro cestování je nutné dodělat minimálně opěrku na přidělání spacáků a nějaké brašničky na základní nářadí. Spolujezdec má rád, když si dá pod sebe navíc deku a pak se daj jezdit stovky km.
Spolehlivost Honda, servisuju si sám, vše kvalitně zpracované a přístupné. Bezúdržbový kardan je taky velké plus.
Překvapivě se cítí všude dobře. Tohle se znovu Hondě povedlo. Dokonce bych řekl, že z řady VT nejlepší. Pro Fury nejsou problém zatáčky... pěkné horské silnice. Vodí se dobře a hodně pomáhá sériově 200mm pneu na zadku.
Super!
Parádní kousek
Zdarec.Svatá pravda vše co jsi napsal,a ta barva jí fakt sluší.FFF.
tyhle štíhlý holky mi neberou, ale fakt je, že tohle se těm japoncům povedlo:)
Gratulace.
opět jeden pěkný kousek, tak hodně šťastných kilometrů .