renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 1300 CX custom (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mcet22
Vloženo 15.8.2018
Aktualizováno 15.8.2018
Zobrazeno 1 438x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Sériová "custom" mašina. Vzhled, posaz jak na stavbě, jízda jak na běžný mašině a to vše homologované bez problémů na STK. Už jsem nechtěl řešit a nevrážet nesmysly do přestavby HD a mít mašinu na ježdění a se vzhledem.

Motorka koupena od FIRMA:KH MOTO (Kutná Hora)

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Po mnoha letech nástupce řady japonských chopperů VT Shadow, kterýma jsem odkojenej. Po VT 600 a VT 1100 logická volba. Jsem na ní jak doma, prostě Honda v kabátě custom stavby, na kterou se HD nikdy sériově nezmohl.

Motorku bych doporučil pro - Fanoušky chopperů od Hondy řady VT. Pro ty co chtějí legální custom mašinu bez dalších větších investic. Pro ty co neupřednostňují HD jako božstvo dá Honda Fury o dost víc spolehlivosti, kvality, jizdních vlastností a to vše v extra vzhledu, který se u jiného výrobce jen tak nenajde. Škoda,že jich je málo na trhu a je dost v ceně. Já měl štěstí.

Doplňky na motorce - Komplet vyráběné extrémně snížené sedlo. Úprava krytu sání. Boční brašna u kyvky. Vyráběná dlouhá opěrka z nerezu.



Recenze

Chtěl jsem custom mašinu a už neřešit technickou. Jelikož HD takový vzhled a vlastnosti nevyrábí je Honda Fury jediná volba. Navíc jsem odkojen řadou VT Shadow, takže je to postup v rodině.

Extrémně čistý vzhled, 200mm bačkora vzadu, 21 palcová galuska vpředu, snížené sedlo, nádherná nádrž. Jízda jak na normální mašině. Motor naladěn perfektně nízko. Táhne bez škubnutí z minima. Výkon sice nižší, ale když chceš jet svižněji stačí trošku točit a je to tam... absolutní spokojenost. Sice by to chtělo další kvalt, motor na to má, ale na naše rozsekaný silnice to stačí :) Spotřeba okolo 4,3 l/100km. Fakt dobře brzdí na tu váhu.
Pro cestování je nutné dodělat minimálně opěrku na přidělání spacáků a nějaké brašničky na základní nářadí. Spolujezdec má rád, když si dá pod sebe navíc deku a pak se daj jezdit stovky km.
Spolehlivost Honda, servisuju si sám, vše kvalitně zpracované a přístupné. Bezúdržbový kardan je taky velké plus.

Překvapivě se cítí všude dobře. Tohle se znovu Hondě povedlo. Dokonce bych řekl, že z řady VT nejlepší. Pro Fury nejsou problém zatáčky... pěkné horské silnice. Vodí se dobře a hodně pomáhá sériově 200mm pneu na zadku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Freeman74
Freeman74 napsal 17.06.19 v 22:56

Super!

fanek007
fanek007 napsal 27.09.18 v 09:46 10b.

Parádní kousek

vtxFrantišek
vtxFrantišek napsal 30.08.18 v 06:03 10b.

Zdarec.Svatá pravda vše co jsi napsal,a ta barva jí fakt sluší.FFF.

Petak76
Petak76 napsal 17.08.18 v 14:24 9b.

tyhle štíhlý holky mi neberou, ale fakt je, že tohle se těm japoncům povedlo:)
Gratulace.

NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 16.08.18 v 23:29 10b.

opět jeden pěkný kousek, tak hodně šťastných kilometrů .

Více komentářů



TOPlist