Gilera Runner 50 (2002)
Spytihněv, BTjackerVětší Italská padesátka s netradiční konstrukcí, ideální na každodení ježdění.
1999 | 2009 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 49 cm3 | 49.4 cm3 | 49.3 cm3 | ||
Výkon | 3.1 kW | 3.3 kW | 3.2 kW | 3.3 kW | |
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 7250 ot/min | |||
Točivý moment | 4.9 Nm | 4.6 Nm | 4.7 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6250 ot/min | 6000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||
Chlazení | - | Kapalina | |||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | |||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | M | Membrána | OHC | ||
Vrtání | 40 mm | ||||
Zdvih | 39.3 mm | ||||
Kompresní poměr | - | 11.5 : 1 | 8.1 : 1 | ||
Příprava paliva | Karburátor | ||||
Startér | Elektrický a nožní | - | Elektrický a nožní | ||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | |||
Typ rámu | - | Trubkový | - | ||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 220 mm | 240 mm | ||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||
Přední kolo | 12 " | 14 " | - | ||
Zadní kolo | 12 " | 13 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 12 | - | 120/70-14 | ||
Rozměr zadní pneu | 130/70 12 | - | 140/60-13 | ||
Rozvor | 1280 mm | 1270 mm | |||
Výška sedla | 810 mm | 815 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 108 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 100 kg | - | 103 kg | ||
Objem nádrže | 8.3 l | 7 l | |||
Rezerva | - | 1.7 l | |||
Spotřeba | 4 l/100 km | 3.7 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 55 km/h | 45 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Palivovy podtlakovy ventil | 1 | 1.10.2023 19:30 | ||
Skútry & mopedy | Jakou 50 2T vs 4T | 20 | 7.8.2020 23:12 | ||
Výběr moto | Jaký skútr? | 11 | 2.5.2015 11:27 | ||
Opravy a údržba | Ne a ne nastartovat!!! | 15 | 24.3.2015 14:08 | ||
Skútry & mopedy | Hledá se moto kamarád/ka | 86 | 25.6.2012 05:59 |
Větší Italská padesátka s netradiční konstrukcí, ideální na každodení ježdění.
Perfektní, rychlý, hezký a dravý skůtr.
Můj první a zároveň současný skůtr, namontován laděný výfuk Yasuni R a variátor Malossi Multivar...
Gilera Runner RS a podrobný tunning pro vás. Třeba i vás zaujme.
Tak už jí nemám, prodáno, doufám, že o ni bude pečovat stejným způsobem jako já. Jinak na padesátku ...
momentálně má najeto 16700 jezdí každý den občas sním jezdím i na delší trasy třeba 350km v kuse je ...
Malá italská divoška. Důkaz tajemné italské dovednosti, jak učinit zábavným i plastové přibližovadl...
Mestsky priblizovadlo
Dobrej skůtr.Malá spotřeba a hezky se na něm jezdí.Hned sedl do ruky.
scooter do města jak stvořenej
Malá italská divoška. Důkaz tajemné italské dovednosti, jak učinit zábavným i plastové přibližovadl...
Dobrej skůtr.Malá spotřeba a hezky se na něm jezdí.Hned sedl do ruky.
Docela mě překvapila.bomba rychlost
scooter do města jak stvořenej
Prvotina v mé garáži, jmenuje se Oleg, zamilovala jsme se do něho na první pohled..a proto co nejdří...
Tak tohle už je minulost...ale v kubatuře 50ccm a třídě skútrů,asi jeden z nejlepších.Spolehlivý str...
Prvni skutr, ktery jsem si poridil, nechtel jsem nic novyho, protoze puvodne mel stat skutr pred dom...
Větší Italská padesátka s netradiční konstrukcí, ideální na každodení ježdění.
Můj první a zároveň současný skůtr, namontován laděný výfuk Yasuni R a variátor Malossi Multivar...
Tak už jí nemám, prodáno, doufám, že o ni bude pečovat stejným způsobem jako já. Jinak na padesátku ...
Tento den skůtr absolvoval jízdu do Poděbrad, před výjezdem jsme uvažovali zda opravdu zvolit tento ...
Vyměněné ložiska na klice, nová vodí pumpa (nějak se ji už nechtělo spolupracovat..:D) no a teď snad...
první vyjížďka lets...bylo parádně
Tak jsem provedl další úpravy, dal jsem na ní podsedadlový plast, nakopávačku KOSO, zadní světlo z l...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 6.3/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 7.8/10 |
Variátor | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 9.3/10 |
Cestování | 5.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 3.8/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.2/10 |
Světla | 5.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Area 51 | Prakticky nesehnatelná jetá v solidním stavu |
Yamaha Aerox R | Tento skůtr je jako škodovka mezi auty, nikoho neurazí ale že by nadchnul, to se říct nedá. |
Aprilia SR 50 LC | Byl to vrak. |