
-
Ducati představila kompletně novou a lehčí Multistradu V2
05.12.2024
-
Ducati Tour pokračovala v Ostravě
17.06.2024
-
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP, nové Scramblery, dvouválcový Streetfig...
04.05.2022
-
Ducati Multistrada V2 - nové jméno, nižší váha, jinak vlastně pořád stejná
30.09.2021
- Přidat článek
2022 | 2023 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | - | 937 cm3 | 890 cm3 | |
Výkon | - | 83 kW (112.9 koní) | 85 kW (115.6 koní) | |
Výkon při otáčkách | - | 9000 ot/min | 10750 ot/min | |
Točivý moment | - | 96 Nm | 94 Nm | 92.1 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | - | 7750 ot/min | 6750 ot/min | 8250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | - | 4 | ||
Chlazení | - | Kapalina | ||
Uspořádání válců | - | 2 | Vidlicový | |
Počet válců | - | 2 | ||
Rozvod | - | DOHC/desmo | DOHC | |
Ventilů na válec | - | 4 | ||
Vrtání | - | 94 mm | 96 mm | |
Zdvih | - | 67.5 mm | 61.5 mm | |
Kompresní poměr | - | 12.6 : 1 | 13.1 : 1 | |
Příprava paliva | - | Vstřikování | ||
Startér | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | - | 6 | ||
Sekundární převod | - | Řetěz | ||
Nominální výkon | - | 83 kW (112.9 koní) | - | |
Provozní napětí | - | 12 V | - | |
Typ rámu | - | Příhradový | Monocoque | |
Materiál rámu | - | ocel | lehká slitina/ocel | |
Zdvih předního odpr. | - | 170 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 170 mm | ||
Brzdy vpředu | - | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | - | kotouč | ||
Přední kolo | - | 19 " | ||
Zadní kolo | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR19 | ||
Rozměr zadní pneu | - | 170/60 ZR17 | ||
Rozvor | - | 1594 mm | 1572.5 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | 24.3 ° | |
Závlek předního kola | - | 106 mm | 105.5 mm | |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 830 mm | - | |
Výška sedla | - | 830 mm | ||
Výška sedla max | - | 850 mm | ||
Suchá hmotnost | - | 199 kg | - | 199 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 236 kg | - | |
Užitečná hmotnost | - | 229 kg | - | |
Objem nádrže | - | 20 l | 19 l | |
Spotřeba | - | 5.9 l/100 km | 5.5 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 215 km/h | - | |
První cena | - | 349700 Kč | - | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 423579 Kč | - | |
Poznámka | - | 349 700,- V2 418 800,- V2 S červená 423 579,- V S šedá |
- | |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati - Diagnostika | 2 | 11.4.2025 08:49 | ||
Silniční cestovní | Vydrží alternátor | 7 | 9.1.2024 10:00 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW F 800 GS | Líbil se mi výkon, ale úplně mi neseděl design. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Dražší, vyšší, více “do terénu”, potenciální problémy se spolehlivosti, poměr cena vykon |
Triumph Tiger Sport 660 | Já mám Ducati rád, Multistráda je skvělá, bral bych jí hned, ale ta cena... |
Moto Guzzi Stelvio | Guzzina mi sedla daleko lepe. Ducati jsem v minulosti uz mel a prvni svezeni na Guzzine na demo jizde a bylo jasno. |
KTM 1290 Super Adventure R | Nizke sedlo |
Honda CRF1100L Africa Twin | Obava ze nespolehlivosti (možná zbytečná). |
Honda NT1100 | Spíše sportovní než cestovní, úzké sedlo, ale jede to nádherně, vyšší cena a menší výbava |
Yamaha Tracer 9 / 900 |