
Jarní sraz Ducati Ostrava 2022
30.05.2022
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1262 cm3 |
Výkon | 116.2 kW (158 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min |
Točivý moment | 129.5 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 106 mm |
Zdvih | 71.5 mm |
Kompresní poměr | 13 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Brzdy vzadu | kotouč |
Rozměr přední pneu | 120/70-17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55-17 |
Rozvor | 1530 mm |
Úhel hlavy řízení | 25 ° |
Výška sedla | 825 mm |
Suchá hmotnost | 209 kg |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |
Objem nádrže | 20 l |
Spotřeba | 5.2 l/100 km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati - Diagnostika | 2 | 11.4.2025 08:49 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Silniční cestovní | Oblečenie na Multistradu | 10 | 21.10.2019 19:31 | ||
Supersport | Multistrada je nejlepší supersport | 14 | 22.10.2018 14:25 |
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Terén | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Duke GT | |
BMW S 1000 XR |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 XR | Drahá, ale pěkná |
BMW R 1250 GS Adventure | Nepohodlný posed ale je to subjektivní jen mojemu zadku se to nelíbilo, navíc moc vysoko posez |
Triumph Tiger 1200 XC | Žene sa páčila najviac a aj mne ale už som nechcel 4. taliansku motorku za sebou, chcem jazdiť po Alpách a nie po servisoch. Ale ak tam dajú ten nový vidlicový štvorválec, pôjdem do nej! |
BMW S 1000 XR | Ducati.. strach zo spolahlivosti, je ich veľa |
Triumph Tiger 1200 | Nejbližší prodejce až v Brně,dvouválec. |