
3x BIG naked
25.09.2017
2015 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1198 cm3 | ||
Výkon | 100.7 kW (137 koní) | 108 kW (146.9 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | 9250 ot/min | |
Točivý moment | 118 Nm | 124 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 7750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC/desmo | desmo | |
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 106 mm | ||
Zdvih | 67.9 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | 13 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | - | |
Materiál rámu | ocel | - | |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 152 mm | 149 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 - ZR17 | 120/70 | 120/70-ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55 - ZR17 | 190/55 | 190/55-ZR17 |
Rozvor | 1511 mm | 1485 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24.3 ° | 23.3 ° | |
Závlek předního kola | 93.2 mm | 86.5 mm | |
Výška sedla | 785 mm | 795 mm | |
Výška sedla max | 810 mm | 820 mm | |
Suchá hmotnost | 182 kg | 186.6 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 209 kg | 213 kg | |
Objem nádrže | 17.5 l | 16.5 l | |
Rezerva | - | 2.5 l | - |
Množství oleje | 3.5 l | 3.9 l | - |
Spotřeba | 4.7 l/100 km | - | |
Zrychlení | 3 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | 253 km/h | - | |
První cena | - | 359000 Kč | - |
Od Skripsi(2015)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Ducati Monster 1200(S) | 3 | 30.3.2022 07:17 | ||
Naked bike | originální červená barva Ducati | 3 | 12.3.2022 14:11 | ||
Naked bike | Rychlořazení Monster 1200S 2015 | 6 | 18.2.2022 19:56 | ||
Italské | do čho by ste išli | 19 | 2.1.2021 16:36 | ||
Opravy a údržba | Svolávačka pumpy Brembo PR16 | 14 | 28.2.2018 15:46 | ||
Naked bike | Monster 821 (1200) zadni stupacky | 8 | 19.1.2018 22:14 | ||
Italské | World Ducati Week 2018 | 3 | 22.8.2017 22:20 | ||
Naked bike | Co je míň horší? Laďák+mapa serie, nebo seriovej lauf/mapa laďák? | 8 | 7.6.2017 14:59 |
Neskutečně surový motocykl, je těžké popisovat komponenty na naháči a vše zastíní jediný parametr a ...
Je to poslední krásný Monster, i když už samozřejmě ne ten puristický vzducháč.
Obrovský fun faktor. Silný výkon a zátah, skvělé komponenty. Jedinečný design a úžasný zvuk.
Po vice jak 5ti letech navrat k Ducati a stoji to za to. 12ka je aspon za me super.
K této volbě dojde jednou každý z nás...dříve nebo později :o)
Ducati 2vál = Top.Super ovladatelnost a zátah motoru
Je to poslední krásný Monster, i když už samozřejmě ne ten puristický vzducháč.
Obrovský fun faktor. Silný výkon a zátah, skvělé komponenty. Jedinečný design a úžasný zvuk.
K této volbě dojde jednou každý z nás...dříve nebo později :o)
Po vice jak 5ti letech navrat k Ducati a stoji to za to. 12ka je aspon za me super.
Ducati 2vál = Top.Super ovladatelnost a zátah motoru
Neskutečně surový motocykl, je těžké popisovat komponenty na naháči a vše zastíní jediný parametr a ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Spojka | 10.0/10 |
Vibrace | 3.0/10 |
Převodovka | 3.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 3.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 5.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V2 | Na mou výšku velikostně na hraně, výrazně vyšší cena, což je pro mě u druhé moto na občasnou projížďku kolem komína nějak zbytečný |
BMW R nineT | V budoucnu určitě koupím! |
Ducati Monster 821 | Bratr mne přemluvil na vyšší kubaturu. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V2 | Chtěl jsem zkusit novější generace od Ducati. |
Ducati Monster 821 | Zatím zkouším 821, zatím mi naprosto stačí. |
Ducati Monster 821 | Myslím, že tohle "Mega Monstrum" je do městského provozu magořina a já potřeboval motorku pro městský a okreskový polet. Této krásce sedí okresky, ale město je pro jezdce i tuto italskou bestii utrpení. |
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | cena za novou motorku nikde úplně jinde |
Ducati Monster 1100 EVO | U 1100 Evo mě zaujala starší koncepce, zejména vzducháč, nízká váha a jednodušší vzhled. 1200 možná v budoucnu. |
Ducati Monster S4R | Nová motorka je super, ale S4R už je rarita, stará škola a to jsem vždy chtěl vlastnit. |
Ducati Monster 796 | Prostě na ni nemám. |
Benelli Tornado Naked Tre 899 | Poměrně nové moto cenově drahé |
Triumph Speed Triple | Krásná, i když už trochu uhlazená motorka, postrádá syrovost původních Monsterů a jízdně taky tak, moc elektroniky, ošklivá přístrojovka, nesedl mi podvozek |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | DucatistaCZ | istr-581-kit-portata.pdf | 11 MB | Originální montážní návod pro zkrácený držák SPZ |
2016 | DucatistaCZ | 96280161a-instructio.pdf | 11 MB | Montáž tlumiče řízení OHLINS - originální příslušenství |
2016 | DucatistaCZ | 96780321a-instructio.pdf | 8.9 MB | Montáž originálního příslušenství - nosič na kufry |
2016 | DucatistaCZ | monster_1200s_my16_e.pdf | 24 MB | Katalog dílů |
2014 | _Hans_ | monster_1200_2014_ws.pdf | 38 MB | Dilensky manual 2014 |