Je to surová krasavice, která ohromí výkonem i jízdními vlastnostmi a hlavně poslední možnost koupit posledního mohykána bez elektroniky za super peníze.
Motorka koupena od FIRMA:MR43 - Exclusive motorcycle (Krč)
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1200: cena za novou motorku nikde úplně jinde
První dojmy - Po posledním srazu Italských motorek v Jeseníkách VDW 2020 se mi začalo nějak stýskat po italských kráskách a i když GS 1200 byla na pohodlí dobrá motorka srdce mi neustále táhlo k pořádné pravé Italce. Po dlouhém výběru a hlavně svezení jsem se jednoznačně zamiloval do mé Moto Morini Corsaro Veloce .
Motorku bych doporučil pro - pro mne
Doplňky na motorce - zrcátka, přípojka na nabíjení pod sedačku jinak není co doplňovat !!!
Recenze
Motorka se mi již v minulosti moc líbila na sraze Moto Morini na Orlíku, kde se sjelo cca. 5-6 kousků. Každopádně než jsem si motorku koupil, tak jsem vyzkoušel nové Ducati Monster 1200 + 821 a dále nějakého toho nahého Japonce, abych porovnal rozdíl . Nakonec po posledním svezení na předváděcích motorkách mne nejvíce oslovilo Moto Morini Corsaro a věděl jsem ihned , že jsem se na první pohled zamiloval. Spousta lidí mi od koupě odrazovala, že na to nejsou díly, drahý servis, poruchovost, neprodejnost atd., ale také někteří skalní příznivci na fóru milovníci italských motorek + Strakon , Franco, Šmoula atd. mi koupi schvalovali. Já jsem se i přes názory některých lidí držel spíše srdce než rozumu a koupil jsem tu mojí vysněnou ještě pravou Italku , která není montovaná v Číně. Při prvním rozjetí jsem měl strach i když jsem v minulosti měl Tuono a Raptora , ale tento se ihned vytratil po prvním a dalším zařazení rychlosti. Motorka je super ovladatelná a i brzdy na to, že se jedná o starší provedení, tak brzdí skvěle. Jediné co mi štvalo , tak mi motocykl občas chcípal při dojíždění do křižovatky . Po prvním servise 1000km mi byly nastaveny klapky + vyměněny náplně a říkal jsem si, že vše je OK, ale nebylo chcípání neustávalo. Tak jsem přes překladač Google kontaktoval přímo výrobce a zde jsem se dozvěděl, že má Italština není dobrá a závadu odstraním utažením matky a šroubu u plynové rukojeti. Následně jsem zjistil, že tento šroub je úplně povolen a po nastavení je vše OK. Jinak mohu jen chválit vstřícnost i ochotu prodejce MR43 a v žádném případě nelituji koupě. Co se týká spotřeby, tak tato je menší než u staršího Tuona a dle mého názoru, když si koupím Corsáro, tak nekoukám přeci na spotřebu. Na motorce se mi dál moc líbí, že je poměrně vysoká a nebolí mi při jízdě kyčle i záda na rozdíl od menších motorek a Japonců, které jsem vlastnil. Motorka se cítí dobře na lepších silnicích , ale tyto v současné době v ČR moc nejsou. Co se týká jízdy po městě po seřízení plynu je vše OK . Jediné co motorka vyžaduje, tak zbrkle netahat za plyn jinak vystřelí jak raketa. Po delší době se mi také líbí, když někam přijedu tak všichni kroutí hlavou a vytahují fotoaparáty, což se mi u BMW GS nestalo. V současné době mám najeto 1500 km a dám zase vědět jak vše funguje a zda nejsem připoutaný na lůžku z důvodu nezvládnutí motocyklu.
Pecka stroj A jestli si myslis ze je thruxton bezpecnejsi, tak imho teda spis ne
Sakra parádní hračka.
Taky po nich nějakou dobu pokukuju.
Motorka je super, ale je tu jedno ale, a to čím jsem starší, tak se více bojím a tento rok při jízdě od zubaře se mi to ve 130 zvedlo na trojku přes horizont a myslel jsem, že je po mně. Je to má chyba, že jezdím občas jak blázen, ale mít pod sebou tolik výkonu, tak se jezdit ani jinak nedá a MM to dává jasně najevo. . Proto se tento rok asi rozloučíme, aby jsem oba přežili ve zdraví a chtěl bych přesedlat na něco co má ty anděli strážný například Triumph Thruxton R.
Ahoj, nadhernej originální stroj, a ještě tě v super stavu. Je to dobrá investice. Svým hlasem jistě v okolí budí respekt. Tak mnoho šťastných km...