PROFIL MOTORKY

Moto Morini Corsaro 1200 Veloce (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jardakovarik
Vloženo 16.10.2020
Aktualizováno 16.10.2020
Zobrazeno 903x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to surová krasavice, která ohromí výkonem i jízdními vlastnostmi a hlavně poslední možnost koupit posledního mohykána bez elektroniky za super peníze.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MR43 - Exclusive motorcycle (Krč)

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1200: cena za novou motorku nikde úplně jinde

První dojmy - Po posledním srazu Italských motorek v Jeseníkách VDW 2020 se mi začalo nějak stýskat po italských kráskách a i když GS 1200 byla na pohodlí dobrá motorka srdce mi neustále táhlo k pořádné pravé Italce. Po dlouhém výběru a hlavně svezení jsem se jednoznačně zamiloval do mé Moto Morini Corsaro Veloce .

Motorku bych doporučil pro - pro mne

Doplňky na motorce - zrcátka, přípojka na nabíjení pod sedačku jinak není co doplňovat !!!

Recenze

Motorka se mi již v minulosti moc líbila na sraze Moto Morini na Orlíku, kde se sjelo cca. 5-6 kousků. Každopádně než jsem si motorku koupil, tak jsem vyzkoušel nové Ducati Monster 1200 + 821 a dále nějakého toho nahého Japonce, abych porovnal rozdíl . Nakonec po posledním svezení na předváděcích motorkách mne nejvíce oslovilo Moto Morini Corsaro a věděl jsem ihned , že jsem se na první pohled zamiloval. Spousta lidí mi od koupě odrazovala, že na to nejsou díly, drahý servis, poruchovost, neprodejnost atd., ale také někteří skalní příznivci na fóru milovníci italských motorek + Strakon , Franco, Šmoula atd. mi koupi schvalovali. Já jsem se i přes názory některých lidí držel spíše srdce než rozumu a koupil jsem tu mojí vysněnou ještě pravou Italku , která není montovaná v Číně. Při prvním rozjetí jsem měl strach i když jsem v minulosti měl Tuono a Raptora , ale tento se ihned vytratil po prvním a dalším zařazení rychlosti. Motorka je super ovladatelná a i brzdy na to, že se jedná o starší provedení, tak brzdí skvěle. Jediné co mi štvalo , tak mi motocykl občas chcípal při dojíždění do křižovatky . Po prvním servise 1000km mi byly nastaveny klapky + vyměněny náplně a říkal jsem si, že vše je OK, ale nebylo chcípání neustávalo. Tak jsem přes překladač Google kontaktoval přímo výrobce a zde jsem se dozvěděl, že má Italština není dobrá a závadu odstraním utažením matky a šroubu u plynové rukojeti. Následně jsem zjistil, že tento šroub je úplně povolen a po nastavení je vše OK. Jinak mohu jen chválit vstřícnost i ochotu prodejce MR43 a v žádném případě nelituji koupě. Co se týká spotřeby, tak tato je menší než u staršího Tuona a dle mého názoru, když si koupím Corsáro, tak nekoukám přeci na spotřebu. Na motorce se mi dál moc líbí, že je poměrně vysoká a nebolí mi při jízdě kyčle i záda na rozdíl od menších motorek a Japonců, které jsem vlastnil. Motorka se cítí dobře na lepších silnicích , ale tyto v současné době v ČR moc nejsou. Co se týká jízdy po městě po seřízení plynu je vše OK . Jediné co motorka vyžaduje, tak zbrkle netahat za plyn jinak vystřelí jak raketa. Po delší době se mi také líbí, když někam přijedu tak všichni kroutí hlavou a vytahují fotoaparáty, což se mi u BMW GS nestalo. V současné době mám najeto 1500 km a dám zase vědět jak vše funguje a zda nejsem připoutaný na lůžku z důvodu nezvládnutí motocyklu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tygrik75
Tygrik75 napsal 19.10.20 v 10:45 10b.

nádhera, nemám k ní co víc napsat. Prostě Italům ten design prostě jde.

SlaineMR
SlaineMR napsal 19.10.20 v 07:30 10b.

Zedsdead
Zedsdead napsal 18.10.20 v 20:08 10b.

Zdravim te,
ja jsem tuhle masinu nechal dovezt na Vrbovku, abych ji omrknul.
Tak at jezdi!

JA-NE
JA-NE napsal 18.10.20 v 19:36

ooo ano

JA-NE
JA-NE napsal 18.10.20 v 19:36 10b.

ooo ano

Více komentářů



TOPlist