
První test endur Beta RR X-Pro 2025: Freeride v srdci
05.08.2024
05.08.2024
29.08.2022
09.08.2019
17.07.2019
22.06.2017
13.06.2017
20.07.2016
06.07.2016
16.07.2015
14.10.2014
2015 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 385.6 cm3 | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 88 mm | |
Zdvih | 63.4 mm | |
Kompresní poměr | 12.48 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování |
Startér | Elektrický a nožní | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Kolébkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 290 mm | 295 mm |
Zdvih zadního odpr. | 290 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 260 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 140/80-18 | |
Rozvor | 1490 mm | |
Výška sedla | 940 mm | |
Výška sedla max | - | 320 mm |
Suchá hmotnost | 111.5 kg | 107.5 kg |
Objem nádrže | 8 l | 9 l |
Rezerva | - | 2.3 l |
První cena | 225000 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Regulátor dobíjení na rr390, 18 | 4 | 18.10.2023 10:34 | ||
Enduro & funbike | EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 | 13 | 1.11.2020 08:54 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF300L | Sednul jsem si na ní u prodejce,...a jsem si myslel, že jsem na houpacím koníkovi v hračkářství. S tím totálně měkoučkým podvozkem, to se u Hondy fakt podělali! Takže ač se prodává za nějakých 130 tis, dalších 20 by stál upgrade podvozku.No a pak ta váha! |
KTM Freeride 250F | Taková lehká Kačenka, trošku jakoby do trialu,...by mi možná na to co jsem si představoval stačila. Ale jelikož už se nevyrábí, tak není k mání ani nikde na bazaru v nějakém neomláceném stavu. |
Yamaha WR 250R | Hodně bídnej stav té, na kterou jsem se dojel podívat. Výkonem taky trochu zklamání,...když to porovnám s WR 450 co jsem měl od bráchy před lety. |
Beta ALP 4.0 | Ta novější, komplet přepracovaná verze. Dnes sice vodník, motor čína-což by mi nevadilo, nemám předsudky, ale po podrobnější ohledání působí víc jak plastový hračka, než motorka do terénu. A pak ten dnes módní \"upajcnutej zadek\",...ne, to ne!!! |
Beta ALP 200 | Na inzerci byla jedna jak nová,...ikdyž, za ní chtěl pán docela dost. Přes to, že je to váhově jak težší kolo, i na takové to poježdění polňaček a lesňaček je to slaboučký. |
Fantic Caballero 500 rally | Moc hezká motorka. Recenze od Jindry z Jednoustopou velice pochvalé, do terénu ale bohužel stále dost těžká. Byl jsem se na ní podívat osobně a fakt kus pěkný motorky! |
Fantic XEF 250 Trail | V první chvíli jsem měl dojem, že by mi to stačilo. Takový hobby vozítko pro nenáročné enduráře.Ikdyž byla ve slevě, stále dost korun za slaboučké enduro s čínským motůrkem. Ale na pohled hezká motorka se slušným Italským zpracováním. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
SWM RS 500 R | Vysoká cena - malá dostupnost |
KTM EXC 350 F | Jednu mi vyfoukli a zadna jina vhodna nebyla |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | vituk | beta-430-servisni-ma.pdf | 11 MB | servisní manuál motor |
2016 | vituk | beta-430-uzivatelsky.pdf | 13 MB | uživatelský manuál |
2015 | johnycp | manual-1-beta_rr4t_2.pdf | 1.6 MB | manual údržby |
2015 | johnycp | manual-2-beta_rr4t_2.pdf | 1.9 MB | manuál udržby a nastavení |
2015 | vituk | sachs-fork-manual.pdf | 2.8 MB | manuál vidlice Sachs |