
Benelli slaví 100 let: Century Racer 899 & 1130
10.06.2011
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2015 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 899 cm3 | 898 cm3 | 899 cm3 | 898 cm3 | |||
Výkon | 88 kW (119.7 koní) | 86.5 kW (117.6 koní) | 88 kW (119.7 koní) | 87.6 kW (119.1 koní) | 87.2 kW (118.6 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | 9500 ot/min | 10000 ot/min | ||||
Točivý moment | 79 Nm | - | 88 Nm | 85.6 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | 8000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 3 | ||||||
Rozvod | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||||
Vrtání | 88 mm | 65 mm | |||||
Zdvih | 49.2 mm | 45.2 mm | |||||
Kompresní poměr | 11.9 : 1 | 12.5 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | - | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | - | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70 R17 | - | 120/70-ZR17 | ||||
Rozměr zadní pneu | 190/50 R17 | - | 190/50-ZR17 | ||||
Rozvor | 1443 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | - | ||||
Výška sedla | 780 mm | 830 mm | |||||
Suchá hmotnost | 199 kg | 215 kg | 205 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | 215 kg | - | 400 kg | 215 kg | 231 kg | ||
Užitečná hmotnost | 400 kg | - | |||||
Objem nádrže | 17 l | 16 l | |||||
Rezerva | - | 4 l | |||||
Množství oleje | 4 l | - | 4 l | - | |||
Maximální rychlost | 215 km/h | - | |||||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | - |
Od Mozkohryz(2009)
Byla to jedna z motorek na mým "wish listu" a tak nějak jsme si osudově padnuli navzájem do náručí.....
Čtyřhrnek mě neba, dvouvál, byť slabej a řadovej, mám a po svezení na MT-09 to byla prostě láska k t...
tohle byl můj návrat na motorku po asi deseti letech, vyzkoušel jsem si tenkrát Hondu Hornet, Aprili...
Trošku skok do neznáma,ale kritéria byla jasně daná.Musí to být nahač,ital,3valec:)
tohle byl můj návrat na motorku po asi deseti letech, vyzkoušel jsem si tenkrát Hondu Hornet, Aprili...
Čtyřhrnek mě neba, dvouvál, byť slabej a řadovej, mám a po svezení na MT-09 to byla prostě láska k t...
Byla to jedna z motorek na mým "wish listu" a tak nějak jsme si osudově padnuli navzájem do náručí.....
Trošku skok do neznáma,ale kritéria byla jasně daná.Musí to být nahač,ital,3valec:)
Sezona 2024 je dávno za námi. Letos jsem toho moc nenajezdil. Nějak jsem měl neustále nedostatek čas...
Tak jsem tak říkajíc spojil příjemné s užitečným. Potřeboval jsem vyzvednout ozubené kolo na auto z ...
Ve čtvrtek jsme nečekaně rychle absolvovali dovozovou technickou, a tak jsem využil času a rovnou za...
Tak jsem se pustil do opravy se všemi potřebnými proprietami. Nakonec ke krokovému motoru z Benelli ...
Tak jsme začali s oživováním. Palivové čerpadlo jsem sehnal. Je totožné s Aprilií SL1000 Falco. Pust...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 600F Hornet | fungovala dobře, ale měla přesně nula ( 0 ) emocí |
Aprilia Dorsoduro 750 | už si to přesně nepamatuji, ale vím, že Aprilia byla mnohem zábavnější než Hornet |
Aprilia Dorsoduro 750 | Na cenovém limitu, motardové sedlo neideální pro batůžek |
Cagiva Navigator 1000 | Stará koncepce byť rám MV Agusta a motor Suzuki, neexistující značka, bídný výběr |
Triumph Tiger 1050 | Poměr cena/najeté kilometry, na mém cenovém limitu |
Triumph Tiger 955i | Poměr cena/rok výroby (koncepce) |
Triumph Speed Triple | Cena, dostupnost T595, protože T509 se mi nelíbí, spíš kdyby se našla za rozumnou cenu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S1000 | Jedna z nejkrásnějších motorek, ale na mě moc divoká. |
Ducati Streetfighter 848/s | stale mi lezi v bruchu divny pocit ze cinska motorka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | eaerbr | tnt-899s-manual.pdf | 14 MB |