Tak jsme začali s oživováním. Palivové čerpadlo jsem sehnal. Je totožné s Aprilií SL1000 Falco. Pustil jsem se do výměny a z prevence jsem zkusil otočit klíčkem s odpojeným čerpadlem. Zběsilé cvakání/chrastění se spustilo opět, a tak jsem začal blíže hledat odkud jde. Nedalo to moc práce a našel jsem - krokový motor k regulaci volnoběhu. Místo cvakání se má při otočení klíčku pohnout do krajních poloh, což bohužel nedělá. Zkusil jsem tedy ventil na krok. motoru zatlačit na doraz a ejhle, beneláda normálně nastartovala a běžela bez problémů. Jen byl volnoběh cca 2500 1/min, což se dá přičíst plně otevřeným volnoběžným kanálům. Postupně, během několika startování v průběhu odpoledne, postupně volnoběžné otáčky padaly až k nynějším cca 800, což je málo a motoru se to nelíbí. Nový krokový motor pro TNT 899 se samozřejmě koupit nedá, avšak na fórech se doporučuje krok. motor z Triumphu. Stále mi to nedalo a pokračoval jsem v hledání, až jsem našel, že by ten samý krok. motor měl být použit na Benelli 752S. A za poloviční cenu oproti tomu z Triumphu. Objednal jsem ho. Pokračování příště...
Vlastník | BigBang987 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.3.2023 | |
Aktualizováno | 26.8.2023 | |
Zobrazeno | 1 248x |
Zajímavé....