
Garáž snů. TOP 18 motorek, které jsme le...
30.12.2016
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 249.2 cm3 | 249 cm3 | 249.2 cm3 | - |
Výkon | 17.9 kW | 18.5 kW | 19 kW | - |
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 9250 ot/min | - | |
Množství oleje | - | |||
Točivý moment | 21 Nm | 21.5 Nm | - | |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | - | ||
Uspořádání válců | Stojatý | - | ||
Startér | Elektrický | - | ||
Počet válců | 1 | - | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | ||
Chlazení | Kapalina | - | ||
Vrtání | 72 mm | - | ||
Zdvih | 61.5 mm | 61.2 mm | - | |
Kompresní poměr | 11.2 : 1 | - | ||
Rozvod | - | DOHC | - | |
Ventilů na válec | 4 | - | ||
Příprava paliva | Vstřikování | - | ||
Počet rychlostí | 6 | - | ||
Sekundární převod | Řetěz | - | ||
Typ rámu | - | |||
Materiál rámu | - | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 50 mm | - | ||
Úhel hlavy řízení | - | |||
Závlek předního kola | - | |||
Rozvor | 1385 mm | 1400 mm | - | |
Brzdy vpředu | kotouč | - | ||
Rozměr předního kotouče | 280 mm | - | ||
Přední třmen | - | |||
Brzdy vzadu | kotouč | - | ||
Přední kolo | - | 17 " | - | |
Zadní kolo | - | 17 " | - | |
Rozměr přední pneu | 110/70-17 | 110/70-ZR17 | - | |
Rozměr zadní pneu | 140/60-17 | 150/60-ZR17 | - | |
Výška sedla | 780 mm | 795 mm | - | |
Výška sedla max | - | |||
Suchá hmotnost | 143 kg | 145 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 159 kg | 163 kg | |
Objem nádrže | 16.5 l | 17 l | - | |
Světlá výška | - | |||
Rezerva | 3.5 l | - | ||
Spotřeba | - | |||
Zrychlení | - | |||
Maximální rychlost | - | |||
První cena | - | 89900 Kč | - | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | |||
Poznámka | koncept zadní pneu: alternativně 150 |
euro3 | euro4 s abs | |
Výměna motorového oleje | - | |||
Výměna olejového filtru | - | |||
Výměna převodového oleje | - | |||
Výměna hnacího řemene | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | |||
Výměna brzdové kapaliny | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | |||
Seřízení ventilové vůle | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | prosím o pomoc benelli bn251 vs honda cbr 250r | 3 | 29.4.2018 16:09 | ||
125ccm | x | 8 | 6.3.2014 13:11 |
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.0/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 6.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10.0/10 |
Ceny servisu | 10.0/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 5.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Benelli BN 302 | zabírá až od 6.5 tis ot., do města dostačuje BN251, o cca 30 tis dražší, dvouválec |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Benelli BN 302 | Výhodná nabídka předváděcího motocyklu. Fortelnějši konstrukce. |
Benelli BN 302 | Slabší, nepodařilo se mi ji sehnat jetou a současně nikoliv předváděcí kus (kdo ví, jak s předváděčkou bylo ježděno, zajetá správně by určitě nebyla...). |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Kelimex | benelli-bn-251-uzi.pdf | 1.5 MB |