
Souboj superbiků na okruhu: RSV4 RR vs Panigale 1299 vs YZF-R1
14.09.2015
15.01.2021
31.03.2019
27.03.2019
08.11.2017
05.10.2016
06.11.2013
17.01.2013
26.09.2009
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 999 cm3 | 999.6 cm3 | ||||
Výkon | 132 kW (179.5 koní) | 134.3 kW (182.6 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 12500 ot/min | 12250 ot/min | 12500 ot/min | |||
Točivý moment | 115 Nm | 117 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 10000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 4 | |||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 78 mm | |||||
Zdvih | 52.3 mm | |||||
Kompresní poměr | - | 13 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55-17 | ||||
Rozvor | 1420 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 2530 ° | 24.5 ° | ||||
Závlek předního kola | 105 mm | - | ||||
Výška sedla | 845 mm | |||||
Suchá hmotnost | 184 kg | 205 kg | 186 kg | 180 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 205 kg | - | 201 kg | ||
Objem nádrže | 17 l | 18.5 l | 17 l | 18.5 l | ||
Rezerva | - | 4 l | ||||
Maximální rychlost | 295 km/h | 299 km/h | - | |||
První cena | - | 449990 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Rsv4 - hledám šikovnýho kámoše | 19 | 28.9.2024 19:39 | ||
Supersport | Jízdní režimy Aprilia RSV4 | 3 | 29.6.2020 15:21 | ||
Supersport | Gumy | 15 | 6.5.2019 01:41 | ||
Supersport | Vädnúce brzdy na okruhu | 81 | 7.4.2019 08:45 | ||
Technika | RSV4 odblokování jednotky | 3 | 30.7.2018 23:59 | ||
Italské | Pátý ročník RSV srazu | 3509 | 20.5.2018 15:48 | ||
Supersport | Spotřeba paliva | 12 | 12.3.2018 11:53 | ||
Italské | Ducati 1098 koupě | 35 | 23.9.2017 13:53 | ||
Supersport | Motocentrum Olomouc a jejich Aprilia RSV4 | 25 | 4.8.2017 09:08 | ||
Supersport | Aprilia RSV4 vymena rozvodu | 0 | 7.5.2017 18:14 | ||
Supersport | Aprilia RSV4 R - slaby tak nad 250km/h | 20 | 20.11.2015 16:50 | ||
Italské | Aprilia RSV4 R Akrapovic koncovka + zvod s katalyzatorom | 4 | 10.11.2015 20:37 | ||
Supersport | Převatování Akrapoviče | 48 | 21.8.2015 10:14 | ||
Supersport | Lepší baterie | 7 | 1.3.2015 19:33 | ||
Opravy a údržba | Řetěz | 11 | 8.11.2014 09:36 | ||
Supersport | Spotřeba RSV4 R | 39 | 16.10.2014 06:13 | ||
Italské | Aprilia RSV4R | 301 | 26.9.2014 09:30 | ||
Silniční sportovní | Vyber okruhovky | 22 | 6.9.2013 20:19 | ||
Silniční sportovní | Skusenosti Aprilia RSV4 R vs, S1000RR | 27 | 18.8.2013 12:03 | ||
Výběr motorky | Nejlepší Superbike 2009-2010 | 238 | 16.12.2012 19:58 |
Litr s rozměry dvěpade s motorem V4 po vzoru Moto GP:-)
Jednoducho som hľadal ešte ostrejšie okruhové "Tuono".
Malinká, po Brutale mám pocit že je to nějaký scvrklý :-))
Splnění dávného snu,nikdy jsem jinou zmrzlinu nechtěl...
Nejlepší motorka ve své třídě. Model s aprc je pak to nejlepší, co lze aktuálně koupit a hlavně poch...
Je to brutální stroj který dává hrozné emoce !
Malá, černá a uřvaná :) chytla mě za srdce, každý kdo jednou poznal, ví o čem mluvím.
Výstižně? Je to zlo... Nechápu že něco dokáže takhle zrychlovat, brzdit, řvát, zatáčet, hltat benzín...
Tak jsem neodolal a odložil o chvilku konec s moto a koupil jsem si zase Rsv4 tentokrát verzi Aprc...
Krásná Italka! Hlavně v bíle barvě.Po japoncích jsem chtěl vyzkoušet prostě něco jiného.
Je to brutální stroj který dává hrozné emoce !
Litr s rozměry dvěpade s motorem V4 po vzoru Moto GP:-)
Je to láska, krásné ovladatelná a hravá. Jen motor jede jak lepší šestka ??
Po čtyřech Kawách je tu změna, zajímá mě motor V4 a Italskou motorku jsem vždycky chtěl.
Malinká, po Brutale mám pocit že je to nějaký scvrklý :-))
Výstižně? Je to zlo... Nechápu že něco dokáže takhle zrychlovat, brzdit, řvát, zatáčet, hltat benzín...
Jede krááásně, můj první Ital, motor rachot jako když je rozbitej
Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami. kráska z Noale
Tak sem po chvilce vahani poridil Aprilii a zatim moc popravde navim co psat
neexistuji slova jak tato motorka jede a řve :))) topovka nejvetší.italové prostě umííí...
to se tu kdysi psalo.[url=https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/nudite-se-postavte-si-streeta-44...
Jaro je ve vzduchu, takže to chtělo zase někam posunout :-DD O volbu se přihlásil dobře známý výr...
Seřízení přepákování a montáž brzdového čidla.Výměna předního řetězového kolečka za menší.Potešilo ...
Dneska dorazilo přepakovani a páčky od pp tuning . Vždycky jsem to chtěl a až tedka na Rsv4 se to po...
Kontrola ventilu a kompletní výměna těsnění ventilových vík (aktualizace dilu aprilia) a oleje,pře...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 9.8/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 8.7/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.3/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.5/10 |
Ceny servisu | 4.5/10 |
Servisní síť | 3.5/10 |
Dostupnost dílů | 4.5/10 |
Nabídka doplňků | 4.5/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 5.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 600RR | Chtěl jsem funglovku 2024 ale nakonec vyhrála Aprilia. |
Suzuki GSX-R 1000 | Měl jsem gixer předtím tak jsem koukal po litru. Nakonec se mi líbila hodně Aprilia. |
Yamaha YZF-R1 | |
Suzuki GSX-R 1000 | info v recenzi |
Ducati 1098 | Desmo |
Yamaha YZF-R6 | Nesmyslná cena za modely 2008+ |
BMW S 1000 RR | cena, |
Ducati 1199 Panigale | Nedostatek chechtáků :D |
BMW S 1000 RR | Měl jsem vyhlídlou pěknou ale holt slovo chlapa se dnes už moc nenosí, takže mi ji prodali :( |
BMW S 1000 RR | Nedostatek financí a škaredej predek bmw |
Kawasaki ZX-10R Ninja | nemá quickshift, gyroskopy náklonu |
BMW S1000RR | drahá, nemá V4 ani štýl |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 RR | |
Honda CBR 1000RR Fireblade | pro mě příliš vysoká, jinak nádhera |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | sasos69 | rsv4-owners-manual.pdf | 2.0 MB | |
2012 | madbiker | rsv4-owners-manual-en.pdf | 2.0 MB | uživatelský manuál |
2011 | Niedy | 17.07.2017 | Stáhnout mp4 |
Staženo:69x Austin Racing |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone Bridgestone Hypersport S21 | 17" | Zadek | 1 | moto obuto na aprilia RSV4R a naprostá spokojenost, moto je ... | 14.09.2016 v 19:45 |
Pirelli Diablo Supercorsa SP | 17" | Zadek | 1 | Zatiaľ najlepšia guma na okruhu akú som jazdil. Za 5000 km s... | 03.10.2013 v 21:10 |