Yamaha MT-09 (2014)

Vlastník prdak27
Vloženo 6.10.2014
Aktualizováno 30.12.2015

MT09 - 3 hrnce čiré radosti. Raubíř na 2 kolech. Už při testovací jízdě bylo jasné, že si budeme rozumět.

První dojmy - Už při testovací jízdě se ukázalo, že je to "to pravé ořechové". Vzhledem k tomu, že přestup na 09ku se odehrál z Kawy ER-5, tak to bylo svezení jako z jiné planety. Neskutečná ochota jít za plynem a radost z každého přeřazení.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo už má nějaké zkušenosti, ne úplně vhodná pro úplné začátečníky.

Doplňky na motorce - plexi Puig, padáky SW motech, nosič+kufr GIVI

Motorku jsem si dovezl domů po 3 měsících čekání přesně 29.8.2014. Zatím spolu máme najeto jen 500 Km, v protože vzhledem k pracovnímu nasazení není moc času větrat pravidelně a navíc probíhá záběh, takže nejde tak tlačit na pilu. Každopádně svezení je to absolutně luxusní. Na své předchozí Kawě ER-5 jsem byl spíš zvyklý jezdit "svižnou kochačku", což na 09 moc dobře nejde. Stále člověka podvědomě nutí si hrát - akcelerovat, brdzit, na což jsem z počátku nebyl moc zvyklý. Přijde mi ,že v každém řidiči probudí toho správného "gaunera" co si užívá každý rozjezd a každou zatáčku a každé brzdy. Co mě velice mile překvapilo je spotřeba přestože na motorce nejezdím abych ušetřil benzín, tak spotřeba 5,1 l na 100 km je opravdu super. Více zkušeností dodám po záběhu motoru a dalších najetých kilometrech. Zatím musím konstatovat, že jsem MAXIMÁLNĚ spokojen a našel jsem přesně to co jsem hledal.

Díky Yamaho za MT09ku.

___
EDIT 2015

18.2.2015
tak máme za sebou první garanční prohlídku v Motocentrumhk.cz. Byl jsem příjemně překvapen cenou za díly a práci. Dohromady první prohlídka 1455 Kč. Tímto bych tedy chtěl pochválit Královéhradeckou Yamahu. Perfektní přístup a výborná cena. Zatím najeto 993 km.

30.12.2015
máme za sebou výbornou sezónu 2015. Na tacháku máme přes 7000 km. Zvládli jsme dovolenou v Rumunských karpatech krátké vyjížďky po ČR. Vždy jsme se vrátili domů s úsměvem na rtech a spokojeností. Za letošek doplněn větrný štítek Puig (fakt se bez něj na dálnici jezdí blbě), padáky SW Motech a nyní k vánocům nosič a kufr Givi. Za celou dobu bez nehod a komplikací. Průměrná spotřeba se pohybovala mezi 5,1-5,5 l/100 km, ale párkrát, když jsem měl svou malou osobní tmu, tak nebyl problém mít spotřebu i 7,8 l/100 km. Převodovka a motor absolutně TOP. Už se těším na novou sezonu.

Tom919
Tom919 napsal 25.02.17 v 11:58 10b.

super

context
context napsal 13.11.14 v 17:01 10b.

krásný bike a ta oranžová ji fakt sekne , přeji hodně najetých km bez nehod a pořádnou porci zábavy a hlavně krátkou zimu

trigr
trigr napsal 06.11.14 v 18:08 10b.

Pěkné kolego

Tugar747
Tugar747 napsal 07.10.14 v 11:05

Tož vítej do klubu kolego, a ať ti přináší jenom radost jako nám ostatním

Ája25
Ája25 napsal 06.10.14 v 20:50 10b.