renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700D Integra (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník joeT
Vloženo 9.11.2013
Aktualizováno 9.11.2013
Zobrazeno 5 257x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Velice úsporný, lehce ovladatelný stroj s převodovkou DCT, brzdami s ABS, kapotáží, vhodný do města i na dlouhé výlety, výborný krouťák, dostatečný výkon.

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Vynikající

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650 ABS: Vyšší spotřeba, nevyhovující posez
Honda CB 500: Menší dynamičnost
Yamaha T-max: Velké rozměry a hmotnost, vyšší spotřeba

První dojmy - Pohodlný posez, ochrana proti nepříznivému počasí, výborný tah už od nízkých otáček.

Motorku bych doporučil pro - Klidným motorkářům, kteří preferují pohodlí, ale i dynamiku jízdy, využívají jízdu po městě kombinovanou s cestováním.

Doplňky na motorce - Zatím žádné doplňky...

Recenze

Často jezdívám na Slovensko, takže jsem hledal stroj s pohodlným posezem, dostatečným výkonem, ochranou proti nepřáznivému počasí a malou spotřebou. Motorka má pohodlný posez s výbornou ochranou proti větru a dešti. Převodovka DCT s třemi režimy, včetně možností manuálního řazení, řadí spolehlivě a přesně. Ve městě Integra nemá konkurenci, z křižovatek vyráží jako první, na rozdíl od variátoru u skútrů není potřeba vytáčet motor. Tiše předoucí motor moc pěkně táhne už od nízkých otáček, jeho menší výkon je nahrazen výborným kroutícím momentem, takže jízda je dynamická kopec - nekopec. V zatáčkách je Integra výborně ovladatelná, dobře se naklápí, v automatickém režimu řazení Sport je motorka rychlejší než motocykly s nožním řazením. Brzdy s ABS jsou dostatečně účinné a bezpečné, přivítal bych snad ještě kotouč navíc vepředu. Oproti maxiskútrům je pod sedadlem díky velkým kolům poměrně malý úložný prostor, vyřešil jsem to doplňkami od firmy Givi a cestovním válcem. Velké pochybnosti jsem měl o spotřebě, udávané výrobcem. K mému překvapení opravdu spotřeba nepřesahuje 3,5 l/100 km, při dlouhých výletech bez spolujezdce ještě méně. Myslím, že se jedná o nejúspornější stroj s kubaturou 700 cm3. Kontroverzní řetěz není až tak špatným řešením, jako učitel fyziky vím, že se jedná o nejvýhodnější řešení vzhledem k přenosu síly od motoru na hnací kolo, což má vliv na spotřebu i zahřívání pohonu. Nejsem žádný divoch, takže i maximální rychlost 180 km/h je pro mě víc než dostatečná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 01.01.16 v 13:39 10b.

keto
keto napsal 28.05.14 v 21:37

Moc povedený stroj bohužel byl na mě trochu malý

Alesko
Alesko napsal 03.02.14 v 16:43 10b.

Podla mna vsetky typy strojov NC su super, a aj Integra ja paradna . V tej farebnej kombinacii je velmi pekna . Ja mam Xko a chcel som manualnu prevodovku. Do novej sezony 2014 prajem vela stastnych km,a jasnych 10 bodov.

Rosi45
Rosi45 napsal 16.11.13 v 16:50

Je to takový kočkopes,ale já bych ho bral

Haesty
Haesty napsal 16.11.13 v 12:31

Jeden z nejkrásnějších skůtrů,co jsem kdy viděl
Honda prostě umí

Více komentářů



TOPlist