Prostě litrovej dvouvál, co pořádně tahá vocpoda )) Ale ono to je trochu jinak, že... Jak řekl Tomík, vybruje to a nejede to
První dojmy - okamzite padla do ruky, moc jsem se bavil :)
Recenze
Tak jsem si tak jednoho večera brouzdal po inzerci (což vlastně není nic neobvyklýho) a narazil na takovou zanedbanou a trošku nemocnou Aprilku... Chvíli jsem váhal, diskutoval s kamarády... No, až jsem si řekl, že by to šlo... hned ráno jsem na inzerát volal a odpoledne už byla doma Sice jsem se na ní při koupi ani nesvezl, neslyšel ji nastartovanou, ale bylo mi jí líto, tak jsem jí vzal... Už předtím jsem se párkrát povozil na kamarádově RSV 02 a ta motorka mi padla do ruky hned na první svezení, fakt se mi to líbilo... Najezdil jsem s ní něco kolem 200km na silnici a taky pár koleček ve Vysokým Mýtě... vzalo mě to... Dvouválce jsem měl rád po hlase už odedávna, ale až nedávno jsem tomu přišel na chuť... Ten dusot, to dunění... Je to jiný než uječenej čtyřválec (který mám i tak stále rád)... Takže i když velice neplánovaně, tak mi doma skončila tahle italka, ze který jsem se rozhodl udělat voňafku jak se patří... Na dílně už mi zavrčela a aj mě kousek povozila, takže radost veliká
Takže, společně jsme se svezli v Mostě. Zážitek super, povození taky. Motorku jsem doskládal jakž takž teprve večer před odjezdem a málem jsem nakonec ani nejel, protože jsem šikula a stalo se mi štěstí v neštěstí... díky pověstnému stojánku mi padla na bok a zlomil jsem brzdovou páčku a řidítko, které bylo prasecky opraveno... Nakonec jsem byl rád, že prasklo na místě a ne někde na brzdách na konci cílovky... Přes noc se podařilo půjčit brzdovou páčku z Tuona a koupit řidítka od Maniaca (díky za vstřícnost). Do Mostu jsem tedy jel bez bočních a spodních kapot, no vypadalo to šíleně... Navíc se začla ozývat volnoběžka... První rozjížďku jsem si vůbec neužil a bylo to spíš zklamání... pak hodinku pauza a najednou jakoby někdo vyměnil motorku nebo spíš mě... najednou mi to padlo do ruky a všechno začlo dávat smysl, prostě super... škoda mé nefunkční časomíry... Každopádně +- sekunda byl most za 2:05... V třetí rozjížďce jsem díky vadnému ventilku a tím pádem podhuštěné přední pneu hned v druhém kole padnul... naštěstí bez vážnějších následků, které by bránili odjezdu po ose.
Volnoběžka se horšila a horšila, ale já neměl čas jezdit... Pak se náhodou naskytl za pár šlupek motor z 02 přidřený na klice. Volnoběžka vyměněna a motorka startuje jak za mlada Přidřený motor projde prohlídkou hlav a válců, pokud bude OK, budou použity, protože mají ostřejší sací vačku s větším zdvihem a větší sací ventily... Stejně tak budou použity svody z 02... Tedy defakto projde motor přestavbou z typu ME na typ RP (cca 8 oslíků navrch)
Taky jsem předělal řazení. Za použití pár dílů z Falca, soustruhu a flexy to teď vypadá zase o něco víc racingově ))
Provedeno:
-nové pneu
-stavitelný tlumič řízení
-seřízení ventilů, nový olej, brzdovka, chladička, filtry...
-krátký plyn
-předělané řazení, jednička nahoru
-vstřiky z modelu 02
paradni motorka a profil!!!snad se mi postesti a nekdy se svezu 10b
tak ať se dílo podaří..Je potřeba zachraňovat..
To bude vychytaná voňafka
Už se těším na výsledek a společnou projížďku. Pocitově dává dost, IMHO ideální stroj na takové to domácí žvýkání v provozu. No uvidíme, jestli ji na podzim skutečně prodáš a na jaře už nezaseješ
EREZVÉČKO