renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Andrej
Vloženo 16.9.2022
Aktualizováno 9.10.2022
Zobrazeno 1 197x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Asi rok jsem hledal nějakou pohodlnější sestřičku k b-kingu a po dlouhém vybírání a hledání jsem konečně našel ?

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1200: Spolehlivost, zbytečně moc elektroniki
KTM 1290 Super Adventure: To samé
Honda CRF1100L Africa Twin: Malý výkon

První dojmy - Bál jsem se té výšky a váhy, ale ani jedno není po rozjezdu vůbec znát.

Recenze

Tohle téma bych raději ještě přeskočil. Chtěl jsem cestovní enduro. Jednoduchá volba ? myslel jsem, triumph 1200 je jasná volba ale doma už byly 3 (včetně nového letošního modelu) a nějak mě ta spolehlivost elektroniky odradila. U KTM je zase vše v normě nebo normální ? táže výběr zbyl na pouze japonské cestovní enduro bez zbytečných elektropičovin.
U téhle motorky je věčné téma váha a výška. Váha tam je,ale není to žádná hrůza a po rozjetí se to řídí jako kolo. Když řídím b-kinga tak je to jako s čtyřicetiletou nymfomankou, která si to chce udělat po svém a Crosstourer je štíhlá osmnáctka, která čeká co všechno si k ní dovolíš a ona ti to s lehkostí dovolí:)
Výška je na mých 179 asi takové komfortní minimum, zvlášť když to chce člověk shodit z centrálu.
Když porovnám převodovky u Kinga a Crosstourera tak Honda jsou jako přesné švýcarské hodinky a Suzuki jako kladivo na čarodějnice ?
Tak už mám nasbíráno pár zkušenosti a můžu říct že jsem příjemně překvapený.
Motor je úžasně gumový a vyrovnaný. Sólo nebo ve dvou jede pořád stejně. Zvuk i na origo koncovku je velmi příjemný.
Podvozek krásně žehlí nerovnosti, ale předek se bude muset trošku doladit.do zatáček jde víc než ochotně a krásně drží stopu.
Brzdy jsou příjemně davkovatelné, ale je pravda, že by mohly zabírat více. Člověk se s ní prostě musí sžít a počítat a přemýšlet dopředu.
Pohodlí je naprosto dostačující i ve dvou. Ergonomie a rozložení je intuitivní a vše je krásně po ruce.
Není to žádný trhač asfaltu,ale výkonu je tam dostatek tak aby člověk v plné naloží bezpečně předjel auto a zbytečně člověka neunavil na dlouhých cestách.
Kdo chce pořádnou a poctivou motorku bez zbytečných elektro fičur tak tohle je naprostá dokonalost ?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dajos
dajos napsal 30.09.23 v 18:22 10b.

Pěkná mašinka. Zvuk V4 ma neco do sebe (budu si ji muset nekdy od stryka vyzkouset) . Kolikrat kdyz ten motor slysim, hned bych si koupil tohle nebo vfr-ko. Ale neni uz misto v garazi... Tak at ti Hondica dela jen a jen radost. Ps: Od Potstatu smer Velky Ujezd konecne udelali novou silnici :). Cao. D.

Milan1963
Milan1963 napsal 14.04.23 v 20:52

speroure
speroure napsal 15.01.23 v 20:23 10b.

Parádní, skvělá motorka

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 18.11.22 v 10:04 10b.

super

H123
H123 napsal 04.11.22 v 08:28

Čau , pěkná
K těm brzdám ... obecně , když se ti zdaji měkký , dej tam pancéřový hadice a je to ...
Mně to ale brzdí slušně , i v tandemu i když je fakt , že párkrát se mi stalo , při větším brždění a ve vedru , trošičku vadly ... jestli tím přehříváním ...
Mám ji 2 sezony , najel jsem + - 11000 a jsem maximálně spokojen ( hlavně mám gelový sedlo )

Více komentářů



TOPlist