renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 SX (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JendaZacharias
Vloženo 24.10.2017
Aktualizováno 30.9.2023
Zobrazeno 3 511x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už když ji tenkrát Kawa vydala jako novinku, moc se mi líbila. Sice radši mám nahaté Zedy, ale změna je život. Z1000 SX vítej v mé garáži!

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Oproti mé předchozí nahaté Kawasaki Z1000 2008 je toto pro mě docela změna. Ne tak moc motorově, jak novým posazem a celkovým jízdním dojmem. Motorka je dokonale pohodlná, přijde mi lehoučká a je to moje první motorka s plexi a kapotáží...

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně je to skvělá volba pro cestovatele, kteří jezdí delší výlety jako já několikrát do roka, ale také jí dávají co proto kolem komína. A Zed se neztratí ani na okruhu = nejlepší univerzál na trhu, alespoň podle mě. Je to zkrátka motorka, která Vás nikde nenechá, když dostane pravidelnou láskyplnou péči.

Doplňky na motorce - Výfuky MIVV Suono / závažíčka Proobikes / kouřové plexi MRA, tvar originál / krátký držák SPZ Barracuda / padací protektory SW-Motech / pancéřové brzdové hadice / miniblinkry Barracuda / ukazatel rychlosti GiPro / rychloupínací boční brašny Blaze SW-Motech / horní nosič SW-Motech / kufr Givi

Recenze

Konečně ji mám, původně jsem si chtěl koupit až na jaře 2018, ale nedalo mi to a uspěchal jsem to už na podzim 2017 a stihl pár srazů a vyjížděk.





Nejvíce vítám to pohodlí, mé předchozí motorky nebyly zdaleka tak pohodlné jako tento kousek. Nádherně padne do ruky, nohy nebolí, ruce nebolí, záda nebolí, nekrčím se tolik jako předtím. Nastavitelné plexi je příjemný pomocník, nastavit lze do tří poloh. Já osobně ho nejvíce používám v nejnižší poloze, občas ve střední. Ve vysoké poloze jde veškerý vzduch přímo do přilby a dělá turbolence.

Myslím že recenzí je na tento motocykl dost a vše bylo napsáno zde .. jen ve zkratce - paráda!

Líbí se mi karbonové polepy, které udělal předchozí majitel, rozhodně je tam nechám.

Motorku jsem po koupi rozebral a vyčistil svody a chladič a veškeré zákoutí motoru a těžko přístupných míst, vyměnil veškeré kapaliny, vyměnil řetězovku a udělal kontolu - servis. Nenarazil jsem kromě špíny na žádný problém...

Najeté km v roce 2017: (začátek v září) cca 3 tis. km





___
KOMENTÁŘ k sezóně 2018 -

Tak už jí mám rok a musím říct, že jsem si užil každý kilometr. Ještě jsem si jí trošku poladil podle svého.

2x jsem si dal Alpy - vždy cca týdenní výlet po Rakousku, Švýcarsku, Německu a Itálii. A musím říct, že na cestování je to paráda. Potom pár motosrazů a dalších výletů, i jeden čundr se spacákem a často lítal jen tak kolem komína. Uvidíme co přinese jaro 2019.

Najeté km tuto sezónu: cca 10 tis. km
___
KOMENTÁŘ k sezóně 2019 -

Pořád mě to baví, nalítáno spolu už máme hodně km. Letos zase 2x veliký výlet do Alp, několik srazů a projížděk okolo komína. Aktuálně je po velikém servise (ventily, kontrola rozvoďáku .. a vše s tím spojené). Doma jsem si sám vyměnil veškeré kapaliny a filtry a potom ještě motorku zase rozebral - dočistil a doladil po sezóně. Než začne sezóna budu muset vyměnit páčky za normální místo aktuálních tuningových CNC, v zahraničí je to problém a pokuty jsou veliké, stále to nechápu. . Už se těšíme na jaro 2020.

Najeté km tuto sezónu: cca 8 tis. km
___
KOMENTÁŘ k sezóně 2020 -

Tak jsem vyměnil páčky zpátky za originály. Nějak mi to nevadí. Proběhl standardní jarní servis + repas předních tlumičů. Z přední části jsem už sloupnul první část karbonové folie, protože jsem si jí hlupák při mytí odloupnul na růžku a nešlo to zpátky už přilepit. Jinak jsem spokojený a motorka je bezezměn, jezdím, jezdím, hltám kilometry. Jinak letošní "koronáč" sezónu dost zabíjí, nikam do zahraničí se nechystám a lítám jen po ČR. Prodal jsem krovku, pač se mnou začala jezdit čas od času přítelkyně a krovku jsem úplně přestal používat.

Najeté km tuto sezónu: cca 4 tis. km
___
KOMENTÁŘ 2021 -

Jarní servis proběhl v únoru = standard olej, olejový filtr, vyměněn i vzduchový filtr, vyměnil jsem ložiska v krku řízení (po těch km měly nárok) + "opravena" přední brzda, pač páčka promačkávala až k rukojeti a odvzdušnění nepomohlo = opravná sada pístku koupena a je hotovo. Motocykl je v naprostém pořádku a těšíme se na sezónu...
___
KOMENTÁŘ 2022 -

Letos bída, jen pár km, jednou jsem si odjel do Rakouska a Itálie a párkrát kolem komína.
___
KOMENTÁŘ 2023 - NA PRODEJ!!!

Připraveno k prodeji - nutné zkontrolovat rozvoďák, pak klasika všechny kapaliny, filtry .. zkusím prodat před servisem.

PRODÁNO!!! Ať slouží dobře novému majiteli

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Samíc
Samíc napsal 03.05.23 v 19:59 10b.

Bart350
Bart350 napsal 23.03.21 v 10:08 10b.

Pajuska90
Pajuska90 napsal 11.03.20 v 09:29 10b.

JendaZacharias
JendaZacharias napsal 11.01.19 v 10:00

Findalf: Jasný pamatuji se, vůbec nemám jasno, nechávám to nějak náhodě a rozhodnu se asi uplně až na jaře. Dám Vám vědět, teda pokud do té doby nepořídíte něco jiného

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 23.12.18 v 06:52 10b.

Superturista!

Více komentářů



TOPlist