husqvarna_svartpilen_801_2




Velký test čtveřice třístovkových endur

Kapitoly článku

Beta 2T RR 300

Pístní sada: 4.827,-
Chladič: 6.685,- pravý; 7257,- levý
Přední blatník: 931,-
Zadní blatník: 1314,-
Řadící páka: 1350,-

Servisní intervaly:
Výměna pístu při vrcholovém závodění po 60-ti mh/při hobby ježdění po 60-ti mh
Výměna oleje v převodovce: první po 3mh, další každých 30 mh při závodech/při hobby ježdění po první po 3mh a další každých 30 mh

Gas Gas EC 300 R

Pístní sada: 4133,-
Chladič: 4105,-
Přední blatník: 697,- (bez polepu)
Zadní blatník: 414,- (bez polepu)
Řadící páka: 870,-

Servisní intervaly:
Výměna pístu při vrcholovém závodění cca 50 mh/při hobby ježdění po cca 130-150 mh
Výměna oleje v převodovce: po 10 mh při závodech/při hobby ježdění po 20 mh (v každém případě je lepší měnit po 10 mh)
Nastavení přívěry má celkem 5 různých poloh a série je nastavena uprostřed. Roman má přívěru povolenou o 1-2 stupně. Nevíme přesně jak.

Husqvarna TE 300

Pístní sada: 4.933,-
Chladič:  Levý 5.369,- / Pravý 5.369,-
Přední blatník: 792,-
Zadní blatník: 1.155,-
Řadící páka: 1.752 ,-

Servisní intervaly:
Výměna pístu při vrcholovém závodění 40 mh/ hobby ježdění 80 mh 
Výměna oleje v převodovce: 20 mh pravidelná výměna nebo po každém závodě u profi jezdců

Sherco 300 SE-R

Pístní sada: 3753,-
Chladič: 3013,-
Přední blatník: 490,-
Zadní blatník: 490,-
Řadící páka: 890,-

Servisní intervaly:
Každých 20 mh
Výměna pístu při závodění 40mh, olej v převodovce 20 mh.

Ve Factory edici je navíc pouze svod a koncovka výfuku FMF. Jiný je také design a polepy.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (14x):



TOPlist