Velký test čtveřice třístovkových endur
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 18.5.2015 | Zobrazeno: 58 373x
Kapitoly článku
Technické údaje
Beta RR Enduro 300 2T 2015 | Gas Gas EC 300 R 2015 | Husqvarna TE 300 2015 | Sherco 300 SE-R 2015 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 293.1 cm3 | 299.3 cm3 | 293.2 cm3 | 293.14 cm3 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | 2 | 2 | 2 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Počet válců | 1 | 1 | 1 | 1 |
Vrtání | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Zdvih | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | - | - | - |
Příprava paliva | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor |
Startér | Elektrický a nožní | Nožní | Elektrický a nožní | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Perimetrický | Trubkový | Perimetrický |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 290 mm | 305 mm | 300 mm | 300 mm |
Zdvih zadního odpr. | 290 mm | 298 mm | 330 mm | 330 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 260 mm | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | - | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 " | 21 " | 21 " | 21 " |
Zadní kolo | 18 " | 18 " | 18 " | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 | - |
Rozměr zadní pneu | 140/80-18 | 140/80 - 18 | 140/90-18 | - |
Rozvor | 1482 mm | 1480 mm | 1482 mm | 1480 mm |
Výška sedla | 930 mm | 950 mm | 960 mm | 950 mm |
Suchá hmotnost | 104 kg | 104 kg | 104.6 kg | 105 kg |
Objem nádrže | 9.5 l | 9.5 l | 11 l | 9.5 l |
První cena | 209000 Kč | 194900 Kč | 227200 Kč | 214900 Kč |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz