Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports vs. Suzuki V-Strom 1050XT
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 30.4.2020 | Zobrazeno: 47 192x
Kapitoly článku
Technické údaje
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020 | Suzuki DL 1050 V-Strom XT 2020 | BMW R 1250 GS 2020 | |
---|---|---|---|
Objem | 1084 cm3 | 1037 cm3 | 1254 cm3 |
Výkon | 75 kW (102 koní) | 79 kW (107.4 koní) | 100 kW (136 koní) |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 8500 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 105 Nm | 100 Nm | 143 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 6000 ot/min | 6250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 92 mm | 100 mm | 102.5 mm |
Zdvih | 81.5 mm | 66 mm | 76 mm |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 11.5 : 1 | 12.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Dvojitý páteřový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | 230 mm | 160 mm | 190 mm |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | 160 mm | 200 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 310 mm | 305 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 18 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 110/80R19 | 120/70R19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | 150/70R17 | 170/60R17 |
Rozvor | 1575 mm | 1555 mm | 1525 mm |
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | 25.5 ° | 25.7 ° |
Závlek předního kola | 113 mm | 109 mm | - |
Světlá výška | 250 mm | 160 mm | - |
Výška sedla | 850 mm | 850 mm | 850 mm |
Výška sedla max | 870 mm | 870 mm | 870 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | 247 kg | 249 kg |
Užitečná hmotnost | - | 193 kg | 216 kg |
Objem nádrže | 24.8 l | 20 l | 20 l |
Množství oleje | 4.8 l | - | - |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | 4.8 l/100 km | 4.75 l/100 km |
Zrychlení | - | - | 3.6 0-100 km/h |
Maximální rychlost | - | 205 km/h | 219 km/h |
První cena | 399900 Kč | - | 424000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 329900 Kč | - |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 248 kg; za příplatek 50 000 Kč semiaktivní podvozek Showa EERA (navíc 2 kg) | - | Výška sedla možná od 800 do 900 mm. |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.