globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
27.6.2021 v 18:09
Nevíte kde koupit nádrž na husqarnu 701 enduro, našel jsem jen originál husqarna za nelidský peníze, potom radegarage 6 litrů, je to malý a celkem drahý. Navíc tam mění papír filtr za molitan a těm osobně nevěřím. Pak safari tank, ale i s dopravou to stojí 25 tisíc a dodání bůchví kdy.
Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?

Blokovaní uživatelé: MedWed, husq701

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 06:26 | Nahoru | #31

jaro27 píše: Kamoš oprel 690 o skalu a diera v chladiči (na UA). Ja som jemne zachytil prachnivý strom v lese a chladič posunutý. V RO som 690 položil na zem a diera v chladiči. A to mám aj výstuhy. Na môj vkus je to jak z blata.



Tak to je divný, já víc ležím než jedu, když se zadaří, a chladič zatím drží. S výztuhou teda. Akorát co, tak jsem radši zvětšil otvor v tom plechu co zkrz něj vede hrdlo, protože se opíralo o obvod díry a asi by ránu nevydrželo, resp. přeneslo síly na chladič,

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 07:42 | Nahoru | #32
A jinak, taky si nemyslím že ta motorka je na ježdění ve dvou.
To bych asi řešil nějakou 990 adv, nebo tenere, Afrika...

Přece jen, je to postavené co nejlehčí a ty komponenty k tomu nejsou, už jen ten zadek, tlumiče by chtělo hodně předělat aby to zvládaly...

Ale můj názor na jízdu ve dvou je obecně negativní
Na to jsou auta, resp.ctyrkolky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 08:16 | Nahoru | #33

ZdendaZB píše: neměl bys fotky těch výztuh, kde a jak chytit ?



Jo, nejakú fotku spravím...

Motorku som kúpil s výstuhami, ale chlapec to asi nechal montovať všetko v KTM, Budú to asi "originálne" výstuhy z power parts.
Inak, jak som zachytil v lese ten spráchnivený strom a celé sa to posunulo, tak jedna malá výstuha sa ohla. Hliník.
Hliník je fajn ako ochrana proti prerazeniu, ale ako pevnostný nosník je to na prd. Takže výstuhu so ešte vystužil nerezom.

Na UA som rozprával s jazdcom z CZ, Na EXC mu odišiel chladič hneď. Dal tam niečo neoriginálne z Francúzka a aj keď bol ten chladič viditeľne ohnutý, furt držal.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 08:33 | Nahoru | #34
tak mě napadlo, proč řešit drahý nádrže a otravný kanystry, když si jí můžu ztigovat z nerezu 1,5mm, kterej si nechám nařezat a ohnout na laseru, materiál apod. cca tisícovka, svojí práci teda nepočítám, při pohledu z boku bych to trochu zakulatil, aby to vypadalo líp, na obrázku to je hranatý
objem 8l hmotnost 3,7kg, tloušťka nádrže 6cm, je zalícovaná s vnějším plastem na plastové nádrži což činí 20 cm od středu motorky
zároveň bude fungovat jako nosič pro brašny a místo rámu a podpírací mřížky co by tam byla z trubek odečtu 1,5kg, dále odečtu 3x2l kanystry po 0,25kg, takže nerez nádrž navíc udělá cca 1,5kg a to mi připadne jako pohodovej nárust hmotnosti za to pohodlí při tankování
k nádrži přivařím trubky, který ji budou držet a hotovo, pak se to nabarví, nebo polepí
a mohlo by se tam dát samonasávací čerpadýlko na 12v a přepínačem pak nechat přečerpat do hlavní nádrže, navíc bych do nádrže vevařil třeba 2 přepážky z tlustšího plechu, který by to zpevnily

ještě by se ta nádrž mohla o 5 centimetrů spustit dolů a hned by tam vlezlo 9,5 litrů

a vodu ve dvou 2,5l petkách, celkem 5l na předních ochranách chladiče, a když se pojede k moři na pláž, nebo někam kde voda nebude, tak si vezmu přídavnou do vaku na záda, a hotovo

je to dobrej nápad ?

EDITA:
není

Naposledy editováno 05.07.2021 01:41:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 08:39 | Nahoru | #35
jaro27> Ja umím hovno, takze nemuzu nic rict, ale mam dost kamarádů co by ti na to řekli at se nejdriv naučíte jezdit

Ja mam ostrý ktm dve (jedna je teda modra ktm) a nemuzu si stěžovat, co uz to zažilo a vydrželo je az neuvěřitelný. Motard sel naposledy k zemi v rychlosti pres 100kmh, pres nej prejela dalsi motorka a mam jen lehce odřeny slidery...

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 09:57 | Nahoru | #36

assassin píše: jaro27> Ja umím hovno, takze nemuzu nic rict, ale mam dost kamarádů co by ti na to řekli at se nejdriv naučíte jezdit

Ja mam ostrý ktm dve (jedna je teda modra ktm) a nemuzu si stěžovat, co uz to zažilo a vydrželo je az neuvěřitelný. Motard sel naposledy k zemi v rychlosti pres 100kmh, pres nej prejela dalsi motorka a mam jen lehce odřeny slidery...



No, já akorát lámu páčky a sem tam se mi povede ohnout řídítka... A ulomil jsem přední blatník když se zabod do bláta ...
Myslím že když chudáka 701 takhle zbastlíš , tak bude mít 200 kilo a jestli na tom pojedou dva, tak to je hotovo. Konstruktéři by si asi rvali vlasy, kdyby to viděli
To pak nějaký XPLOR podvozek je tak akorát k prdu...

Já se právě úporně snažím tu motorku udržet na hmotnosti, mám ještě verzi 138 kilo suchá bez ABS. Co jsem dal ten kastlík, tak hned šla dolů plotna s 12 litrovým vakem zezadu od touratechu, která je těžká a už to stačí a poznáš to na chování - ta motorka je sice cenduro, ale nese myšlenky EXC a spol. a podle toho by se k ní mělo přistupovat. A to i z pohledu péče. Předělávat to na autobus jsou vyhozený prachy.

Jedu teď na 3 dny okolo CZ lehký offroad a co potřebuju jsou pantofle, trenky, plavky, ručník a 3 čistý trička.... A to se sbalí do cargo zadní kapsy v bundě a bunda se uváže dozadu na sedlo , protože je jen když prší nebo je kosa. Vercajk a pití a mytí mám v tom kastlíku a kreditkou zaplatím na noc chatku v kempu...
Vloni jsem takhle opět lítal i v Romanii, a to jsem měl jen duše a vercajk s sebou a paráda. Dojel jsem tam obyč dodávkou půjčenou z práce a zlatý...

Na ježdění s bagáží a spolujezdcem jsou GS a podobně, podle mýho názoru. Zážitek z jízdy ve dvou na nevhodný přetížený motorce v terénu, to mi nějak nejde do hlavy o čem to je. Sadomaso ?

Naposledy editováno 01.07.2021 10:02:29

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 10:06 | Nahoru | #37
assassin: Ohľadom chladiča píšem len osobné skúsenosti...

ZdendaZB: Pristupoval som k tomu tiež tak a odradili ma tie prídavné rámy. Ak by som to položil na bok, mal som obavu, že by sa to zatlačilo na koleso. Tak som to dal "na istotu" na zadný SW Motech nosič. Je to demontovateľné na 4 skrutkách + odpojenie elektriky a paliva, dokopy cca 20 minút. Nahodím to len na diaľkové cesty. Materiál hliník 3mm, je v tom čerpadlo + regulátor tlaku + snímač hladiny (všetko ako hlavná nádrž). Čerpadlo je v takom labyrinte v ktorom pri náklonoch zostáva benzín a celá nádrž je aj vystužená. Objem 10 litrov, ale ak to nie je nevyhnutné, tankujem tak 9,5. Dojazd motorky na okrskách 500-520 km.

https://www.motorkar...0.html?fotogalerie=1

Tvoj objem 8 litrov je objem tej nádrže? Lebo plniace hrdlo máš na šikmo + potrebuješ aspoň 1 liter rezervu na vzduch. Inak to cez prepadovú hadičku ide von, jak to je komplet plné. Alebo úzke hrdlo vyvýšené.

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 10:30 | Nahoru | #38
tak dodávka a ostrý enduro je sice dobrý, ale to mě nebaví, gs a podobný nesmysly nejsou ani do lehkýho terénu použitelný, to víme už dávno, máme otestováno, a ve dvou to ani nemá cenu ani zkoušet /nebavíme se snad o tvrdý štěrkový cestě, nebo suchý polňačce s popraškem písku, to není terén)

pantofle a náhradní tričko je dobrý když je venku horko, ale jak příde studená fronta, v horách to jde v noci k nule a máš si vézt ještě nějaké jídlo tak to trochu naskáče

proč by měla motorka važit 200kilo když tam přidáš 4 kilovou nádrž a 5 kilovej nosič ? jiný přídavný nádrže taky něco váží, jen rotopax na 7 litrů má snad 2,5 kila a ten se musí ještě nekam přichytit

nosiče z nerez trubky 20x2mm se neohnou, toho se nebojím, ale je fakt, že s tím nebudu zacháze jak s kroskou, jezdit jak šílenej a pořád padat, tohle je cestovní stroj

nahoru se mi nic dávat nechce, protože to zvedne těžiště a i když to je ve finále o pár kilo lehčí, tak s tím je mnohem horší jízda

jaká přetížená motorka, 8 kilo navíc snad neudělá 200 kilo ze 156
ale jestli je lepší řešení tak sem s ním

hrdlo by lezlo kousek nahoru, to je jasný, musí se využít komplet objem

Naposledy editováno 01.07.2021 10:34:15

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 10:36 | Nahoru | #39
každý si musí najít svůj přístup co mu vyhovuje - každý jezdí jinak, jinam a jinak tu motorku používá - prostatik jezdící po evropě fakt nepotřebuje přídavnou nádrž, na cestu po monglsku nebo pro fanouška dlouhých horských šotolin se hodí
je to i o spotřebě - kámoš má 60 kg a na 690 s podkovou měl o cca litr nižší spotřebu než já na 701 s nosiči, rally plexi a jezdcem co má 100kg - na 4km přševýšení za den se to prostě projevilo

ad 2 lidi - já bych to nedělal, ale držím palce s tým pertinaxom

ad chladič - na rozdíl od exc tady ten jeden velký je dost na ráně a závisí na tom jak moc "dobře" člověk spadne, na 690 jsme mel výztuhy, na 701 mám boční padáky (mototrek), ale není to úplně ono

ad na lehko vs. na těžko - to je stylu a přístupu - když si chci na lehko pojezdit - ideální je to nejlehčí a těžiště co nejníž, případně kompromis bez ránů a malé brašny (větší objem - víc píč.ovin), když delší cesta tak hlavně spolehlivost a vezeš víc věcí (spaní mimo chatku, věci na vaření, zásoba jídla)

ad přídavná nádrž - taky nad tím pořád dumám, ta od Radeho není špatná a na jezdění je super že nikde nepřekáží, ale ne další cesty bych preferoval originál airbox a filtr a jinou nádrž - ideálně něco jako RR na 690, boční, těžiště níž a přes to malinko rozšířené padáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 10:37 | Nahoru | #40
ZdendaZB> Me zas nejde k sobe tezsi teren a jizda ve dvou to si troufam rict, ze na GS vyjedu solo vic nez ty na ostry ve dvou... ale chapu co myslis, proto tyhle motorky existuji. Kazdopadne mi na to co popisujete vic sedi 790ka nez 690/701ka... ale neni to muj salek kavy, takze ...

Jaro27: to bylo samo lehce s nadsazkou, klidne to muzes vzit jen ke svoji osobe, me taky rikaji, ze se mam nejdriv naucit na trati ovladat motorku, nez zacnu vymyslet enduro jezdeni ... kluci jezdí i rally na upravenych SE nebo jenda zlabek na spatlanine snad dokonce nejaky silnicni r100rs s 1150gs motorem a podvozkem z kdovi ceho.. vyjedou na tom vic nez ja na ostry

Naposledy editováno 01.07.2021 10:39:54

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 10:57 | Nahoru | #41
zkoušel jsem ve dvou pár přes-dvěstě-kilo motorek a jakmile to začne klouzat, nebo je kamení tak je konec, kdežto jednoválec ještě jakž takž jede, je to o 50 kilo lehčí než cokoliv dvouválcovýho a dá se to na noze při nezbytným nouzovým zastavení udržet, velký stroje se už kácízlepše"průchodnost" stojí

a že na gs ve dvou vyjedeš víc než na jednoválci o 60 kilo lehčím bych se teda hádal, páč mám taky zkušenosti a nedá se to srovnávat, možná do okamžiku než musíš popojíždět s nohama na zemi, než ti to ustřelí nebo začne bejt kluzko

je jasný, že do pamíru s tím ve dvou nepojedu ale tady po okolí se občas stroj pro dva hodí

ve dvou se nebavíme o nějakým sportovnějším ježdění, tam jde o to jen se projet a někam se v klidu podívat, o nic víc, pak nejsou ani potřeba ty zdvihy, ani super tlumení

Naposledy editováno 01.07.2021 10:58:24

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:00 | Nahoru | #42
Ono ještě takhle, já když jel dál a táhl si všechno, tak jsem si vlastně tu jízdu moc neužíval, protože máš stále na paměti, že to musí taky dojet domů.
Se spolujezdcem by to bylo stejný.

Takže jsem pak jezdil v takovým jako omezeným režimu, kdy jsem si říkal že až pojedu příště bez kufrů, tak si dám i támhle to.... Ale dneska nee, protože kdyby něco

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:06 | Nahoru | #43
ZdendaZB> Ten 50+kg pasazer je podle me vetsi handikap nez 50kg navic na motorce... nohy se snazim dolu vubec nedavat, proto jsem si koupil trialovy kolo a trenuju techniku i na mtb, z meho pohledu neni nic trapnejsiho nez endurista padlujici nohama jinak jsem se asi nepochopili, ja to myslel solo na tezky vs ve dvou na lehky... me by vubec nenapadlo vyrazit do vetsiho terenu ve dvou...

Ale to uz jsme zabredli skoro az do pomerovani pindiku a to v zadnym pripade nechci, vim jak jsem v terenu marnej (ono i na silnici ) tak snad se ti to podari dostat do stavu jakej ti bude vyhovovat

Naposledy editováno 01.07.2021 11:08:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:07 | Nahoru | #44
assassin> Neberiem nič osobne. Názory si vymeniť treba, na to máme fóra. Ja píšem svoje názory a skúsenosti, nech ich berie ten, koho oslovia.

Videl som pred nedávnom videá, jak goldwingy jazdia v teréne. Asi by som im na 690 nestíhal. Lenže každý má inú realitu. Premávať sa po trati a to ešte aj s partiou, alebo po lese je pre mňa diametrálne odlišný pohľad, ako byť niekde sám v inej krajine a tak 50 km navôkol nie je ani živej duše. A na motorke aj nejaká tá batožina. Aspoň pre mňa tam končí tá sranda, že si tu pridvihnúť predné koleso, tu vletieť do zatáčky, tu preskočiť strom... Mám radosť z jazdy, z výhľadov, z kľudu... a potrebujem sa v zdraví vrátiť domov. A najlepšie aj s motorkou.

Ja už som pod 200kg motorkou ležal ( v Rumunsku). A ak by to nebolo na strmom kopci, nedostal by som sa z pod nej. Kamoš pod takou istou ležal "doma" a čakal pol hodiny, kým ho našiel otec a pomohol mu.
Takže "endurá" nad 150 kg sú mi fakt ukradnuté. Aj autovlak pre ne.

Radu si vážim a fandím mu. Ale jak som mal v Bosne 690 ponorenú v bahne a vode po sedadlo a 50km navôkol fakt nikto, tak som bol rád, že som si nedal jeho nádrž.
Preto rady (akože radiť niekomu) nie sú univerzálne a každý nech si vezme to, čo zodpovedá tomu, čo jazdí. Napríklad si myslím, že na autovlak fakt netreba dokonca ani benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:13 | Nahoru | #45
jaro27> Ja jsem par jeho vytvoru videl, kamarad prave na SE vozi par jeho prototypu, nejakym zpusobem spolupracuji na vyvoji.. samo, ze je za tim hodne prace a spousta veci je fajn, ale najdu na jeho vytvorech dost veci nad kteryma mi zustava rozum stat, teda z pohledu konstruktera... jako cestovatel mam nula zkusenosti.

Ted mozna bude mnou navrzeny airbox s molitanovym filtrem jezdit jako tovarni v jedne nejmenovane rally motorce, tak uvidime jake budou zkusenosti

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:22 | Nahoru | #46
já když jel někam s někým, kdo pořád jezdí ve stupačkách, odmítá pádlovat a z motorky neleze ani za boha, tak to bylo každou chvíli padání, pořád něco rozbitýho, ulomenýho, odřeninka tady, tam, pak se kulhá, nebo bolí záda apod.

takže jezdím jak s hnojem, padání se vyhejbám a jízdu si z pohledu ostatních asi moc neužívám, ale zase jsem zcela zdravej, něco jsem už viděl a ani nemám po tý době revma a podobný vychytávky a doufám že to tak bude dál

jak psal kolega, těžká motorka na noze, nikdo nikde, zapadnuto, nikdo nikde, dva dny už jedu, nikoho jsem nepotkal ani neviděl, což je teda vyjímečně, ale stane se a co pak budu dělat s přesdvěstě kilovým krámem (nejlehčí tenere 700 205kilo), když ani z potoka to nejsem schopnej vytlačit když chcípne motor

A kdo byl někde dál a pořád nepřemejšlel co se může stát tak většinou dopadl špatně. V pamíru nebo altaji si nemůžu hrát na dakarovýho jezdce, nejsem šílenej. Navíc když jedu sám. Na huntování strojů je albánie nebo jugoslávie ve více lidech v dosahu dodávky z čr.

A taky nechci nic hlučnýho, co dráždí domorodce. Nebo něco co mě za pár hodin jízdy ohluší a vyklepe k smrti.

Naposledy editováno 01.07.2021 11:25:15

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 11:57 | Nahoru | #47
ZdendaZB>
O tom vyklepání k smrti, když jsi se zmínil, tak podle mě zrovna 690/701 je jedna z těch únavnějších motorek. Což je na dálkové cesty docela kontraproduktivní. Je trochu zbytečně přemotorovaná na tu váhu do ruky. A ten podvozek zas není vyloženě sportovní, abys si mohl trvale dovolit ten motor pouštět tam kde se mu líbí.
Takže to je trochu náročný někdy

Jako mám ji rád, ale sedřenej jsem z toho v terénu ( celkem lehkého obvykle ) víc jak z krosky předtím... ale možná jen stárnu. A to nevozím bagáž.
Uvažuju už nějakou dobu, že to prodám a koupím Xtrainer a bude to fajn. Akorát že když někdo pro Káču přijede, tak mu to nakonec rozmluvím a běžím honem smazat inzerát To samý jsem měl předtím s TT600... to byl taky nekonečný prodej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 12:14 | Nahoru | #48

assassin píše:
Ted mozna bude mnou navrzeny airbox s molitanovym filtrem jezdit jako tovarni v jedne nejmenovane rally motorce, tak uvidime jake budou zkusenosti



Potom si ten správny človek, aby si povedal, či vyhodiť originálny airbox je dobré. A vlastne vyhodiť airbox a tak skrátiť dĺžku sania a zrušiť objem vzduchu, ktorý je v airboxe ako keby v predzásobníku.

Lebo zmenou dĺžky sania sa motor ladí na iné otáčky (pre toho, kto nevie, tak tam kmitajú tlakové vlny a tie sa ladia na konkrétne otáčky pri ktorých pomáhajú plniť valec vzduchom (zmesou) - opak je pri výfukoch, keď tlaková vlna pomáha valec vyprázdňovať. Samozrejme, treba naladiť sanie a výfuk na rovnaké otáčky a vtedy hovoríme o ladenom výfuku a vlastne aj saní. A to ladenom na konkrétne otáčky motora. Bežne predajné hlučné rúry sú len hlučné rúry a s ladením nemajú nič spoločné.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 13:44 | Nahoru | #49
jaro27>
Akorát že délka sání se uvažuje od difuzoru po ventil... Pro pořádek.

Jinak, moje zkušenost se 690 je, že si sem tam střelí do sání, když se nějak motám a delší dobu ji neproženu a je hodně ohřátá. Filtrbox od Radeho mi už párkrát sklouznul a pak to střelilo o to víc a vyhodilo celé vstřikování z gumy.
S filtrboxem velkým fabrickým to sice sem tam taky střelí při blbým zacházení, ale není s tím žádná starost, ten objem boxu to pobere v klidu, nemá to jak ani kam vypadnout.
Trochu se s tím peru, protože pak se snažím držet vyšší otáčky o kvalt níž aby se točila a nestřelila, což někdy není úplně komfortní a i se pak víc hřeje.

Mám ale seriový výfuk momentálně, což by podle KTM neměl být problém na otevřené sání, pokud bych dal otevřený i výfuk, tak to chce už mapy na Akrap a dobrý.

Jinak, moje úvaha kdybych na tom jel delší trip kdy stejně bude potřeba víc bagáže, tak vrátím zpět origo filtrbox a věci si dám jinam. Takto to mám uděláno na takové ty víkendy, kdy nic nevezu krom toho co se vejde do kastlíku a kapes.

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 14:07 | Nahoru | #50
jaro27> Motorka je ted na brzde, uvidime jake budou vysledky. Vse je samozrejme tajne....
Jak jsem psal, ten molitan ma svy nevyhody a vyhody, na to dalkovy cestovani co ty preferujes to asi neni, tohle se pripravuje na zavody - na rally, kdy muzes filtry snadno menit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 14:31 | Nahoru | #51

Kafoholik píše: Jinak, moje zkušenost se 690 je, že si sem tam střelí do sání,.



??? Ventily??? Malá vôľa na sacom a jak sa to viac zohreje, tak ...???

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 16:12 | Nahoru | #52
Ta nádrž vzadu co jsem vymyslel ráno se mi přestává líbit, možná si vezmu jen dva kanystříky po 2 litrech, to je k nosiči kterej má komplet 5 kilo půlkila navíc a na trase se 2x denně se stavím na pumpu. A popravdě, tigr vážil 217 kilo, žral 6 litrů, měl jsem nádrž 20litrů a benzín jsem bral do petek tak 4x za celou dobu, jinak všechno od místních. Takže když budu mít 17litrů a bude to žrát 5 tak mám přes 300 km, což si myslím stačí téměř všude, kromě fakt pár míst ne zemi, kam se zas tak často nejezdí a tam to řeší ty petky a hotovo
Nebudu tahat na balkán 21 litrů benzínu, když jsou pumpy všude
S filtrboxem jak říkáte, nechám původní, někam šoupnu náhradní, punčochu a bude. Tak jako doposud. Aspoň zůstane sání vysoko a ušetřím

Naposledy editováno 01.07.2021 16:13:53

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 17:39 | Nahoru | #53
jaro27> ventily dělaný, ono to není úplně pravidlo.
Dělá to jem na tu nejvýkonnější mapu a jen když už jsem utahanej, motorka rozžhavená a někde se prcam v nějakým roští nebo tak, na malý otáčky a prudce ji naložím.
To nebude závada motorky, to bude na mý straně

Ale proto jsem psal, že možná druhý větrák by neškodil. Sice jsem to ještě nevyvařil, ale za takovýchto situací už to vypadá.

Ale do hnusu chodim jen když musím, jinak mám radši svižně jet v lehkým terénu, to ta motorka umí nejlip.
Když se dá, tak sračky a extrémy radši objedu, prece jen je docela těžká a nejsme na závodech už. Ani na závodech mě nebavilo pomalý bahenní hrabání nekde rygolama. Technika trpí, nuda a dřina

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

2.7.2021 v 00:32 | Nahoru | #54
zkoušel jsem krokem jezdit do kopce, spojkovat přes kameny a kořeny asi tak 20 minut v kuse a ventilátor teda stíhal v pohodě

pak jsem zkoušel z papíru udělat pořádnej štít, různě ho tvaroval naklápěl, natáčel, zmenšoval zvětšoval , dokoce jej opatřil logem ubírajícím 30 procent vibrací od větru /dakar, rally a hlavou beduína/ ale veškerá snaha marná, po silnici to dost turbulentí s helmou. Když je menší, tak sice nefouká na krk, ale helma drnčí, když je nahoře hodně, tak přes něj pořádně nevidím dopředu a stejně fouká na vršek helmy

sice to bylo podstatně lepší než výtvory ala radegarage a další rally štítky, ale na delší cestu po silnici to je nepoužitelný tak jako ostatní kvůli hučení helmy a při stodvaceti to už namáhá i krční svaly.
ještě by to chtělo zkusit na větší stít nasadit vykloněný deflektor, ale to se z papíru nedá vyrobit páč to vítr ohne a rukou to neudržím
asi to bude chtít vyzkoušet něco sofistikovanějšího. Ramena neřeším, jde jen o to, aby helma vůbec nehučela a nedrnčela, protože od ní jde nejvíc únavy.

Naposledy editováno 02.07.2021 00:33:25

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

2.7.2021 v 07:39 | Nahoru | #55
Pokiaľ Ti ten štít s Dakarom nefungoval, tak je chyba v systéme, alebo si rozmaznaný.

Pozri fotky ako som to mal ja. Fungovalo to perfektne.
Samozrejme, ruky, ramená, to proste neriešim, ale vzduch šiel presne nad štít prilby. Luxus.
Akurát, že práve v tom Rumunsku som ten nadstavbový štít zrušil a jazdím už len s tým "originálnym".
Na dlhé presuny občas dám dole štít z prilby, prípadne dám aj štuple do uší. A zas luxus. Ale hovorím o celodenných presunoch po asfalte, diaľnici. Na bežné jazdenie, či na enduro to u mňa nemá zmysel riešiť.

https://www.motorkar...-masaker-44654.html#

Nevymýšľaj zas somariny. Treba sa rozhodnúť, či potrebuješ objem 1,5 litra, 6 valcov, chladničku, rádio, 100% ochranu pred vetrom a 350 kg, alebo 701 a ostatné je nepodstatné.

2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

2.7.2021 v 17:29 | Nahoru | #56
jaro27 kolik měříš ?
jestli ale říkáš luxus jízdě bez štítu při celodenním přesunu po trase při rychlosti 100-120km/h tak jsem úplně mimo. Mně při té rychlosti s originál štítkem, kterej absolutně nefunguje, chce upadnout hlava. Ani bych mu neříkal štítek, je to jen kryt na světlo a ten vtipnej tachometr.
Jinak papír jsem tvaroval fakt na všechny způsoby, různě prohejbal, přesně jsem zkopíroval tvar rade rally štítu, ale nic nepomohlo. Vždycky to šlo na vršek helmy, měřím 183. Měl jsem to kousek pod zrcátka, asi to bylo moc nízký, nebo jak to bylo přilepený k tomu originál štítku a neproudil pod to vzduch tak to tak dobře nefungovalo jako u tigra. Tam byla mezera.

Pro někoho to je blbost, pro mě to je podstatný, protože nechápu, proč se trápit při dálkovým přesunu, když to není potřeba. Tady nemá cenu argumentovat ledničkou, rádiem a ostatníma nesmyslama okolo. Jde jen o to zmanšit vibrace do rukou, nohou a zbavit se turbulencí helmy.

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

2.7.2021 v 22:49 | Nahoru | #57
ZdendaZB> Jo, je to indviduálne. Netvrdím, že ak to stačí mne, je to OK všeobecne.
Meriam toľko čo aj Ty.
Teraz, aby sme si (aj) neplietli pojmy, štít na prilbe sa asi volá kšilt, minimálne asi česky, slovensky neviem. Tak ten štít na prilbe dám dole, ak je to možné. Ihneď je situácia iná. Hlavne pri bočnom vetre. Ale nerobím to často a rád. Ak je slnko, tak mi to potom upečie ksicht.
Originálny štít na motorke je vlastne kryt na svetlo. Len s týmto som nikdy nejazdil. "Originálny" (v úvodzovkách), bude štít z power parts (ja som to tak kúpil už s tým, preto to považujem za "originál"). Na ten "power parts" som dal 15 cm plexi (ako na fotkách). Toto bol pre mňa maximálny luxus aj so kšiltom na prilbe. Problém kšiltu je ale silný bočný vietor.
Odkedy som nádstavbové plexi zrušil, jazdím len s "power partom". 1000km presun takto pre mňa nie je problém. Zistil som aj, že ak hlavu mierne nakloním dole (ale fakt len mierne), som v pohode. Tu bude však do hry vstupovať aj tvar kšiltu. Ten má proste tieniť a prúdiaci vzduch púšťať. Preto ak jazdíš s enduro prilbou, so kšiltom, a Ty si pomerne asi dosť vyjazdeý a skúsený, a máš furt problém - tak či to nebude tvarom kšiltu.
Diaľničné presuny držím na 130-140 km/h. Ak mi z hluku začína yebať, dám štuple.

Sú to proste kompromisy. Kšilt dole a štuple do uší (na diaľnici). Daň za 150 kg motorku. No u mňa je priorita tá 150 kg motorka.

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

2.7.2021 v 23:01 | Nahoru | #58
ZdendaZB> no, mě ventilátor nakonec taky nejak zchladí, ale vidím na ní že to je taktak.

Jinak, štítek je na takový motorce na prd, protože ve výjezdu nebo pokud potřebuješ pres kládu, tak si s tím jebnes do xichtu.

Už ten co tam mám, to je ten originální. X krát už jsem s tim dostal, zatím vzdycky do náhubku, ale je to rána.
To samý zrcátka, pokud nejdou sklopit, tak je v terenu máš furt v ramenou.

Buď mám enduro a pak to prostě do terénu nejde mit vybavený jako cruiser, a nebo chci cestovat a pak bych řekl že jsou vhodnější stroje.

Ed.: Jo, a ten originál má ještě jednu blbou vlastnost. A to že za tmy se do něj odráží světlo a pere ti to do očí... Když jedu za tmy, davam tam hadr nebo něco . On je totiž odsazený mírně před masku

Naposledy editováno 02.07.2021 23:06:47

2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

3.7.2021 v 00:16 | Nahoru | #59
Na cesty jezdím s integrálkou protože otevřená helma je v dešti nepoužitelná a navíc do ni fouká, takže kšilt vůbec neřeším, zvyknul jsem si na ní a vyhovuje mi. Nejsem totiž vůbec drsnej, fouká na mě, je mi zima, nebo zase horko, pak mám hlad, žízeň, pak sem zase unavenej a tak pořád dokola A nejvíc mi vadí když mi helma při jízdě po silnici různě hučí a drnčí. Špunty teda pomůžou, ale lepší je se toho úplně zbavit.

156 kilo váží moje, s 13 litrama benzínu. A konečně mám stroj u kterýho jsem spokojenej s výkonem, hmotností a průchodností v terénu. jen ty vibrace do řidítek a nohou ještě omezit. Nakonec jsem se rozhodl, že povezu jen jeden kanystr se 2 litrama jako rezervu. Nebudu dělat extra konstrukce na nějaký mega nádrže. Jen ten zadní nosič na brašny. S tím se jezdí mnohem líp, než když je všechno nahoře na sedadle v nějaký podkově. Sice je motorka širší, ale abych řekl pravdu, tak šířka mě mockrát nelimitovala. Spíš ta hmotnost.

Přesun 1000 kiláků do albánie je o ničem, to nemá cenu prožívat, spíš jde o to, když se jede někam dál. Tam už to je přímo nezbytný. No a ježdění po okreskách a terén je štít zcela zbytečnej, když teda nepší, nebo není extra kosa, pak hrozně táhne na krk. To mi teda taky vadí.
Na tigrovi jsem měl štít vysouvací a mimo silnice jsem jej stáhnul dolu, takže vůbec nevadil, jenže tohle je úplně něco jinýho, tady bych jej udělal oddělávací a mimo silnice jej dal dozadu na sedadlo. 4 pořádný šrouby a je to dole. Včera jsem byl ještě tak trochu testovat na tankodromu a teda s velkým štítem by to fakt nešlo, je nějak moc blízko hlavy. Ale zase je to cestovní motorka, takže nějaký skákání přes klády a ježdění přes kameny ala Jaro, jak si tam pořád padal, bych oželel. I když někdy to jinak nejde, ale jen tak ze srandy bych tam asi nejel, navíc s 20 kilama nákladu. Ale pak je teda lepší tu motorku vytlačit a né se pokoušet na ní vyjet. Je tak lehká, že tě ani nemůže zavalit když poskakuješ kolem ní.

Kafoholik: jak můžeš tím originálním dostat, dyť je úplně miniaturní.

Je cestování a cestování. Mimo tvrdý pokrytí jsou velký motorky nepoužitelný, jinak se nadřeš jak kůň a pořád riskuješ, že se něco stane, vlastní zkušenost. Nic se teda nestalo, protože jsem si dával pozor, jezdil fakt pomalu a klidně i tlačil, ale na lehký motorce si to vychutnáš. Jenže ten přesun. Takže se musí lehkej stroj trochu přizpůsobit, aby tam nějak reálně dojel a tys to přežil ve zdraví.

Argumenty, že afrika, gso, tigr a vstrom jsou terénní cestovní motorky jsou lichý. Terénní motorky to nejsou a i na prašný cestě po dešti mají vážný problémy. Natož na kamení nebo v prudkejch kopcích. Jasně že když někdo má doprovod v autě, neřeší že motorku zničí a je mu fuk, že si může něco udělat, tak projede hodně, ale to není můj případ. Chci cestovat a zároveň se podívat i do zajímavejch míst kam se s velkým strojem prostě nedá.

Naposledy editováno 03.07.2021 00:28:19

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

3.7.2021 v 09:55 | Nahoru | #60
ZdendaZB> 156kg se mně vůbec nezdá lehká. Zkus si pod ni lehnout, jestli se odkopeš
Když použiješ zavazalo typu vysoký a tenký vodácký pytel a přehodíš ho přes nosič, pak přečuhující konce přivážeš ke stupačkám, a máš perfektní padací úpravu. Akorát do těch konců nacpi spacák, hadry a ne pití nebo rádio.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist