Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?
2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
jestli ale říkáš luxus jízdě bez štítu při celodenním přesunu po trase při rychlosti 100-120km/h tak jsem úplně mimo. Mně při té rychlosti s originál štítkem, kterej absolutně nefunguje, chce upadnout hlava. Ani bych mu neříkal štítek, je to jen kryt na světlo a ten vtipnej tachometr.
Jinak papír jsem tvaroval fakt na všechny způsoby, různě prohejbal, přesně jsem zkopíroval tvar rade rally štítu, ale nic nepomohlo. Vždycky to šlo na vršek helmy, měřím 183. Měl jsem to kousek pod zrcátka, asi to bylo moc nízký, nebo jak to bylo přilepený k tomu originál štítku a neproudil pod to vzduch tak to tak dobře nefungovalo jako u tigra. Tam byla mezera.
Pro někoho to je blbost, pro mě to je podstatný, protože nechápu, proč se trápit při dálkovým přesunu, když to není potřeba. Tady nemá cenu argumentovat ledničkou, rádiem a ostatníma nesmyslama okolo. Jde jen o to zmanšit vibrace do rukou, nohou a zbavit se turbulencí helmy.
Meriam toľko čo aj Ty.
Teraz, aby sme si (aj) neplietli pojmy, štít na prilbe sa asi volá kšilt, minimálne asi česky, slovensky neviem. Tak ten štít na prilbe dám dole, ak je to možné. Ihneď je situácia iná. Hlavne pri bočnom vetre. Ale nerobím to často a rád. Ak je slnko, tak mi to potom upečie ksicht.
Originálny štít na motorke je vlastne kryt na svetlo. Len s týmto som nikdy nejazdil. "Originálny" (v úvodzovkách), bude štít z power parts (ja som to tak kúpil už s tým, preto to považujem za "originál"). Na ten "power parts" som dal 15 cm plexi (ako na fotkách). Toto bol pre mňa maximálny luxus aj so kšiltom na prilbe. Problém kšiltu je ale silný bočný vietor.
Odkedy som nádstavbové plexi zrušil, jazdím len s "power partom". 1000km presun takto pre mňa nie je problém. Zistil som aj, že ak hlavu mierne nakloním dole (ale fakt len mierne), som v pohode. Tu bude však do hry vstupovať aj tvar kšiltu. Ten má proste tieniť a prúdiaci vzduch púšťať. Preto ak jazdíš s enduro prilbou, so kšiltom, a Ty si pomerne asi dosť vyjazdeý a skúsený, a máš furt problém - tak či to nebude tvarom kšiltu.
Diaľničné presuny držím na 130-140 km/h. Ak mi z hluku začína yebať, dám štuple.
Sú to proste kompromisy. Kšilt dole a štuple do uší (na diaľnici). Daň za 150 kg motorku. No u mňa je priorita tá 150 kg motorka.
Jinak, štítek je na takový motorce na prd, protože ve výjezdu nebo pokud potřebuješ pres kládu, tak si s tím jebnes do xichtu.
Už ten co tam mám, to je ten originální. X krát už jsem s tim dostal, zatím vzdycky do náhubku, ale je to rána.
To samý zrcátka, pokud nejdou sklopit, tak je v terenu máš furt v ramenou.
Buď mám enduro a pak to prostě do terénu nejde mit vybavený jako cruiser, a nebo chci cestovat a pak bych řekl že jsou vhodnější stroje.
Ed.: Jo, a ten originál má ještě jednu blbou vlastnost. A to že za tmy se do něj odráží světlo a pere ti to do očí... Když jedu za tmy, davam tam hadr nebo něco . On je totiž odsazený mírně před masku
Naposledy editováno 02.07.2021 23:06:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | Dnes v 13:46 erbe |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 16:02 combust |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 13 | 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB |