Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?
2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
156 kilo váží moje, s 13 litrama benzínu. A konečně mám stroj u kterýho jsem spokojenej s výkonem, hmotností a průchodností v terénu. jen ty vibrace do řidítek a nohou ještě omezit. Nakonec jsem se rozhodl, že povezu jen jeden kanystr se 2 litrama jako rezervu. Nebudu dělat extra konstrukce na nějaký mega nádrže. Jen ten zadní nosič na brašny. S tím se jezdí mnohem líp, než když je všechno nahoře na sedadle v nějaký podkově. Sice je motorka širší, ale abych řekl pravdu, tak šířka mě mockrát nelimitovala. Spíš ta hmotnost.
Přesun 1000 kiláků do albánie je o ničem, to nemá cenu prožívat, spíš jde o to, když se jede někam dál. Tam už to je přímo nezbytný. No a ježdění po okreskách a terén je štít zcela zbytečnej, když teda nepší, nebo není extra kosa, pak hrozně táhne na krk. To mi teda taky vadí.
Na tigrovi jsem měl štít vysouvací a mimo silnice jsem jej stáhnul dolu, takže vůbec nevadil, jenže tohle je úplně něco jinýho, tady bych jej udělal oddělávací a mimo silnice jej dal dozadu na sedadlo. 4 pořádný šrouby a je to dole. Včera jsem byl ještě tak trochu testovat na tankodromu a teda s velkým štítem by to fakt nešlo, je nějak moc blízko hlavy. Ale zase je to cestovní motorka, takže nějaký skákání přes klády a ježdění přes kameny ala Jaro, jak si tam pořád padal, bych oželel. I když někdy to jinak nejde, ale jen tak ze srandy bych tam asi nejel, navíc s 20 kilama nákladu. Ale pak je teda lepší tu motorku vytlačit a né se pokoušet na ní vyjet. Je tak lehká, že tě ani nemůže zavalit když poskakuješ kolem ní.
Kafoholik: jak můžeš tím originálním dostat, dyť je úplně miniaturní.
Je cestování a cestování. Mimo tvrdý pokrytí jsou velký motorky nepoužitelný, jinak se nadřeš jak kůň a pořád riskuješ, že se něco stane, vlastní zkušenost. Nic se teda nestalo, protože jsem si dával pozor, jezdil fakt pomalu a klidně i tlačil, ale na lehký motorce si to vychutnáš. Jenže ten přesun. Takže se musí lehkej stroj trochu přizpůsobit, aby tam nějak reálně dojel a tys to přežil ve zdraví.
Argumenty, že afrika, gso, tigr a vstrom jsou terénní cestovní motorky jsou lichý. Terénní motorky to nejsou a i na prašný cestě po dešti mají vážný problémy. Natož na kamení nebo v prudkejch kopcích. Jasně že když někdo má doprovod v autě, neřeší že motorku zničí a je mu fuk, že si může něco udělat, tak projede hodně, ale to není můj případ. Chci cestovat a zároveň se podívat i do zajímavejch míst kam se s velkým strojem prostě nedá.
Naposledy editováno 03.07.2021 00:28:19
Když použiješ zavazalo typu vysoký a tenký vodácký pytel a přehodíš ho přes nosič, pak přečuhující konce přivážeš ke stupačkám, a máš perfektní padací úpravu. Akorát do těch konců nacpi spacák, hadry a ne pití nebo rádio.
ZdendaZB píše: Argumenty, že afrika, gso, tigr a vstrom jsou terénní cestovní motorky jsou lichý. Terénní motorky to nejsou a i na prašný cestě po dešti mají vážný problémy. Natož na kamení nebo v prudkejch kopcích.
Ježiš chlape, tos to sem nemoh napsat dřív? Vědět už včera, že se s mojí motorkou nesmí jezdit v terénu když zaprší, tak bych vůbec nevodvíral garáž...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | Dnes v 07:29 ZdendaZB |
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 6 | Dnes v 07:23 ZdendaZB |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 13 | 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB |