globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
27.6.2021 v 18:09
Nevíte kde koupit nádrž na husqarnu 701 enduro, našel jsem jen originál husqarna za nelidský peníze, potom radegarage 6 litrů, je to malý a celkem drahý. Navíc tam mění papír filtr za molitan a těm osobně nevěřím. Pak safari tank, ale i s dopravou to stojí 25 tisíc a dodání bůchví kdy.
Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?

Blokovaní uživatelé: MedWed, husq701

2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

3.7.2021 v 00:16 | Nahoru | #1
Na cesty jezdím s integrálkou protože otevřená helma je v dešti nepoužitelná a navíc do ni fouká, takže kšilt vůbec neřeším, zvyknul jsem si na ní a vyhovuje mi. Nejsem totiž vůbec drsnej, fouká na mě, je mi zima, nebo zase horko, pak mám hlad, žízeň, pak sem zase unavenej a tak pořád dokola A nejvíc mi vadí když mi helma při jízdě po silnici různě hučí a drnčí. Špunty teda pomůžou, ale lepší je se toho úplně zbavit.

156 kilo váží moje, s 13 litrama benzínu. A konečně mám stroj u kterýho jsem spokojenej s výkonem, hmotností a průchodností v terénu. jen ty vibrace do řidítek a nohou ještě omezit. Nakonec jsem se rozhodl, že povezu jen jeden kanystr se 2 litrama jako rezervu. Nebudu dělat extra konstrukce na nějaký mega nádrže. Jen ten zadní nosič na brašny. S tím se jezdí mnohem líp, než když je všechno nahoře na sedadle v nějaký podkově. Sice je motorka širší, ale abych řekl pravdu, tak šířka mě mockrát nelimitovala. Spíš ta hmotnost.

Přesun 1000 kiláků do albánie je o ničem, to nemá cenu prožívat, spíš jde o to, když se jede někam dál. Tam už to je přímo nezbytný. No a ježdění po okreskách a terén je štít zcela zbytečnej, když teda nepší, nebo není extra kosa, pak hrozně táhne na krk. To mi teda taky vadí.
Na tigrovi jsem měl štít vysouvací a mimo silnice jsem jej stáhnul dolu, takže vůbec nevadil, jenže tohle je úplně něco jinýho, tady bych jej udělal oddělávací a mimo silnice jej dal dozadu na sedadlo. 4 pořádný šrouby a je to dole. Včera jsem byl ještě tak trochu testovat na tankodromu a teda s velkým štítem by to fakt nešlo, je nějak moc blízko hlavy. Ale zase je to cestovní motorka, takže nějaký skákání přes klády a ježdění přes kameny ala Jaro, jak si tam pořád padal, bych oželel. I když někdy to jinak nejde, ale jen tak ze srandy bych tam asi nejel, navíc s 20 kilama nákladu. Ale pak je teda lepší tu motorku vytlačit a né se pokoušet na ní vyjet. Je tak lehká, že tě ani nemůže zavalit když poskakuješ kolem ní.

Kafoholik: jak můžeš tím originálním dostat, dyť je úplně miniaturní.

Je cestování a cestování. Mimo tvrdý pokrytí jsou velký motorky nepoužitelný, jinak se nadřeš jak kůň a pořád riskuješ, že se něco stane, vlastní zkušenost. Nic se teda nestalo, protože jsem si dával pozor, jezdil fakt pomalu a klidně i tlačil, ale na lehký motorce si to vychutnáš. Jenže ten přesun. Takže se musí lehkej stroj trochu přizpůsobit, aby tam nějak reálně dojel a tys to přežil ve zdraví.

Argumenty, že afrika, gso, tigr a vstrom jsou terénní cestovní motorky jsou lichý. Terénní motorky to nejsou a i na prašný cestě po dešti mají vážný problémy. Natož na kamení nebo v prudkejch kopcích. Jasně že když někdo má doprovod v autě, neřeší že motorku zničí a je mu fuk, že si může něco udělat, tak projede hodně, ale to není můj případ. Chci cestovat a zároveň se podívat i do zajímavejch míst kam se s velkým strojem prostě nedá.

Naposledy editováno 03.07.2021 00:28:19

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

3.7.2021 v 09:55 | Nahoru | #2
ZdendaZB> 156kg se mně vůbec nezdá lehká. Zkus si pod ni lehnout, jestli se odkopeš
Když použiješ zavazalo typu vysoký a tenký vodácký pytel a přehodíš ho přes nosič, pak přečuhující konce přivážeš ke stupačkám, a máš perfektní padací úpravu. Akorát do těch konců nacpi spacák, hadry a ne pití nebo rádio.

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

3.7.2021 v 23:47 | Nahoru | #3

ZdendaZB píše: Argumenty, že afrika, gso, tigr a vstrom jsou terénní cestovní motorky jsou lichý. Terénní motorky to nejsou a i na prašný cestě po dešti mají vážný problémy. Natož na kamení nebo v prudkejch kopcích.


Ježiš chlape, tos to sem nemoh napsat dřív? Vědět už včera, že se s mojí motorkou nesmí jezdit v terénu když zaprší, tak bych vůbec nevodvíral garáž...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 3 Dnes v 07:29 ZdendaZB
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 6 Dnes v 07:23 ZdendaZB
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 2 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 13 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB


TOPlist