globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od kupní smlouvy Auto
 
10.12.2014 v 14:05
Ahoj,

takže jsem koupil Ford Mondeo r.v. 2004, V6 125kw a v plynu.

Nechal jsem to prohlídnout v autorizovaném servise Ford a ten zjistil některé závady:

Unik oleje kolem gufera kliky motoru – výměna ( po výměně nutné umytí motoru a opětovná kontrola těsnosti úniku oleje )
netěsná jedná manžeta na poloose, přetesnit
Někde trochu prosakuje voda
Vadný zámek otvírání kapoty motoru - chybí

pak jsem to dal do normálního servisu a zjistili následující závady

Únik chladící kapaliny z domečku vody – výměna + potřebná těsnění pro výměnu ( saní atd. )
Volná zadní vzpěra motoru – výměna
Vadné obě manžety na pravé poloose – výměna + únik oleje kolem gufera poloosy – výměna
Chybí spodní kryt motoru
Doporučujeme výměnu filtrů vzduchu , palivového a pylového
Doporučujeme výměnu oleje a olejového filtru motoru
Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu
xenonové výbojky jsou zcela vysvícené
v zadní části vozu je značka koroze na nosných částech karoserie


Poznámky :
Vzhledem k značnému úniku oleje a vody z motoru, nelze v tuto chvíli vyloučit i poškození dalších dílů, např. těsnění pod hlavou, event. zkroucenou hlavu motoru atd.

Já jsem ještě zjistil, že jsou šotci v elektrice, auto občas chcípne když je na volnoběh a spadnou budíky, při jízdě se zařazenou rychlostí jen spadnou budíky.

Cena opravy je suma sumárum bez zámku kapoty, bez krytu motoru, bez koroze v zadní části a bez řešení šotků v elektrice cca 30-35 tisíc kč

Dle mého názoru jsou chyby v elektrice, značná koroze na nosných částech karoserie(z venku je auto zcela bez rzi), vadná vzpěra případně Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu skryté vady, které mě nebyly prodávajícím ani servisem Ford sděleny a mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Jinak samozřejmě, že jsem s nějakým servisem po koupi vozu počítal, kdyby to bylo cca 10-15 tisíc a bylo to bez té rzi a šotků v elektrice tak bych to neřešil, ale tohle mě už přijde moc.

Jaký je vás názor?

EDIT: pokud by si chtěl někdo počíst o skrytých vadách tak jeden starší článek zde


Naposledy editováno 10.12.2014 15:42:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 21:35 | Nahoru | #241
Bubrak-ZX10R> pokud máš jako já 96Kw se vstřikováním Delfi - tak tomu nechutná česká nafta, je příliš suchá a zadírají se vstřiky, používej adetiva od Vif a hlavně origo paliv filtr Delfi měnit pravidelně. Já ještě dávam na nádrž litr oleje.
Pokud máš 85Kw tam zas odchází vstřik. čerpadla, příčina ta sámá jak u 96Kw. Jsme jediní v Evropě kde má Ford takové problémy. Jinak na tu dvouhmotu šetřím taky , ale jak říkaš jsou to nejlepší auta. Měl jsem Escorta Ghia 1.8d s 350 na tacháčí, tři těžký bouračky za sebou a vždy to odjelo a dojelo, pak mondeo MKII 1.8 Zettec za celou dobu užívání za 8 let jediná závada fouklý těsnění pod hlavou. Teď po Ochcávce opět Mondeo MKIII po drobných opravách naprostá spokojenost. Vybava a pořizovací cena naprosto nesrovnatelná, jediná nevýhoda je že hnijou ale tomu se dá snadno předejít

Naposledy editováno 12.12.2014 21:37:53

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #242

dave-lister píše: Johnny83> Promiň, ale musím to napsat. Tvoje smýšlení je typicky čecháčkovský. :D :D



Omlouvat se nemusíš, z mí hlavy to není, taky se mi to nezdá a chci znát aspoň nějakej další případ, ž se to někomu povedlo... Nikomu necpu že to tak jde a ať to tak každej udělá, jen jsem se ptal

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #243
Johnny83> já jsme odstoupil od půjčky od Cetelemu hned druhý den, v neděli mají banky zavřeno, zaplatil jsem poplatek 1000Kč a poslal jim půjčené prachy zpět a bylo vyřešeno. Jo a žádnou provizi jsem nikomu neplatil, když nepočítám složení akontace nebo co to je

Naposledy editováno 12.12.2014 21:47:15

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 21:48 | Nahoru | #244

MichalR66 píše: Ono to samozrejme lze. Ten for je v to,
ze auto z prikladu bazar vykoupi za 80 tis. 100 tis. je cena za kterou to klidne prodaji a vydelaji. Nasadi se ale 130 tis. A prihodi moznost uveru za 100 tis. Bazar vydela v kazdem pripade, ve vetsine pripadu pak i uverova spolecnost, jelikoz vetsina lidi si uver plati. Je to proste klasicka strategie.

Takze ano. Ten uver zrusis. Zaplatis se vsim tak 105 tis. Ale stale koupis auto co koupil bazar za 80.



Tak nikdo asi nečeká že bazar prodá auto za tu samou cenu, za kterou ho koupil, mě kde jen o to jestli to teoreticky lze za těch 105 místo 130, což mi přijde rozdíl. Jestli je to pro někoho známka čecháčkovství, tak ať. Navíc po tom co všude čtu tak ty případný ušetřený peníze (a teď to myslim čistě hypoteticky, taky zatim nevěřim že by to takhle mohlo projít) bych do toho auta stejně dřív nebo později musel nasypat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 21:55 | Nahoru | #245

kawajawa píše: Bubrak-ZX10R> pokud máš jako já 96Kw se vstřikováním Delfi - tak tomu nechutná česká nafta, je příliš suchá a zadírají se vstřiky, používej adetiva od Vif a hlavně origo paliv filtr Delfi měnit pravidelně. Já ještě dávam na nádrž litr oleje.
Pokud máš 85Kw tam zas odchází vstřik. čerpadla, příčina ta sámá jak u 96Kw. Jsme jediní v Evropě kde má Ford takové problémy. Jinak na tu dvouhmotu šetřím taky , ale jak říkaš jsou to nejlepší auta. Měl jsem Escorta Ghia 1.8d s 350 na tacháčí, tři těžký bouračky za sebou a vždy to odjelo a dojelo, pak mondeo MKII 1.8 Zettec za celou dobu užívání za 8 let jediná závada fouklý těsnění pod hlavou. Teď po Ochcávce opět Mondeo MKIII po drobných opravách naprostá spokojenost. Vybava a pořizovací cena naprosto nesrovnatelná, jediná nevýhoda je že hnijou ale tomu se dá snadno předejít



zdar, mam 96kW ale nekdy v 04/05 se vstriky zacaly davat jiny, ktery na tohle udajne netrpej (moje je 07), ale kdovi, ve 120tis se navic jeste jako u firemniho auta vstriky menily, protoze byly udajne hlucny, ted to ma 175 tak bych mel bejt jeste chvili snad v klidu. aditivum pridavam, uz nevim znacku.

jinak Mondeo se mi zalibilo taky, mel sem 98 1.8 jako ty, pak 04 2.0 benzin a ted ten ropak 07 (ale mk3 jeste, je to prelomovy rok) a fakt spokojenost, ta 98 a 07 je kombi a je to supr svezeni a prostor a vsecko. na tu dvouhmotu se snazim jezdit nad 1800ot a nenakladat tolik pri rozjezdu, tak uvidime.

vubec Fordy mam rad, mam 3 (jeste Kacko a Mustanga )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 22:11 | Nahoru | #246
Bubrak-ZX10R> Žádnej Comon-railovej vstřik není nesmrtelnej, smrt čeká dříve nebo později každého. Každý typ vstřiků má jinou životnost nebo náchylnost na naftu. Někomu odejde po 30 000km někomu po 200 000km. Pokud nějakej vstřik vydrží 200 000km nebo více je to úspěch!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 22:26 | Nahoru | #247
Bubrak-ZX10R> s tima otáčkama to jsem nevěděl,dík za info, ale já jezdím kolem 2-2,5 tis. pod ty dva tisíce je to takový klepavý. Ale jinak mu občas naložím na dálnici lechce přez 200, kvůli turbu aby se vypálilo z tich popojížděček po městě do práce. Já mám právě tu 04 s Delfi , ale věřím mu Ford mě nikdy nenechal

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 22:53 | Nahoru | #248

dave-lister píše: Bubrak-ZX10R> Žádnej Comon-railovej vstřik není nesmrtelnej, smrt čeká dříve nebo později každého. Každý typ vstřiků má jinou životnost nebo náchylnost na naftu. Někomu odejde po 30 000km někomu po 200 000km. Pokud nějakej vstřik vydrží 200 000km nebo více je to úspěch!



vsak ja asi nepisu nic jinyho, jen ze ty Delphi vstriky prave v TDCi do roku 2004 byly velmi nachylny oproti tem novejsim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 23:14 | Nahoru | #249

kawajawa píše: Bubrak-ZX10R> s tima otáčkama to jsem nevěděl,dík za info, ale já jezdím kolem 2-2,5 tis. pod ty dva tisíce je to takový klepavý. Ale jinak mu občas naložím na dálnici lechce přez 200, kvůli turbu aby se vypálilo z tich popojížděček po městě do práce. Já mám právě tu 04 s Delfi , ale věřím mu Ford mě nikdy nenechal



ty otacky sem cetl na vicero mistech (Ford fora, tipcars.cz recenze a jinde), jde o to, ze do tech 1700-1800 ma motor urcity vetsi vibrace, ktery nedelaj tomu dvouhmotaku dobre, a jak pises tak je to niz klepavy (krom treba rozjezdu na 1 ci 2) a to je presne ono co dava setrvaku zbytecne navic zabrat a snizuje mu zivotnost. uz sem si trochu zvykl, ale tenhle motor, ac by mel 'tahnout vocpoda' a tudiz se nemelo tolik radit, tak ma naopak oproti benzinu mnohem uzsi pouzitelny pasmo otacek a radit se musi naopak mnohem casteji. u toho 2.0i sem proste po meste jel na 5ku pri 50kmh a s lehkym plynem se to posbiralo na akceleraci, tady jedu na 3ku, 4 od 65, 5 od 85 a 6 od 110.

to nalozeni na dalnici obcas je taky potreba. krom turba se vypali taky nejakej filtr pevnejch castic nebo co. popojizdecky po meste dyzlu taky nesvedci. v podstate u TDCi nevidim skoro zadnou vyhodu oproti benzinu, ta spotreba neni o tolik nizsi, tak o litr v prumeru (i pocitac u prumerny spotreby keca, cca o 0.5l ukazuje min nez je realna, ten benzin ukazoval presne) a docela je prijemny ten kroutak od tech 2tis to tlaci do sedacky vyrazne vic nez benzin, ale jinak samy nevyhody. zas kdybych chtel nizsi spotrebu co maj VW Passat v TDI, tak se to taky nevyplati pac je to auto o 1/3 drazsi.

takze spis je to takovy nutny zlo, ja to auto mel s komplet znamou historii, jezdili s tim kamosi od novoty, ale jinak bych preferoval benzin.

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 23:55 | Nahoru | #250
Bubrak-ZX10R> ..ja s Fordem taky nemel nikdy problem - krome more jinych aut vlastnich i firemnich (Trabant Combi, S Octavia Super 1956, S 110 LS, S 120, S Favorit, BMW 320, O Astra Caravan 1.7 TD, R Megane, P Boxer, R Espace, S Octavia 2 1.6 MPI, S Octavia 2 Kombi 1.6 FSI, Audi S4).. jsem mel i 2003 Focus 1.6 Zetec od nova, za 4 roky 160.000 km bez jedineho problem a ted mam od 2011 F Galaxy 2.0 SCTI (taky novej) a zatim 106.000 km opet bez jedineho problemu..... ..je fakt ze ja osobne preferuju benzin - kvuli praci - kdyz me v zime vzbudi kvuli servisu (prumyslova automatizace), tak proste musim nekam jet, kdyby na chleba nebylo. A zamrzla nafta dovede pobavit...

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 00:07 | Nahoru | #251
Bubak: jo zmrzlou naftu sem taky zapomnel zminit proste zlatej benzin a nafta patri do kamen

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 00:19 | Nahoru | #252
Bubrak-ZX10R>To je zajímavé s těma otáčkama,co jsem četl v jiné diskuzi,že na ZX-10 jezdíš na 6ku teď si nejsem jist jstli 40,nebo 50km/h.Možná to vezme,ale řekl bych,že to hodně podtáčíš.Kolik má otáček při takové jízdě?Já jezdim v obci 50 na Hromkočce na 2ku asi 5000,občas na 3ku asi 4000.Jsem v autě sledoval otáčkoměr,mám 2.0i 100kw a nejideálnější mi přišlo kolem 2500,pod 2200 mu moc nechutná,na 3ku cca.50km/h,pokud nejedu alespoň 40-45,tak ji tam nedam a na 5ku cca.90km/h,tu ředim minimálně v 80km/h.U nafty jsou ty otáčky trochu nižší,tak se možná dá i pod 2000.A jak píšeš nafta patří do kamen,no u náklaďáků,nebo některých větších aut mi nevadí

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 00:24 | Nahoru | #253
jirka.46: jo na ZX10R na 6ku klidne 40, i lehce pod, ale samozrejme lehkej plyn a po rovince, do kopce uz to asi neni ono. to cejtim ze to motoru je uplne v pohode, to samy to mondeo benzin 2.0 na 5ku pri 50kmh (mozna i 45). samo nemuzu pridat vic plyn, to se zacne ani ne kuckat jako spis v tom dost huci hlasite a je znat ze se to motoru nelibi, ale kdyz se jede plynule po rovine tak je to uplne v klidu. a na tu 6ku (u ZX) od 40 se da lehce zrychlovat bez protestu, s citem.

naopak co sem mel puceny V2 v Duc ST4, tak tam to neslo jet pod 3500 otacek, to se snad mohla motka rozpadnout (ale zas V2 v RSV 2. generace v pohode od 1800 otacek) a musel sem i na 1ku spojkovat pod 25km/h, a 6ku sem radil snad ve 120ti az

Naposledy editováno 13.12.2014 00:25:12

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 07:48 | Nahoru | #254
Bubrak-ZX10R> Držet turbodiesely pod 2000 otáček je na prd. Velký vibrace, nízký výkon, při zrychlování vyšší kouřivost. Ta ušetřená nafta za to nestojí. Chce to držet trochu větší otáčky aby turbo trochu pracovalo - aspoň 2000 - 2500 otáček. Pokud tě ŘJ vyzve k regeneraci DPF mělo by se přesně takhle jet - držet otáčky mezi 2000 - 2500 (3000max) otáček, pod 2000 otáček ta regenerace nefunguje.

Naposledy editováno 13.12.2014 07:52:06

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 08:58 | Nahoru | #255
Pro dvouhmotu je smrt parkování přes rychlost v prudkým kopci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 09:29 | Nahoru | #256

dave-lister píše: Bubrak-ZX10R> Žádnej Comon-railovej vstřik není nesmrtelnej, smrt čeká dříve nebo později každého. Každý typ vstřiků má jinou životnost nebo náchylnost na naftu. Někomu odejde po 30 000km někomu po 200 000km. Pokud nějakej vstřik vydrží 200 000km nebo více je to úspěch!



Já ti nevím, ale tyhle kecy dávají k dobru většinou lidé co si koupili 3x stočenou ojetinu s obligátním nájezdem "125 tisíc km". Osobní zkušenost - mám třetí dieselové auto v řadě, všechna jsem koupil nová a zbavoval jsem se jich po cca 250 tisících kilometrů. Nikdy žádný problém. V současnosti mám megane II 1,5DCi 78kw. Auto má 8 let, najeto 250 tisíc a na motor jsem kromě servisních intervalů nesáhl (dokonce jsem nikdy ani nemusel dolít olej). Vstřiky, turbo, spojka i dvouhmota původní a ještě toho hodně vydrží. Aditiva ani jiné vylepšovače čehokoli neuznávám a nepoužívám. Máš pravdu, že vstřiky, turbo nebo spojka nejsou nesmrtelné, ale moje zkušenost říká, že při alespoň trochu slušném zacházení musí vydržet minimálně 300 tisíc km.

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 09:31 | Nahoru | #257
hele to si děláš prdelé? 10 let staré auto = 10let staré auto!!

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 11:29 | Nahoru | #258
Nemám Ford a jsem spokojen že nemám Ford

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 12:31 | Nahoru | #259

Firecracker píše: Lion> uznávám, že to mohlo být horší. Nicméně já nechtěl koupit zajíce v pytly


A co čekáš? Tohle je prostě jen o štěstí, a tys ho neměl. Já koupil Lagunu II s 240tkm s tím, že jsem znal majitele a celou servisní historii od 160tkm. Takže jsem nečekal žádné zádrhely.

Hned první cestu do HR jsem půl cesty jel v nouzáku, jelikož se ulomil kabel k senzoru tlaku turba. Nalezeno svépomocí, opraveno svépomocí. Další rok se rozletěla blbá podložka za 5Kč v převodovce, jelikož servis byl debil a nalil do ní o litr oleje víc a skříň při každém podřazení na 4 kvalt vydávala rány jak kráva. No, cestou do HR se to opravovalo blbě, přišel jsem na to až doma, ale to už bylo pozdě. Takže výměna skříně za jinou, tam zas jde za studena blbě zpátečka. Letos nachcalo do řj. zrcátek, odešla, výměna. Odešla jednotka ABS. Sice to brzdilo, ale ABS, ASR i ESP nefunkční. Výměna. Sesmekla se manžeta poloosy, vychcal olej ze skříně, všechno zase oprava svépomocí. Po 20tkm od výměny v servisu fouklo těsnění pod hlavou, stírací pístní kroužky jsou v hajzlu (žere to olej), a je to zralé na výměnu šál. A to jsem znal historii auta 5 let zpátky. A stejně k hovnu. Prostě jsou to staré střepy (r.v. 2001) a ač to zvenku vypadá furt hezky a nikde to nerezne (jo, neměl sis kupovat Forda, jsou korozí vyhlášený), tak se už ty mechanické závady prostě objevovat budou. A taky nedržkuju.

dave-lister píše: Bubrak-ZX10R> Žádnej Comon-railovej vstřik není nesmrtelnej, smrt čeká dříve nebo později každého. Každý typ vstřiků má jinou životnost nebo náchylnost na naftu. Někomu odejde po 30 000km někomu po 200 000km. Pokud nějakej vstřik vydrží 200 000km nebo více je to úspěch!


Moje maj najeto 273xxxkm, něco po 200tkm akorát čištěny ultrazvukem, jeden zlobil na volnoběh, 1.9dCi 88kW.

Naposledy editováno 13.12.2014 12:36:52

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 15:10 | Nahoru | #260
Tyjo no mondeo co má bratr takovýhle problémy nemá :D Koupil to od firmy 390k najeto je to 2003 Ghia ten diesel 96kW a nikdy žádnej problém s motorem to nemělo. Je to ford takže jasný že je to po 11 letech schnilý, ale motor kupodivu tu naší naftu drží. A za těch 18k to je vrak na dojetí. A ne vyhodit spoustu peněz za V6 v plynu... To by mě v životě nenapadlo prostě auta nad s najeto nad 150k jsou jen drahý vraky :D

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 15:32 | Nahoru | #261
zajímavá debata, jen pro upřesnění kdo nenajedete víc než 25 tis. km za rok nejděte do ropy či LPG, tedy, jestli nejste rentieři

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 17:05 | Nahoru | #262

MichalR66 píše: Ono to samozrejme lze. Ten for je v to,
ze auto z prikladu bazar vykoupi za 80 tis. 100 tis. je cena za kterou to klidne prodaji a vydelaji. Nasadi se ale 130 tis. A prihodi moznost uveru za 100 tis. Bazar vydela v kazdem pripade, ve vetsine pripadu pak i uverova spolecnost, jelikoz vetsina lidi si uver plati. Je to proste klasicka strategie.

Takze ano. Ten uver zrusis. Zaplatis se vsim tak 105 tis. Ale stale koupis auto co koupil bazar za 80.



Tohle je BLBOST

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 17:17 | Nahoru | #263

Skalik píše: Tohle je BLBOST



A jak to je Skaldo?
(ted to vyjimecne nemyslim utocne...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 18:34 | Nahoru | #264

Krovak píše: Moje maj najeto 273xxxkm, něco po 200tkm akorát čištěny ultrazvukem, jeden zlobil na volnoběh, 1.9dCi 88kW.


Nemůžeš to házet do jednoho pytle. Common rail má za sebou pět vývojových generací, čím novější generace tím je vyšší maximální tlak. Jsou různé typy vstřikovačů. Piezoelektrické, solenoidní a také různí výrobci Siemens, Bosch, Denso, Delphi. Některé odejdou dříve, některé později a pokud ti najeli 200tkm můžeš se pomodlit a poděkovat. I když ti to jede neznamená to že jsou naprosto v pořádku, na stolici stačí menší odchylka v rychlosti otevření, v dávce paliva, v přepadovém množství a jsou vadné.

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 18:36 | Nahoru | #265
vtr78> Tyhle zkušenosti mám z autorizovaných servisů kam jezdili převážně auta koupená u nás v dealerství takže bylo naprosto jasné kolik to má najeto.

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 20:13 | Nahoru | #266

dave-lister píše: Nemůžeš to házet do jednoho pytle. Common rail má za sebou pět vývojových generací, čím novější generace tím je vyšší maximální tlak. Jsou různé typy vstřikovačů. Piezoelektrické, solenoidní a také různí výrobci Siemens, Bosch, Denso, Delphi. Některé odejdou dříve, některé později a pokud ti najeli 200tkm můžeš se pomodlit a poděkovat. I když ti to jede neznamená to že jsou naprosto v pořádku, na stolici stačí menší odchylka v rychlosti otevření, v dávce paliva, v přepadovém množství a jsou vadné.


Já to taky do jednoho pytle neházím. Jsou tam Bosche a je to první generace CR od Renaultu. Čili zkušenosti nula. Děkovat nemusím, nevím o nikom, komu by lehly vstřiky a všechno nájezd nad 200tkm. Samozřejmě netvrdím, že jsou jako nové, to vidím už na hodnotách korekcí, přepady jsem netestoval. A hroty vstřiků už taky budou mít značně okousané rozprašovací dírky. Nicméně, pochybuju, že je někdo dost blázen na to, aby měnil každých cca 150tkm preventivně vstřiky za 40 a více tisíc.

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

14.12.2014 v 03:35 | Nahoru | #267

Skalik píše: Tohle je BLBOST



.

Utri nudli a vyloz karty na stul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

14.12.2014 v 07:30 | Nahoru | #268

Firecracker píše: Ano souhlasím, že to není tak jednoduché, já bych bez zvedáku neodhalil ani půlku těch věcí co našel ten autorizovaný servis Ford, kupoval jsem tedy ojetý automobil a počítal jsem s nějakou částkou na servis to co mě vadí, je to že některé vady byly tak skryté že je nebyl schopný odhalit ani autorizovaný servis Ford. Rez na nosné části karoserie rozhodně není běžné opotřebení(pokud by bylo na výfuku nebo blatníku pak ano) rovněž mě jako běžné opotřebení nepřijdou šotci v elektřině a náhodně chcípající motor ten zbytek je diskutabilní.



Rez na nosné části karoserie rozhodně není běžné opotřebení(pokud by bylo na výfuku nebo blatníku pak ano)

Chlape ,,plácáš hlouposti,, rez at povrchová nebo hloubková je prakticky u každého vozu který ma 8-10 či více let pokud neni dovežen ze země kde neni zima a nesolí se,,Italie ,Španělsko,,. Otazkou je jen jeli to povrchová koroze nebo bortící se nosný díl karoserie. Jinak málo znáš Fordy,, at pamatuji první Taunuse ,pak Sierry,Escorty,Focuse ,Mondea,,všechny trpely na korozi nosníků,podlah,,prahů...Ford je nejhorší auto co jsi si mohl koupit,,,na hovno všechny naftové motory,,mimo zmíněné sierry 2,3d a to ještě nebyl motor od Fordu!! Ford je auto které nejrychlej ztrácí na ceně,, proto spoustu zoufalců myslí že všechno ochčí a koupí si vybavené mondeo za 40 a čekají že budou jen jezdit s hubou od ucha k uchu,,,ha ha chyba lávky,, to jsi si měl vzít aspon kilo a koupít ochcavku s poctivým 66kw a pak bys měl klid.

Jenže Češi jsou vychcaný národ a chcou na všem slevu,, nikdo nedovede pochopit že kvalita nemuže být za par korun.

A to co tady popisuješ prakticky všechno se dalo zjistit na zvedáku,, nota bene byl li jsi v autorizaku kde by měli znát vrtochy toho či jineho typu Fordu..

Auto z LPG je největsí past jaká muže vubec existovat,, zvlášt tak u tak velkého a nepovedeneho motoru,, jinak ne všechny auta snesou lpg,,a ne každá elektrika v autě si nechá líbit nabastlení externí řídící jednotky a metrů kabelů!! Myslím že energii se kterou se chceš pustit do soudního sporu bys měl nasměrovat opačným směrem,,, tedy se snažit poprosit prodávajicího aby ti neco přispěl na opravu,,, když te posle do prdele ,,na což rozhodně má pravo,,on ti dal šanci auto prohlidn u dealera Fordu...Tak ze zacat ucit opravovat auta a spravovat až to prostě všechno spravíš..

Pobavilo mne dále jak uvadíš že s nějakymi 30 tisíci třeba i počítáš ale co kdyby to bylo i 50???? hochu to u ojetého krámu nikdy nevíš kde se zastávíš z investicema,, je jedno jestli je to plečka za 10 tisíc nebo auto za 500 tisíc,, páč dnes stojí všechno ranec..no závěrem ti popřeji hodně štestí a bud vice realistou nežli snílkem

Naposledy editováno 14.12.2014 07:40:49

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

14.12.2014 v 10:46 | Nahoru | #269
Když už tady řikáte kdo má jaký zkušenosti s modeama, tak se musím taky přidat.
Kupavli jsem v roce 07 Mondeo r.v 2003 2.0 TDCi 103(104)kw nebo tak nějak. Namotáno 70tis. Tak jsme si říkali že by to nemuselo bejt stočený. Známej co se zajimá o fordy, to auto celý prolez, a na nic závažnýho nepřišel... Za 2 měsíce nová spojka a do roka komplet nový vstřiky a turbo.
Dneska už bych asi jetý monedo nekoupil, ale i tak to bylo skvělý auto s pardáný spotřebou, pěkným povožením a hlavně ono to jelo. Teˇco mám doma, tak bída děs.

Odstoupení od kupní smlouvy Auto

14.12.2014 v 11:15 | Nahoru | #270
... kluci uvazujte 3-4 roky stary auto prodava ten, komu auto vydelava a jezdi s nim 80+ tisic rocne ... a protoze do toho leze malem v rukavickach a najezdi to rychle na dlouhejch vzdalenostech, tak samozrejme vsechno vypada jako novy, nic nerezne atd. Ale pak to presne prijde, vstriky maj za sebou 300k, takze casem logicky odejdou, spojka totez, brzdy totez ...

Nebo vy by ste si koupili za 700 novy auto, se kterym by ste najezdili 15 tisic rocne, a za 3 roky by ste ho za pulku prodali a sli si zas pro novy ? Proc ?

Nerikam ze nejsou vyjimky, ale kazdej kdo si takovouhle nadheru koupi si buhviproc mysli ze zrovna on narazil na tu vyjimku

Naposledy editováno 14.12.2014 11:16:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist