globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od kupní smlouvy Auto
 
10.12.2014 v 14:05
Ahoj,

takže jsem koupil Ford Mondeo r.v. 2004, V6 125kw a v plynu.

Nechal jsem to prohlídnout v autorizovaném servise Ford a ten zjistil některé závady:

Unik oleje kolem gufera kliky motoru – výměna ( po výměně nutné umytí motoru a opětovná kontrola těsnosti úniku oleje )
netěsná jedná manžeta na poloose, přetesnit
Někde trochu prosakuje voda
Vadný zámek otvírání kapoty motoru - chybí

pak jsem to dal do normálního servisu a zjistili následující závady

Únik chladící kapaliny z domečku vody – výměna + potřebná těsnění pro výměnu ( saní atd. )
Volná zadní vzpěra motoru – výměna
Vadné obě manžety na pravé poloose – výměna + únik oleje kolem gufera poloosy – výměna
Chybí spodní kryt motoru
Doporučujeme výměnu filtrů vzduchu , palivového a pylového
Doporučujeme výměnu oleje a olejového filtru motoru
Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu
xenonové výbojky jsou zcela vysvícené
v zadní části vozu je značka koroze na nosných částech karoserie


Poznámky :
Vzhledem k značnému úniku oleje a vody z motoru, nelze v tuto chvíli vyloučit i poškození dalších dílů, např. těsnění pod hlavou, event. zkroucenou hlavu motoru atd.

Já jsem ještě zjistil, že jsou šotci v elektrice, auto občas chcípne když je na volnoběh a spadnou budíky, při jízdě se zařazenou rychlostí jen spadnou budíky.

Cena opravy je suma sumárum bez zámku kapoty, bez krytu motoru, bez koroze v zadní části a bez řešení šotků v elektrice cca 30-35 tisíc kč

Dle mého názoru jsou chyby v elektrice, značná koroze na nosných částech karoserie(z venku je auto zcela bez rzi), vadná vzpěra případně Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu skryté vady, které mě nebyly prodávajícím ani servisem Ford sděleny a mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Jinak samozřejmě, že jsem s nějakým servisem po koupi vozu počítal, kdyby to bylo cca 10-15 tisíc a bylo to bez té rzi a šotků v elektrice tak bych to neřešil, ale tohle mě už přijde moc.

Jaký je vás názor?

EDIT: pokud by si chtěl někdo počíst o skrytých vadách tak jeden starší článek zde

Naposledy editováno 10.12.2014 15:42:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 23:14 | Nahoru | #1

kawajawa píše: Bubrak-ZX10R> s tima otáčkama to jsem nevěděl,dík za info, ale já jezdím kolem 2-2,5 tis. pod ty dva tisíce je to takový klepavý. Ale jinak mu občas naložím na dálnici lechce přez 200, kvůli turbu aby se vypálilo z tich popojížděček po městě do práce. Já mám právě tu 04 s Delfi , ale věřím mu Ford mě nikdy nenechal



ty otacky sem cetl na vicero mistech (Ford fora, tipcars.cz recenze a jinde), jde o to, ze do tech 1700-1800 ma motor urcity vetsi vibrace, ktery nedelaj tomu dvouhmotaku dobre, a jak pises tak je to niz klepavy (krom treba rozjezdu na 1 ci 2) a to je presne ono co dava setrvaku zbytecne navic zabrat a snizuje mu zivotnost. uz sem si trochu zvykl, ale tenhle motor, ac by mel 'tahnout vocpoda' a tudiz se nemelo tolik radit, tak ma naopak oproti benzinu mnohem uzsi pouzitelny pasmo otacek a radit se musi naopak mnohem casteji. u toho 2.0i sem proste po meste jel na 5ku pri 50kmh a s lehkym plynem se to posbiralo na akceleraci, tady jedu na 3ku, 4 od 65, 5 od 85 a 6 od 110.

to nalozeni na dalnici obcas je taky potreba. krom turba se vypali taky nejakej filtr pevnejch castic nebo co. popojizdecky po meste dyzlu taky nesvedci. v podstate u TDCi nevidim skoro zadnou vyhodu oproti benzinu, ta spotreba neni o tolik nizsi, tak o litr v prumeru (i pocitac u prumerny spotreby keca, cca o 0.5l ukazuje min nez je realna, ten benzin ukazoval presne) a docela je prijemny ten kroutak od tech 2tis to tlaci do sedacky vyrazne vic nez benzin, ale jinak samy nevyhody. zas kdybych chtel nizsi spotrebu co maj VW Passat v TDI, tak se to taky nevyplati pac je to auto o 1/3 drazsi.

takze spis je to takovy nutny zlo, ja to auto mel s komplet znamou historii, jezdili s tim kamosi od novoty, ale jinak bych preferoval benzin.

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 00:19 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R>To je zajímavé s těma otáčkama,co jsem četl v jiné diskuzi,že na ZX-10 jezdíš na 6ku teď si nejsem jist jstli 40,nebo 50km/h.Možná to vezme,ale řekl bych,že to hodně podtáčíš.Kolik má otáček při takové jízdě?Já jezdim v obci 50 na Hromkočce na 2ku asi 5000,občas na 3ku asi 4000.Jsem v autě sledoval otáčkoměr,mám 2.0i 100kw a nejideálnější mi přišlo kolem 2500,pod 2200 mu moc nechutná,na 3ku cca.50km/h,pokud nejedu alespoň 40-45,tak ji tam nedam a na 5ku cca.90km/h,tu ředim minimálně v 80km/h.U nafty jsou ty otáčky trochu nižší,tak se možná dá i pod 2000.A jak píšeš nafta patří do kamen,no u náklaďáků,nebo některých větších aut mi nevadí

(reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

13.12.2014 v 07:48 | Nahoru | #3
Bubrak-ZX10R> Držet turbodiesely pod 2000 otáček je na prd. Velký vibrace, nízký výkon, při zrychlování vyšší kouřivost. Ta ušetřená nafta za to nestojí. Chce to držet trochu větší otáčky aby turbo trochu pracovalo - aspoň 2000 - 2500 otáček. Pokud tě ŘJ vyzve k regeneraci DPF mělo by se přesně takhle jet - držet otáčky mezi 2000 - 2500 (3000max) otáček, pod 2000 otáček ta regenerace nefunguje.

Naposledy editováno 13.12.2014 07:52:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist