globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od kupní smlouvy Auto
 
10.12.2014 v 14:05
Ahoj,

takže jsem koupil Ford Mondeo r.v. 2004, V6 125kw a v plynu.

Nechal jsem to prohlídnout v autorizovaném servise Ford a ten zjistil některé závady:

Unik oleje kolem gufera kliky motoru – výměna ( po výměně nutné umytí motoru a opětovná kontrola těsnosti úniku oleje )
netěsná jedná manžeta na poloose, přetesnit
Někde trochu prosakuje voda
Vadný zámek otvírání kapoty motoru - chybí

pak jsem to dal do normálního servisu a zjistili následující závady

Únik chladící kapaliny z domečku vody – výměna + potřebná těsnění pro výměnu ( saní atd. )
Volná zadní vzpěra motoru – výměna
Vadné obě manžety na pravé poloose – výměna + únik oleje kolem gufera poloosy – výměna
Chybí spodní kryt motoru
Doporučujeme výměnu filtrů vzduchu , palivového a pylového
Doporučujeme výměnu oleje a olejového filtru motoru
Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu
xenonové výbojky jsou zcela vysvícené
v zadní části vozu je značka koroze na nosných částech karoserie


Poznámky :
Vzhledem k značnému úniku oleje a vody z motoru, nelze v tuto chvíli vyloučit i poškození dalších dílů, např. těsnění pod hlavou, event. zkroucenou hlavu motoru atd.

Já jsem ještě zjistil, že jsou šotci v elektrice, auto občas chcípne když je na volnoběh a spadnou budíky, při jízdě se zařazenou rychlostí jen spadnou budíky.

Cena opravy je suma sumárum bez zámku kapoty, bez krytu motoru, bez koroze v zadní části a bez řešení šotků v elektrice cca 30-35 tisíc kč

Dle mého názoru jsou chyby v elektrice, značná koroze na nosných částech karoserie(z venku je auto zcela bez rzi), vadná vzpěra případně Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu skryté vady, které mě nebyly prodávajícím ani servisem Ford sděleny a mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Jinak samozřejmě, že jsem s nějakým servisem po koupi vozu počítal, kdyby to bylo cca 10-15 tisíc a bylo to bez té rzi a šotků v elektrice tak bych to neřešil, ale tohle mě už přijde moc.

Jaký je vás názor?

EDIT: pokud by si chtěl někdo počíst o skrytých vadách tak jeden starší článek zde

Naposledy editováno 10.12.2014 15:42:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 22:26 | Nahoru | #1
Bubrak-ZX10R> s tima otáčkama to jsem nevěděl,dík za info, ale já jezdím kolem 2-2,5 tis. pod ty dva tisíce je to takový klepavý. Ale jinak mu občas naložím na dálnici lechce přez 200, kvůli turbu aby se vypálilo z tich popojížděček po městě do práce. Já mám právě tu 04 s Delfi , ale věřím mu Ford mě nikdy nenechal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy Auto

12.12.2014 v 23:14 | Nahoru | #2

kawajawa píše: Bubrak-ZX10R> s tima otáčkama to jsem nevěděl,dík za info, ale já jezdím kolem 2-2,5 tis. pod ty dva tisíce je to takový klepavý. Ale jinak mu občas naložím na dálnici lechce přez 200, kvůli turbu aby se vypálilo z tich popojížděček po městě do práce. Já mám právě tu 04 s Delfi , ale věřím mu Ford mě nikdy nenechal



ty otacky sem cetl na vicero mistech (Ford fora, tipcars.cz recenze a jinde), jde o to, ze do tech 1700-1800 ma motor urcity vetsi vibrace, ktery nedelaj tomu dvouhmotaku dobre, a jak pises tak je to niz klepavy (krom treba rozjezdu na 1 ci 2) a to je presne ono co dava setrvaku zbytecne navic zabrat a snizuje mu zivotnost. uz sem si trochu zvykl, ale tenhle motor, ac by mel 'tahnout vocpoda' a tudiz se nemelo tolik radit, tak ma naopak oproti benzinu mnohem uzsi pouzitelny pasmo otacek a radit se musi naopak mnohem casteji. u toho 2.0i sem proste po meste jel na 5ku pri 50kmh a s lehkym plynem se to posbiralo na akceleraci, tady jedu na 3ku, 4 od 65, 5 od 85 a 6 od 110.

to nalozeni na dalnici obcas je taky potreba. krom turba se vypali taky nejakej filtr pevnejch castic nebo co. popojizdecky po meste dyzlu taky nesvedci. v podstate u TDCi nevidim skoro zadnou vyhodu oproti benzinu, ta spotreba neni o tolik nizsi, tak o litr v prumeru (i pocitac u prumerny spotreby keca, cca o 0.5l ukazuje min nez je realna, ten benzin ukazoval presne) a docela je prijemny ten kroutak od tech 2tis to tlaci do sedacky vyrazne vic nez benzin, ale jinak samy nevyhody. zas kdybych chtel nizsi spotrebu co maj VW Passat v TDI, tak se to taky nevyplati pac je to auto o 1/3 drazsi.

takze spis je to takovy nutny zlo, ja to auto mel s komplet znamou historii, jezdili s tim kamosi od novoty, ale jinak bych preferoval benzin.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist