globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.


Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 11:20 | Nahoru | #301
Kov> ..tím jsem nemyslel tuhle diskuzi.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 12:59 | Nahoru | #302
vsichni by si meli uvedomit, ze v dnesnich dobach je naprosty prebytek druhu ruzneho zbozi. Vyrobky si firmy nechaji vyrobit v zemich, kde pracuji za 5 eur/mesic, vetsinou to neumi, pac prisli do fabriky za praci primo z ryzoveho pole. Casem se to nauci a casem dokazi vyprodukovat tak uzasne veci, ze nad tim zustava rozum stat. Ve vyspelem svete jsou uz lidi pomalu neochotni cokoliv delat a nadnarodni firmy obchoduji takovymi vyrobky, protoze s tim za prve zacali v honbe za ziskem a za druhe jim uz nic jineho nezbyva. Firmy tim zbozim tady obchoduji vcelku lacine na ukor kavality, kterou zakaznici ocekavaji. Takovy Bikers Crown patri zcela jiste do spodniho segmentu v kvalite, neco jako Lidl a jini a je to stejne, jako byste kupovali veci na motorky ve vietnamske trznici. Vite, ze je to lacine a samozrejme vite, ze kvalita pokulhava a jste ochotni pri problemech zamhourit oko. Reklamace nekdy jdou, nekdy ne, podle situace a podle nalady.
Samozrejme i kazdy vi, ze kdyz bude vyzadovat po firme naprostou kvalitu a dodrzovani vsech zakonu, firma musi bud zavrit nebo vsechno 3x zdrazit, aby s tim pokryla naklady a to nejenom na vyrobky ale i na lidi, ktere pro ni pracuji a to i na stat a pojistovny, ktere se na tom vsem sto procenty prizivuji.
A kdo je tim vsim vinnen? Prvne zakaznik, protoze ten se prvni pachti po lacinych vyrobcich ale protoze je zakazniku mnohem vic nez firem, mohl by to take zmenit. Uplne jednoduse tim, ze prestane lacine vyrobky kupovat, jak v Bikers Crownu, tak v Lidlu, v Metru a jinych. Druhy krok bude, ze firmy zjisti, ze jim vsechno zustava lezet na skade a zacnou premyslet, co prodavat, aby to lide kupovali. Vzdt je to tak jednoduche!
Ale dnes maji v Lidlu pumpicku za 15 Kc, ale nekupte ji, kdyz stoji 15 Kc!

To same by to bylo treba s benzinem. Zda se vam drahy? Kolik milionu pouziva benzin? 5 milionu nebo 6 milionu? A kolik je firem, kteri s nim obchoduji? Par desitek? Vcetne fiskuse statu. Domluvte se a prestante jezdit. Za tyden se jim vsechen zrejme zkazi a cena klesne na takovou uroven, kterou jsou motoriste ochotni platit.

Nebylo by nic jednodusiho, ze ano? Nez si vecne ztezovat, ze je neco drahe nebo ze me neuznali zase reklamaci, pac jsem se snazil koupit si ten nejlacinejsi smejd v cele Evrope.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 19:36 | Nahoru | #303
vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 20:21 | Nahoru | #304

eriq píše: vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž



asi tak.... te´d by mohl naběhnout někdo kdo napíše jak si snobi kupují předražené věci jež dost často kvalitou nedosahují těch čínských a bude tu debata už opravdu o h.......

Vie:

1. je mi u pr,,,, jakej je to šmejd, když mi ho někdo prodá, je povinen dodržet obchodní podmínky - já si totiž to zboží nekoupil na bleším trhu

2. pokud je pro tebe kombo za 12tis čínskej šmejd, pak bymne zajímalo kde nakupuješ (ano nebudem si nalhávat že BC je prodejce co se kvalitou drží na špici, nadruhou stranu ho strkat do jednoho pytle s Chun Wongem z trženice je přeci jen mimo realitu

3. já se tu spíš zabývám problémem s neetickým chováním zahrnujícím změny podmínek pro reklamaci během jejího průběhu ale hlavně snahy ovlivňovat-vyhrožovat namísto snah o vyřešení každého případu neshody.

souhlasím že nějaká diskuze na MCZ moc lidí od nákupu neodradí.... i když kdo ví - vše je otázakou míry a pokud dnes všichni pláčeme že máme holé zadky, je každý kdo odnese tu svou hromádku zlatých ke konkurenci znát.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 22:34 | Nahoru | #305

eriq píše: vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž



Na to abych to zde popisoval komplikovane neni misto ani chut. Urcite jsou k tomu tematu stovky knizek. Proto je to jednoduse a kratce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 22:47 | Nahoru | #306
FishX3> 1) dodrzovat obchodni podminky mohou ale z lidskeho hlediska je to ovlivnene treba nekdy naladou nebo i chovanim poskozeneho. Ostatne, ty take dodrzujes silnicni predpisy? Mozna nekdy, treba take podle nalady

2) ja jsem nerekl ze z ciny jsou smejdy. Zalezi prave na firme, jestli v cine nakupuje kvalitu nebo lacine vyrobky horsi kvality. Vedome. U BC se da predpokladat, ze si vybira prave ty lacine v horsi kvalite. I v Cine ci Vietnamu muzes koupit TOP produkty nebo prave i druhou ci treti kvalitu.

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 23:07 | Nahoru | #307
3) vseobecna situace je dnes nastavena tak, ze se prodejci predhani v tom, kdo nabidne neco levneji. A spotrebitele jezdi z jednoho konce mesta na druhy v honbe za levnejsim produktem. A aby se to alespon trochu vyplacelo, musi se zacit nekde setrit. Na delnicich, na kvalite, na servisu. A pokud zacina pokulhavat kvalita a servis, je to logicky vysledek chovani spotrebitele, protoze se nechal zatahnout do tohoto kolotoce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 02:10 | Nahoru | #308

vie píše: FishX3> 1) dodrzovat obchodni podminky mohou ale z lidskeho hlediska je to ovlivnene treba nekdy naladou nebo i chovanim poskozeneho. Ostatne, ty take dodrzujes silnicni predpisy? Mozna nekdy, treba take podle nalady



Není mi dost dobře jasná souvislost smluvního vztahu s mou volbou porušovat předpisy ... podlý tohoto nesmyslu se nezavazujeme nikdo k ničemu - pak bych vastně nemusel platit na zboží a prodejce by očekával jakou budu mít náladu..... vie , už to nehul

Dodržovat obchodní podmínky MUSÍ nikoli mohou.

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 09:59 | Nahoru | #309
Před 14dny jsem dal do reklamačního řízení kevlarové džíny Trilobit. Ve čtvrtek jsem dostal zprávu o vyřízení reklamace, dostal jsem nový výrobek. Takže u mě spokojenost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #310
FishX3> slibuji, ze uz hulit nebudu. Mas pravdu, ze obchodni podminky dodrzovat musi, ale asi jako vsude, jsou tam lidi a ne naprogramovane stroje, tak se jim to obcas vymkne z ruky a chybuji. Ovsem nevim, jestli je k tomu vede vedeni firmy nebo je to osobni iniciativa slecny ci pana stojici primo za pultem.

Ale k zipu jako k puvodnimu problemu. Pri vyberu kombinezy je treba prohlednout treba prave zipy, zda-li nejsou "poddimenzovane", priliz slabe, pac kombineza byva dost namahana. Ale kdo na to kouka? Zakaznik predpoklada, ze u kazdeho vyrobku je zvolen odpovidajici typ (soucastky) odpovidajicimu namahani a potom je prekvapeny, ze tomu tak neni. Ja jsem ten zip nevidel, tak to nedovedu takhle online posoudit. Tecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 15:49 | Nahoru | #311
vie> To by pak zákazník musel být odborník na všechno, aby vždycky prohléhl, jestli ta daná věc vydrží. Když si kupuju něco novýho tak předpokládám, že jednotlivé součásti jsou navržené tak, aby vydržely a pokud nejsou, tak to rozhodně nemůže být moje chyba, že jsem to nezjistil při koupi.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 16:01 | Nahoru | #312

tricetsest píše: vie> To by pak zákazník musel být odborník na všechno, ....



Tak to je dobra pripominka. To by musel! Jenze neni. Jak se to rika treba u zakonu? "Neznalost zakona neomlouva," a kdyz neco provedes nikdo se nepta, zda-li vis nebo nevis. Zivot je boj o preziti v dzungli, kdo neni odbornik alespon na ty nejzakladnejsi veci, tak ho ostatni nemilosrdne o vsechno oberou

Naposledy editováno 20.10.2013 16:02:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 16:05 | Nahoru | #313
vie>

neměl bys slučovat zodpovědnost při výběru zboží z pozice zákazníka a odpovědnost za špatný výběr produktu prodejce. Tj já když si pujdu vybrat zboží ke koupi, mohu ale nemusím vybírat zodpovědně neb je tu 2letá záruční doba. A když se zde tahá původní vlákno - což jsem nechtěl - kombo bylo cca 8 měs staré, koupeno na podzim a najeto v něm cca 1500km - - navíc se tu nemnoží nespokojení klienti s tímto produktem nebo zipy na něm, ale nespokojení klienti s firmou BC a mne osobně nejvíc ze všeho zaujal postoj k řešení již vyhroceného sporu u BC.

jinak klíďo hul dál, nebýt neveselé zkušenosti z minulého roku a kámošů co tu hromadně přicházejí do průseru za volantam, oobčas bych ty růžové brýle nasadl taky

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 16:36 | Nahoru | #314
Hmm, proto u BC už nakupuju pouze věci, které znám ... Nakupuju tam pouze oil a sem tam nějakou krávovinu a to jen někdy... Zatím jinak vše jsem sehnal u konkurence v lepší kvalitě (jakosti) a vím, že když se mi na tom něco zesere tak s reklamací nemaj problém. Kdysi mě nasrala BC Vrbovka a od tý doby mám k BC averzi. Sháněl jsem tenkrát olejovej filtr na Suzuki... Zajel jsem na Karlovarskou a přístup super, zavolali do Vrbovky, že tam mají 3ks, že mi tam jeden bloknou, říkám dík, jedu tam... Za pár minut(cca25) jsem ve Vrbovce a říkám, že by tam na mě měli mít bloklej jeden oleják...Prý, milej pane, teď tu byl jeden servisák co má tam a tam servis a vzal si je všechny tři...To už jsem byl nasranej, jakto, že jste ho prodali, když jste věděli od kolegyně z Karlovarský, že sem hned vyrážím??? No víte, my si nebyli jisti, že dorazíte...To jste mohli s prodejem třeba hoďku počkat, ne? Když nedorazím z P-6 na P-4 do hodiny tak jsem se na to asi logicky vysral, ne? A ne, že ho bouchnete za 15min. po skončení tel. s jinou pobočkou... Pane nebuďte na mne sprostej... Buď rád, že zůstanu pouze sprostej, nazdar... Sešel jsem dolů do Suzuki a koupil si dva origo co měl poslední, asi tou dobou všude došly, či co...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:47 | Nahoru | #315
FishX3> vsak si zahul take, pac mam pocit, zeme nechces rozumnet.

.... nespokojení klienti s firmou BC a mne osobně nejvíc ze všeho zaujal postoj k řešení již vyhroceného sporu u BC....

Ja tady ctu, ze nekdo spokojenej je a nekdo neni. Nepocital jsem to, ale mam pocit, ze je to tak pul-napul. Tedy asi tak nejak v norme. Prozradim ti, ze prodavam take a nikdy neni mozne uspokojit vsechny, tedy 100%. Jsou lidi, kteri se chovaji tak nejak, ze je ti jich lito a snazis se jim skutecne pomoc a vsechno co chteji, jim vyridit. Jsou i taci, tech je ale malo ale presto se nekolikrat za rok objevi, co na tebe rvou uz od dveri a primo te podnecuji k tomu, aby sis neco nasel a jejich zalezitost nevyridil kladne, uz jen proto, jak se chovaji.
Nekdy jednoduse narazi kamen na kamen a vysledkem jsou pouze jiskry. A treti druh jsou vychcankove, co prijdou a tvrdi (obrazne receno), ze vetsina hrebiku v krabici co koupily, byla uz ohnuta a chce je vymenit za rovne. Na tuto nekdy nemas nervy.
Tudle prijde zenska s reklamaci. Me se to nejak nezdalo a tak studuju ucet az me padnul do oka datum! Povidam ji, mila pani, vite, ze ten ucet uz ctyri roky starej? Ona se divila, ale nakonec priznala, ze to vi. Presto mela tu drzost, jit po ctyrech letech vec reklamovat. Mela ale stesti, ze jsem asi fantastickou naladu, tak jsem ji tu vec i po ctyrech letech vymenil s poznamkou, ze tim ale, uz zaruka konci.
Tak co chci rict, abys me rozumnel, mas jednak zakony a take ale jednani mezi lidmy a to vsechno hraje nejakou roli a podili se na vysledku. Ale to je snad normalni vsude v zivote. Tedy i reklamace jdou vyridit i kdyz mas za zadkem zakon, vselijak.

A to i ja nekdy odejdu z nejakyho kramu rozzurenej, naposled myslim s navigaci tomtom, kterou me nechteli vymenit s tim, ze jsem ji uz zapnul. Kdybych ji ale nezapnul, tak bych se asi nedovedel, ze je to smejd

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:50 | Nahoru | #316
vie> dělám v obchodu přes 20let, nemyslím že by mne moc věcí překvapilo (stran vychcyných či arogantních kupujících) ale to je jinej případ

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:56 | Nahoru | #317
dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:59 | Nahoru | #318

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.

v tom případě řeknu "nezlobte se , máme 3 skladem ale rezervace není možná" a nenechám zákazníka dojet abych ho nasral ... tohle téma je taky o něčem jiném něž dco se tu řeší - tohle je prohřešek obsluhy na kterou tu většina lidí včetně mne pěje chválu

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:05 | Nahoru | #319

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.



..asi Ti tam chodí jen pazdráti. Z 90% si věci zamlouvám a po konzultaci je vyzvednu, protože nemám čas jezdit jen po kšeftech. Takže, já bych Tě nezklamal

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:23 | Nahoru | #320
asi se to take trochu ridi sortimentem, kde pracuji ja je maloobchod, neco jako naradi, vbehne chlap dovnitr, jeee, vy mate ve vyloze hezke kladivko, schovejte me ho, ja si ho vyzvednu az dostanu vyplatu, tak taci vetsinou nic nevyzvednou. Samozrejme jsou i bezvadni zakaznici a tech je vetsina. Ti horsi jsou v mensine, sem tam nekdy nekdo dela problem, dejme tomu jednou za rok. Jinak si ale nestezuji. Zajimavy je, zensky dostavaji lidi furt disko (trinkgeld), ja kdybych se pretrhnul, tak me nekdo da tak 2x za rok par kacek.

Naposledy editováno 20.10.2013 18:41:21

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:41 | Nahoru | #321

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.



Jasný, taky zrovna dělám ve kšeftě s pneu a náhradními díly, ale když mi z jiné prodejny řeknou, že zákazník si pro tu a tu věc jede tak mu ji do konce prac. doby bloknu a i kdyby přišlo pět lidí, že tu věc potřebujou tak jim řeknu, ať se staví 5min. před zavíračkou a je jejich, přes to nejede vlak...

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:43 | Nahoru | #322
Můj názor je ten,že reklamaci je potřeba se vyhýbat při nákupu.Každá věc se slušnou kvalitou má nějakou hodnotu,pokud chci ušetřit,tak musím počítat,že může dojít k poškožení.Např.cena průměrné kombi je podle mě cca.15t(nepočítám slevy a akce),pokud kupuji levnější,tak bych měl počítat s kratší životností.Kombi za např.8t(neříkám,že je to málo peněz,ale za koženou kombi jo) je laciný šmejd a počítám s tím,že se začne rozpadat při prvním použití.Když koupím šmejd,za 14 dní se oběví závada,tak pokud mi nevrátí peníze,tak reklamace nemá smysl,protože se po opravě zanedlouho oběví další závada.Proto kupuji zboží od známých ověřených výrobců(je menší riziko závady,popř. menší problémy při reklamaci),zatím jsem neměl potřebu něco reklamovat.Když je na mě zboží drahé,tak buď došetřím,nebo počkám na slevy,nebo na to prostě nemám finance,tak se nedá nic dělat.Edit:písmenka

Naposledy editováno 20.10.2013 18:47:54

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:45 | Nahoru | #323

vie píše: Samozrejme jsou i bezvadni zakaznici a tech je vetsina. Ti horsi jsou v mensine, sem tam nekdy nekdo dela problem, dejme tomu jednou za rok. Jinak si ale nestezuji.



Před chvílí si tvrdil, že z 98 % si zarezorvovaný zboží nikdo nevyzvedne ???

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:58 | Nahoru | #324
Jirka.46> Čímž vlastně říkáš, že levnější věci mají právo na to bejt šmejdy. To je podle mě pěkná pitomost... Pokud si koupím kombi za 8, budu počítat s tím, že bude mít horší vlastnosti než kombi za 20, ale určitě bych nepočítal s tím, že se u ní projeví nějaký závady, který vznikly špatnou výrobou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 19:15 | Nahoru | #325
tricetsest>Neříkám,že na to mají právo,ale prostě se jim vyhýbám.Pokud se např.začne něco párat,tak to není o vlastnostech materialu,ale o kvalitě zpracování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 19:23 | Nahoru | #326
Jirka.46> Bohužel ne všichni si můžou kupovat prověřený značky, protože ty jsou většinou dražší. Občas je potřeba udělat nějakej kompromis.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #327
tricetsest>Jo jasné,tak kompromis je třeba,misto kombi za 15t koupit textil za 10t.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 20:00 | Nahoru | #328
Co si kazdy kupuje je jeho vec. Ja jen, ze BC podle meho nazoru patri do spodniho segmentu, jak cenoveho tak i kvalitniho. Nemam poneti, kolik stoji kombi, neobliknul bych to ani zadarmo, ale klidne si tam koupim treba brejle za 150 Kc a na ty za 3200 Kc v Harleyi se klidne vy..ru, pac jsou podle meho nazoru stejne.
Jen musim pocitat, kdyz kupuji na trznici ci slevove zbozi, je to holt trochu riziko. Tudle jsem koupil dve mikiny ve sleve za cenu jedne a doma jsem se dovedel proc byla ta sleva. Obe maji zensky zip, tzn. na druhe strane. Nejak to ten rok co vydrzi, preziju, je to ale trochu nezvyk. Obchod nakoupil damske mikiny priliz velike a ted je holt prodavaji se slevou, aby se jich zbavili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 20:14 | Nahoru | #329

vie píše: Co si kazdy kupuje je jeho vec. Ja jen, ze BC podle meho nazoru patri do spodniho segmentu, jak cenoveho tak i kvalitniho. Nemam poneti, kolik stoji kombi, neobliknul bych to ani zadarmo, ale klidne si tam koupim treba brejle za 150 Kc a na ty za 3200 Kc v Harleyi se klidne vy..ru, pac jsou podle meho nazoru stejne.
Jen musim pocitat, kdyz kupuji na trznici ci slevove zbozi, je to holt trochu riziko. Tudle jsem koupil dve mikiny ve sleve za cenu jedne a doma jsem se dovedel proc byla ta sleva. Obe maji zensky zip, tzn. na druhe strane. Nejak to ten rok co vydrzi, preziju, je to ale trochu nezvyk. Obchod nakoupil damske mikiny priliz velike a ted je holt prodavaji se slevou, aby se jich zbavili.



TVL to má ta mikina zip na zádech ? NEZNÁM termín ženský x pánský zip. Jinak mi uniká zip na druhé straně! Knoflíky, nebo druky bych i pochápal - ale zip?

3 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 20:24 | Nahoru | #330
Budes se divit, ale zip na zadech nema. Jen ten jezdec na zipu je na panske bunde je na leve strane a na damske na prave strane. Tak nejak to drive bylo i s knoflikama. A u tech mikin je to prave opacne, jsou bud damske nebo je ten zip prisity obracene. Jednoduse je to obracene nez vsude jinde a tak se ji nekdy pokousim zapnout a nejde to, nez me dojde, ze je to obracene. Slevove zbozi, tak si nestezuju.

Naposledy editováno 20.10.2013 20:25:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist