globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #1
FishX3> slibuji, ze uz hulit nebudu. Mas pravdu, ze obchodni podminky dodrzovat musi, ale asi jako vsude, jsou tam lidi a ne naprogramovane stroje, tak se jim to obcas vymkne z ruky a chybuji. Ovsem nevim, jestli je k tomu vede vedeni firmy nebo je to osobni iniciativa slecny ci pana stojici primo za pultem.

Ale k zipu jako k puvodnimu problemu. Pri vyberu kombinezy je treba prohlednout treba prave zipy, zda-li nejsou "poddimenzovane", priliz slabe, pac kombineza byva dost namahana. Ale kdo na to kouka? Zakaznik predpoklada, ze u kazdeho vyrobku je zvolen odpovidajici typ (soucastky) odpovidajicimu namahani a potom je prekvapeny, ze tomu tak neni. Ja jsem ten zip nevidel, tak to nedovedu takhle online posoudit. Tecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 15:49 | Nahoru | #2
vie> To by pak zákazník musel být odborník na všechno, aby vždycky prohléhl, jestli ta daná věc vydrží. Když si kupuju něco novýho tak předpokládám, že jednotlivé součásti jsou navržené tak, aby vydržely a pokud nejsou, tak to rozhodně nemůže být moje chyba, že jsem to nezjistil při koupi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 16:05 | Nahoru | #3
vie>

neměl bys slučovat zodpovědnost při výběru zboží z pozice zákazníka a odpovědnost za špatný výběr produktu prodejce. Tj já když si pujdu vybrat zboží ke koupi, mohu ale nemusím vybírat zodpovědně neb je tu 2letá záruční doba. A když se zde tahá původní vlákno - což jsem nechtěl - kombo bylo cca 8 měs staré, koupeno na podzim a najeto v něm cca 1500km - - navíc se tu nemnoží nespokojení klienti s tímto produktem nebo zipy na něm, ale nespokojení klienti s firmou BC a mne osobně nejvíc ze všeho zaujal postoj k řešení již vyhroceného sporu u BC.

jinak klíďo hul dál, nebýt neveselé zkušenosti z minulého roku a kámošů co tu hromadně přicházejí do průseru za volantam, oobčas bych ty růžové brýle nasadl taky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist