globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 16:05 | Nahoru | #1
vie>

neměl bys slučovat zodpovědnost při výběru zboží z pozice zákazníka a odpovědnost za špatný výběr produktu prodejce. Tj já když si pujdu vybrat zboží ke koupi, mohu ale nemusím vybírat zodpovědně neb je tu 2letá záruční doba. A když se zde tahá původní vlákno - což jsem nechtěl - kombo bylo cca 8 měs staré, koupeno na podzim a najeto v něm cca 1500km - - navíc se tu nemnoží nespokojení klienti s tímto produktem nebo zipy na něm, ale nespokojení klienti s firmou BC a mne osobně nejvíc ze všeho zaujal postoj k řešení již vyhroceného sporu u BC.

jinak klíďo hul dál, nebýt neveselé zkušenosti z minulého roku a kámošů co tu hromadně přicházejí do průseru za volantam, oobčas bych ty růžové brýle nasadl taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:47 | Nahoru | #2
FishX3> vsak si zahul take, pac mam pocit, zeme nechces rozumnet.

.... nespokojení klienti s firmou BC a mne osobně nejvíc ze všeho zaujal postoj k řešení již vyhroceného sporu u BC....

Ja tady ctu, ze nekdo spokojenej je a nekdo neni. Nepocital jsem to, ale mam pocit, ze je to tak pul-napul. Tedy asi tak nejak v norme. Prozradim ti, ze prodavam take a nikdy neni mozne uspokojit vsechny, tedy 100%. Jsou lidi, kteri se chovaji tak nejak, ze je ti jich lito a snazis se jim skutecne pomoc a vsechno co chteji, jim vyridit. Jsou i taci, tech je ale malo ale presto se nekolikrat za rok objevi, co na tebe rvou uz od dveri a primo te podnecuji k tomu, aby sis neco nasel a jejich zalezitost nevyridil kladne, uz jen proto, jak se chovaji.
Nekdy jednoduse narazi kamen na kamen a vysledkem jsou pouze jiskry. A treti druh jsou vychcankove, co prijdou a tvrdi (obrazne receno), ze vetsina hrebiku v krabici co koupily, byla uz ohnuta a chce je vymenit za rovne. Na tuto nekdy nemas nervy.
Tudle prijde zenska s reklamaci. Me se to nejak nezdalo a tak studuju ucet az me padnul do oka datum! Povidam ji, mila pani, vite, ze ten ucet uz ctyri roky starej? Ona se divila, ale nakonec priznala, ze to vi. Presto mela tu drzost, jit po ctyrech letech vec reklamovat. Mela ale stesti, ze jsem asi fantastickou naladu, tak jsem ji tu vec i po ctyrech letech vymenil s poznamkou, ze tim ale, uz zaruka konci.
Tak co chci rict, abys me rozumnel, mas jednak zakony a take ale jednani mezi lidmy a to vsechno hraje nejakou roli a podili se na vysledku. Ale to je snad normalni vsude v zivote. Tedy i reklamace jdou vyridit i kdyz mas za zadkem zakon, vselijak.

A to i ja nekdy odejdu z nejakyho kramu rozzurenej, naposled myslim s navigaci tomtom, kterou me nechteli vymenit s tim, ze jsem ji uz zapnul. Kdybych ji ale nezapnul, tak bych se asi nedovedel, ze je to smejd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist