globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:56 | Nahoru | #1
dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 17:59 | Nahoru | #2

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.

v tom případě řeknu "nezlobte se , máme 3 skladem ale rezervace není možná" a nenechám zákazníka dojet abych ho nasral ... tohle téma je taky o něčem jiném něž dco se tu řeší - tohle je prohřešek obsluhy na kterou tu většina lidí včetně mne pěje chválu

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:05 | Nahoru | #3

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.



..asi Ti tam chodí jen pazdráti. Z 90% si věci zamlouvám a po konzultaci je vyzvednu, protože nemám čas jezdit jen po kšeftech. Takže, já bych Tě nezklamal

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:41 | Nahoru | #4

vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.



Jasný, taky zrovna dělám ve kšeftě s pneu a náhradními díly, ale když mi z jiné prodejny řeknou, že zákazník si pro tu a tu věc jede tak mu ji do konce prac. doby bloknu a i kdyby přišlo pět lidí, že tu věc potřebujou tak jim řeknu, ať se staví 5min. před zavíračkou a je jejich, přes to nejede vlak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist