předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.
v tom případě řeknu "nezlobte se , máme 3 skladem ale rezervace není možná" a nenechám zákazníka dojet abych ho nasral ... tohle téma je taky o něčem jiném něž dco se tu řeší - tohle je prohřešek obsluhy na kterou tu většina lidí včetně mne pěje chváluvie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.
..asi Ti tam chodí jen pazdráti. Z 90% si věci zamlouvám a po konzultaci je vyzvednu, protože nemám čas jezdit jen po kšeftech. Takže, já bych Tě nezklamal
vie píše: dewwil> pohled z druhe strany rika: s rezervaci zbozi mam take bohate zkusenosti. Z 98% si rezervovane zbozi nikdo nikdy nevyzvedne a kolikrat, i kdyz zaplati zalohu. Kdyz to zakaznika nic nestoji, necha si rezervovat cokoliv a jak jsem napsal, vetsinou to nevyzvedne. Prodavac s tim ma jen praci, pac to musi dat nekam do supliku a za mesic to zase vracet do skladu, pricemz to mohl treba uz nekolikrat prodat. Tak si zakaznici sami prodavace tak vyskoli, ze jim vetsinou nerezervuji nic. Ja reknu ze ano, ze to schovam a vetsinou neudelam nic. To uz musi byt zakaznik, ktery nakupuje pravidelne a jsou s nim vynikajici zkusenosti.
Jasný, taky zrovna dělám ve kšeftě s pneu a náhradními díly, ale když mi z jiné prodejny řeknou, že zákazník si pro tu a tu věc jede tak mu ji do konce prac. doby bloknu a i kdyby přišlo pět lidí, že tu věc potřebujou tak jim řeknu, ať se staví 5min. před zavíračkou a je jejich, přes to nejede vlak...