globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:43 | Nahoru | #1
Můj názor je ten,že reklamaci je potřeba se vyhýbat při nákupu.Každá věc se slušnou kvalitou má nějakou hodnotu,pokud chci ušetřit,tak musím počítat,že může dojít k poškožení.Např.cena průměrné kombi je podle mě cca.15t(nepočítám slevy a akce),pokud kupuji levnější,tak bych měl počítat s kratší životností.Kombi za např.8t(neříkám,že je to málo peněz,ale za koženou kombi jo) je laciný šmejd a počítám s tím,že se začne rozpadat při prvním použití.Když koupím šmejd,za 14 dní se oběví závada,tak pokud mi nevrátí peníze,tak reklamace nemá smysl,protože se po opravě zanedlouho oběví další závada.Proto kupuji zboží od známých ověřených výrobců(je menší riziko závady,popř. menší problémy při reklamaci),zatím jsem neměl potřebu něco reklamovat.Když je na mě zboží drahé,tak buď došetřím,nebo počkám na slevy,nebo na to prostě nemám finance,tak se nedá nic dělat.Edit:písmenka

Naposledy editováno 20.10.2013 18:47:54

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

20.10.2013 v 18:58 | Nahoru | #2
Jirka.46> Čímž vlastně říkáš, že levnější věci mají právo na to bejt šmejdy. To je podle mě pěkná pitomost... Pokud si koupím kombi za 8, budu počítat s tím, že bude mít horší vlastnosti než kombi za 20, ale určitě bych nepočítal s tím, že se u ní projeví nějaký závady, který vznikly špatnou výrobou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist