globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 19:36 | Nahoru | #1
vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 20:21 | Nahoru | #2

eriq píše: vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž



asi tak.... te´d by mohl naběhnout někdo kdo napíše jak si snobi kupují předražené věci jež dost často kvalitou nedosahují těch čínských a bude tu debata už opravdu o h.......

Vie:

1. je mi u pr,,,, jakej je to šmejd, když mi ho někdo prodá, je povinen dodržet obchodní podmínky - já si totiž to zboží nekoupil na bleším trhu

2. pokud je pro tebe kombo za 12tis čínskej šmejd, pak bymne zajímalo kde nakupuješ (ano nebudem si nalhávat že BC je prodejce co se kvalitou drží na špici, nadruhou stranu ho strkat do jednoho pytle s Chun Wongem z trženice je přeci jen mimo realitu

3. já se tu spíš zabývám problémem s neetickým chováním zahrnujícím změny podmínek pro reklamaci během jejího průběhu ale hlavně snahy ovlivňovat-vyhrožovat namísto snah o vyřešení každého případu neshody.

souhlasím že nějaká diskuze na MCZ moc lidí od nákupu neodradí.... i když kdo ví - vše je otázakou míry a pokud dnes všichni pláčeme že máme holé zadky, je každý kdo odnese tu svou hromádku zlatých ke konkurenci znát.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 22:34 | Nahoru | #3

eriq píše: vie>

máš sice dost jednoduché myšlení, ale budiž



Na to abych to zde popisoval komplikovane neni misto ani chut. Urcite jsou k tomu tematu stovky knizek. Proto je to jednoduse a kratce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist