bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč v Británii ano a u nás ne?
19.12.2010 v 11:18
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 17:30 | Nahoru | #271
takže je to asi s "přestavbami" TAZ1203 na TAZ1500 za cca 300000 pro dopravní zdravotnickou službu do nemocnic....

takhle se "přestavovaly" ještě po roce 2000 zcela běžně (firma ocelot)

tam asi ještě tak nešlo o euro, ale že na starých papírech auta, které dodala nemocnice, udělali auto zcela nové... nová karoserie, nový motor, převodovka 5q, interiér...

pouze na některých kusech, zůstaválo pár věcí původních, jako páteřový nosník, někdy díly náprav......

šlo o cenu, protože nemocnice měla nové auto (pro dopravní službu nemuselo být rychlé) za dobré peníza, taky kvůli tomu, že šlo o "opravu vozidla" takže to nebylo napálený v plný dani....

jestli jsem tomu dobře porozuměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 22:33 | Nahoru | #272
laďa prášil> f pořadku, nikdo se hadat nechce ani ja ne, klidně ji měj a jezdi na ni je to ok, pokud ti vyhovuje ja ti určitě něco jineho nutit nebudu a určitě ne aby si ji prodal, to si mě asi špatně pochopil a pokud seženeš kup si jich klidně deset, přeji ti to

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 22:53 | Nahoru | #273
vwkafer> z toho jakoby vyplíva co řikal pan toqis, s tim by se dalo za určitých podmínek souhlasit, že bude asi kousek pravda, že nam vladnou ti samí komouši jako před dvaceti a více lety, nemužou sice za to, že jawa neprodukuje normalni motorky konkurujici světu, nicméně jim znepříjemňuje život při její obchodní strategii, a teďka se položme na otazku: je demokracie, ale stat vam haže klacky pod nohy při vašem podnikani, anebo někdo produkuje stroje které něčemu škodí, myslim celosvětově a mam na mysli pověst pač životní prostedí to nebude, když i ostatní dělaj vesele dvoutakty. je jasne že java nemuže ani nebude konkurovat nikomu kdo je dnes vepředu, tak proč nemuže prodavat co vyrobí ? že by rvhp v kabatě eu ?

Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #274
a protože se o to nezajimam tak muže mi někdo vysvětlit, co je za doporučení EU pro naši jawu aby nevyraběla 350, nebo dvoutaktni motory, nebo co je to vlastně za doporučení co zakazuje legalni produkci 350 nebo motorek tomu podobnejch, dost to nechapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 22:59 | Nahoru | #275

pedal píše: laďa prášil> f pořadku, nikdo se hadat nechce ani ja ne, klidně ji měj a jezdi na ni je to ok, pokud ti vyhovuje ja ti určitě něco jineho nutit nebudu a určitě ne aby si ji prodal, to si mě asi špatně pochopil a pokud seženeš kup si jich klidně deset, přeji ti to



Víš, už su starší člověk, za ničím se neženu, má rád věci, co se dají opravit místo vyhodit a tak. Můj děda měl v životě co pamatuju dvoje brýle. Jedny ty lepší do kostela a druhý na prácu, když jsem mu na ně sedl, svázal je provázkem, ale nosil je pořád. Jednu jawu mám svoji od 1988, druhou jsme koupili loni, jezdí na mí kluk. Byla za 4000, kromě laku vše jak má být, má nový gumy a chtěla investici 500 do motoru... Tož..nekup to.

Naposledy editováno 06.01.2011 23:07:57

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 00:04 | Nahoru | #276
laďa prášil> no a co mysliš ja, su žebrak, motku sem koupil za 35 000,- za dva roky co sem ji daval po kulich i na mx trati sem do ni nedal ani kačku, mimo oleje a pravidelneho opatrovnictví, ja to nemyslim špatně, ale prostě nemam rad dyž někdo vychvaluje do nebes naprostou plečku, moje motorka je oproti ostatnim taky naprosta plečka, a za nic na světě bych ji nevyměnil, vlastně kecam, vyměnil, ale za nový xr 600 a to je utopie. jasne pokud je dobra investice do stroje co facha pak je to v pořadku, ale to co stoji nova jafka, mě dobra investice nepříjde

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 09:20 | Nahoru | #277
pech.> Ty Škody 1203,a to nové,dělá firma O celot dodnes.A mají objednávky dopředu,čeká se!Jawa 350 od dealera v Kolíně je to samé.Proč ne,osobně tomu velmi fandím.Člověk koupí nový výrobek za málo peněz.O konkurenceschopnosti se samozřejmě nebavím.

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 11:25 | Nahoru | #278
pedal: o co ti jde? chceš slyšet, že máš pravdu a pak přestaneš všechno o jawě negovat? Jenže pravdu nemáš. Prostě když se to někomu líbí, koupit si Jawu, ať si jí koupí. Když to lze obejít se staršíma dokladama, je to prima. Jen ať jezdí, nějaká si kupce najde. Asi zas tak prostředí neznečišˇuje, když se v GB prodává. A to není rozvojová země, že. Jestli je EU nová RVHP, to nevím. To by bylo na dlouhou diskusi mimo téma.
Já osobně Jawě fandím a nebudu se ti svěřovat proč. A nechci se s tebou dohadovat ani vést nesmyslnou diskusi o ničem. Měj se hezky.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 20:14 | Nahoru | #279
Piwell> Máš pravdu - i ja sem se na nich odkojil -klasika - pochopit motor jak funguje atd. Jisté je že kývačka je poklad který vyrábí Indové dodnes.čago

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 20:36 | Nahoru | #280
vwkafer> o co mi šlo sem řek, ale odpověd sci na todle jestli to někdo vi : co je za doporučení EU pro naši jawu aby nevyraběla 350, nebo dvoutaktni motory, nebo co je to vlastně za doporučení co zakazuje legalni produkci 350 nebo motorek tomu podobnejch. jestli mam pravdu v něčem nebo nemam posoudí ti co si to přečtou, někdo řekne že jo někdo že ne, tak jako se všim. Ja sem nikomu neřek ad si nekoupí jawu.

Proč v Británii ano a u nás ne?

7.1.2011 v 22:17 | Nahoru | #281
Pedal: ok, promiň. Zkusím to zjistit přes facebook. Pak sem napíšu.

Proč v Británii ano a u nás ne?

8.1.2011 v 16:07 | Nahoru | #282
K přihlášení/nepřihlášení JAWA 350. Odpověděli mi z továrny, že JAWA do roku 2005 plnila emisní limity, stanovené národními předpisy ČR. Od roku 2005 je neplní (dvoutakt 350 ccm), takže prodávat se zde smí, ale nikdo jí nepřihlásí jako nový motocykl. Pouze na starší doklady.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

9.1.2011 v 15:30 | Nahoru | #283
pedal> podle toho co vim.. tak EU ma jasne predpisi pro vyrobce moto ohledne emisi! V tomto pripade je 350tka mimo.. ALE! v UK to prihlasuji pres technickou,stejne jako stavbu a vtom pripade je jedno co ti tam vrci....v irsku je to jeste jednodusi, tam se to prihlasi jako maloseriova vyroba....co je maloseriova vyroba neni nikomu jasne a nikdo po tom ani nepatra ale zrejme se jedna o 5000ks a vyse!

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.10.2015 v 21:28 | Nahoru | #284
milan1963> Zdravím chtěl jsem napsat jak někteří píšou, že se Jawka ,, vlní v zatáčkách ,,takový úkaz jsem nikdy nepocítil ,ba naopak dobře se ovládá ,je to jen o stavu mota ,setkal jsem se ,že se chovala divně půjčená od kamaráda a po jízdě jsem zjistil proč .Kyvka s kolem byla tak vymlácená ,jako kdyby byla ježděná v terénu a to byla mladší výroby než je moje a měla málo najeto.Kamarád se potom přiznal ,že jí jezdil v terénu na který není stavěná a proto byla neklidná na silnici !Když to shrnu tak to není výrobní vada a styl jízdy a chování k moto.Někteří se k Jawce chovají jak rasové ,a neuvědomují si že každé moto je stavěno na různé účely - terén ,silnice .Toliko k tomuto článku pro odpůrce Jawky .

Naposledy editováno 02.10.2015 21:47:32
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist