bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX
Čau bahňáci a všichni ostatní. Po chvilce ježdění na EXC jsem propadl Free-ride a všemu s tím spojenýma tak jsem se rozhodl ji prodat a pořídit si čistokrevnýho crossa. Zatím mám pořád EXC, inzerát je staré dva dny ale mám dilema.
Původně jsem byl více-méně rozhodlé držet barvu a to oranžovou, KTM. Díval jsem se a u crossek, čili SX-F 250 je zlomové rok 07. Je tam kopa nových věcí, včetně designu, motoru a tak. Je to aji relativně podobná cenová relace k mýmu EXC r.v. 2005. ...08 by byla logicky lepší, ale to už je zas jiná cenová relace...
Nicméně jsem se díval a ani crossky od Hondy, konkrétně CRF 250, teď nevim, jaký je tam přesně to písmeno za tím, jestli F, X nebo R, ale rok 2008 taky nevypadá špatně a je to zase podobná cenová relace jak dvě již zmíněný KTMky (60.000 +/- ). Tak mě logicky napadlo, jestli by třeba nebylo lepší pořídit novější Hondu. O KTMkách toho něco málo vím, ale o těch Hondách moc ne.
Tudíž bych byl strašně rád, za všechny vaše názory, rady, typy, zkušenosti, srovnání a všechno s tím spojený. Přece jen to není malý rozhodnutí a minimálně sezonu, ne-li dýl, mě bude kočka zase vrnět v garáži. Takže moc díky všem, co se zapojí

Edit: Pořád mě vrtá hlavou aji ten 2T, tak jsem poupravil anketu a přidal tam 150SX. Tak můžete hlasovat znova a hlavně psát názory aji na tudle motorku
Díky

Naposledy editováno 12.12.2010 15:26:03
Anketa: Šli byste do 250 SX-F r.v. 07 nebo do CRF 250 r.v. 08? :-)
KTM 144/150 SX
19%
6
KTM 250 SX-F (07)
45%
14
Honda CRF 250 (08)
35%
11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2010 v 08:41 | Nahoru | #1
crasherx> Obecně platí a vždy záleží, kdo moto měl, co na něm jezdil a jak se o to staral. V nabídce je mnoho motorek po závodnících a vzhledem k obsahu motoru a co na tom kluci dělaj, tak jsou dost opotřebovaný. Čtyřtakt ve dvě pade je trochu finančně náročnější na údržbu a ne každý to dělá tak, jak se má. Ten kdo to pak koupí a spadne mu to tam, může si připravit okolo třiceti a více tisíc na opravu.
Jinak Honda platí za velmi spolehlivou motorku. Osobně jsem měl CRF 250 fungl, servis jsem dělal, nikdy nebyl žádný problém. Podotýkám, že jsem opravdový hobík.
Momentálně mám SX-F 250 fungl / 2010 /, motocykl funguje skvěle. Z mého pohledu je to opravdovější závoďák, Brembo brzdy v základu, ostřejší vačky. Jede to víc než Honda, ale to Ti řekne každý závodník, že KTM jede nejvíc a Honda nejmíň ze všech rejží. Možná ale nejvíc vydrží. S KTM se mi jede lépe do zatáčky, má jiný úhel řízení než Honda, tzn. je kratší / ofset 20 proti ofsetu 22 u Hondy. Závodníci to moc neřeší, ale já neumím moc jezdit, tak to poznám. Další rozdíl je absence přepákování u KTM. Na to je mnoho názorů, přepákování je určitě univerzálnější a v určitých režimech funguje lépe. Vše záleží na nastavení, což je alchymie a pokud Ti to nebude dělat odborník přímo na Tvůj styl jízdy, tak si myslím, že to ani nepoznáš.
Na Tvém místě bych šel do mota, které znáš a nebo víš zcela jistě, jak se o moto kdo staral a kolik toho má za sebou. Případná větší oprava se totiž rovná doplatku do nové a to je potom úplně vše jinak. Z důvodu těchto cen přešlo několik mojich kamarádů zpět na dvoutakt, ale to se tady myslím už řešilo.
Pokud bys šel do fungl, tak KTM je o dost dražší, je to větší závoďák. Dříve šly o KTM příběhy o její spolehlivosti, dnes je to u nových modelů vyrovnané a hobík si může vybrat to, na co má a co se mu líbí.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 13.12.2010 v 08:21 | Nahoru | #2
Samozřejmě že jsou 2T na kolo pomalejší než 4T, proto to samozřejmě nikdo nejede i když je to levnější. Musíš ale proti sobě stavět motocykly z jedné třídy a to je 2T-125 proti 4T-250 a 2T-250 proti 4T-450. To, že píši, že na tom nikdo nejede je myšleno závody vyšší kategorie, úroveň republiky a třeba i světa. To, že někdo v hospodě vykládá, že s dvácou pojel 450, tak to je úplně jiný příběh a mé srovnání je z prostředí srovnatelných strojů a jezdců. Ta 150 je stejná specialita jako nyní 350. Na servis to bude určitě levnější než 4T-250 a pojede to hodně. Otázka je Tvúj styl jízdy, kondice, finance a hlavně, aby sis jízdu užíval. Někdo dvoutakty miluje a nedá na ně dopustit, řada lidí je miluje proto, že nemají finance na 4T a někomu prostě nevyhovují. Mě nevyhovují, nemám na to kondici a užívám si lehce dávkovatelný 4T se spodkem motoru. Uznávám, že na 2T se určitě lépe učí a zažívají motokrosové návyky, ale jsem hobík, závody nejezdím a je to pro mě zábava na jaro, podzim a zimu, protože v létě jsem doposud sedlal nějaké slniční stroje.
Výbavu nepodceňuji, zdraví mám jen jedno a kecy typu koupil jsem např. boty Formy za čtyřku, jsou levné a úplně nejlepší, tak to už dávno neposlouchám. Věci které jsou dobré, výborné a fungují můžeš vidět třeba na republice nebo MS v Lokti každým rokem v srpnu. Rozdíl ceny, když budeš šikovnej, tak mezi dobrou a špatnou botou nebude ani velký, ale rozdíl kvality bude dost podstatný.
Možná to víš, nejvíce se jedou Alpinestars modely Tech 10 a Tech 8. Osmičky mají vyšší nárt, tudíž jinak řadička. Já mám nárt nizký a vice mně vyhovují Tech 10, trochu je teď upravili, mám druhé, barva bílá. Dále se hodně jedou SIDI, jedny jsem měl, Tech 10 mně ale vyhovují víc z více důvodů, ale jiak super bota. Přilbu jsem jezdil Airoh - carbon, designově super, ale kvalita na úkor váhy nic moc. V USA nesplňují, tam mají tvrdší normy. Přešel jsem na SHOEI, je to úplně jiná kvalita a také cena. V zadní části mají plochu pro Leat B., z nasezené na hlavě při zranění z ní jde vyjmout přední polstr. Tvrdí se, že je to v současnosti to nej.. pro bezpečnost a je velmi přijemná na hlavě, už jinou nechci.
Chránič jsem měl Fox, teď mám nový přímo od Leat B., konečně někdo vymyslel ideání spojení hrudního a krčního chrániče. Navíc je lehkej a slabej, hned mi sednul.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #3
Tak nejdůležitější pokud kupuješ jetou mašinu tak jak se k ní choval majtel/é před tebou a v jakym je stavu ten stroj ale osobně si myslím že 2T je takovej víc akční a lehčí oproti 4T a nespornou výhodou 2T je že motor neni tak náročnej na údržbu a když už e něco pokazí tak i levnější na opravy.. ale myslím že ktm 150 asi neni zrovna to nej prodle mě by ses nemusel bát jít do 250 2T na to si zachvíli zvykneš a co se týče 250 4T tak je to náročnějí na údržbu a co se kolem mě pohybujou lidi s 250 4T tak jim dávaj hodně naprdel a pak je to po době znát že moto už prostě poddléhá únavě mteriálu a kamarád dělal GO motoru a vyšlo ho to na 27 000 čož neni zrovna málo ale nejdůležitější je aby moto sedla tobě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Dovoz nového motocross stroje z něm... KTM 450 SX, KTM 150 SX, KTM 150 XC Rudix 4 10.2.2024 v 20:50 NUTELIER
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1


TOPlist