bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komprese
2.8.2010 v 12:46
Zdar chci se zeptat,byla mi naměřena komprese na každém válci 5,2 je to špatná hodnota nebo to tak má být?Našel sem si že kompresní poměr má být kolem 1:9+0,3 tak se ptám,podle mě je to málo,ale chci se jen ujistit,díky.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Komprese

3.8.2010 v 21:58 | Nahoru | #61
mihla> Ahoj,díky,no nikde sem nic neztratil,je tam všecko,ještě sem se k tomu dnes nedostal takže zítra,zkusím tu směs,pokud bohatá nechytá možná je to ono,mám povolenej ten šroubek o 2 otáčky.

Komprese

4.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #62
Tak je to jasný!Je to v karbeci,teďka sem cáknul benzín pod svíčky a napoprvý chytla!Takže karbec už mám rozebranej,trysky všecky vyndaný a vyvařim ho v octový vodě,uvidim co vyplave za bordel,ale 100% něco jo,tak díky moc všem a dám ještě vědět jak to vypadá potom

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

4.8.2010 v 18:06 | Nahoru | #63
Neříkal jsem to?

(reakce na) Komprese

4.8.2010 v 18:13 | Nahoru | #64
c.j.> no ,tak bez úspěchu,opět nic,teď ani když dám benzín pod svíčky

Komprese

4.8.2010 v 18:19 | Nahoru | #65

Komprese

4.8.2010 v 18:20 | Nahoru | #66
řeknu to slušně...

...to je rukama !

Komprese

4.8.2010 v 19:26 | Nahoru | #67
Vyvařit v octový vodě? opatrně! a hned propláchnout. Může ti to sežrat karburátor (je převážně ze zinkové slitiny. Karburátorová polévka je metoda z dřevních dob, kdy nic jiného nebylo. Spreje na čištění karburátorů jsou účinnější a zcela bezpečné.

Komprese

5.8.2010 v 07:39 | Nahoru | #68
jj, já jsem takhle jeden karburátor oddělal. sežralo mi to závity, drobný hranky a tak....
bacha na octovou vodu!

Komprese

5.8.2010 v 20:37 | Nahoru | #69
Tak mám 2 zprávy,dobrou a pro mě špatnou ,ta dobrá je,že sem našel potencionální závadu,ta špatná je,že je to v elektrice,moto se chová takto:

1) při měření baterie naprázdno ukazuje 11,20 V,při zapnutí spínačky na 1. a 2. polohu rapidně klesá,skoro na 0 V ,

2) netroubí,nebliká,světlo nesvítí,nefunguje dálkový ani světelná houkačka a při zmáčknutí přední brzdy zhasínaj pomalu všecky kontrolky

A teď babo raď,já můžu maximálně projít dráty a zkontrolovat zda se někde nedotýkaj kde nemaj a nebo zda něni nějakej vypadlej,to je maximum,na víc si netroufám.

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

5.8.2010 v 21:19 | Nahoru | #70
vadná baterka?

nebo jen vybitá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:24 | Nahoru | #71
c.j.> Tak samozřejmě mě napadlo hodit to na zdroj a nenaskočí ani když je tam píchlá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #72

PuKaSek>c.j.> Tak samozřejmě mě napadlo hodit to na zdroj a nenaskočí ani když je tam píchlá.



A napadlo tě tu baterku nabít?

,,hodit motorku na nabíjčku a snažit se startovat je ta největší prasárna... (ale jawa snese) nejlépe při tom baterku i odpojit..

(reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:29 | Nahoru | #73
c.j.> No já chtěl jen zkusit zda chytne,hned sem ji odpojil,nabíjím ji ,zítra ráno uvidim,kdyžtak mám doma ještě jednu.

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

5.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #74
Takhle na dálku to vypadá na baterku.
Poněkud dobrý by bylo jestli je jen vybitá. Pak bude ale stéjně nakoplá.
A nebo je již v tahu.
Klasická olověná baterka ( auto ) je zcela vybitá s napětím cca 12,2 V. U těch malých do moto má poněkud míň, ale stále nad 12 V.
V každým případě by při zapnutí klíčku a poklesu napětí na 0 muselo něco hořet. Nehoří, protože ta baterka už není schopná dát žádný proud. Proto klesne napětí na nulu i při slabé žárovce.
Proto: 1. Pokusit se baterku nabít.
2. Se žárovkou ověřit zda je schopná dávat dostatek proudu a že při tom drží napětí.
3. Nabitou, pujčenou a nebo novou baterku opatrně zapojit do okruhu a přitom kontrolovat zda není někde zkrat. Nejlépe měřit proud. Ten podle zaplejch spotřebičů je v úrovni až několika ampér. ( 1 A při 12 V je 12 W - žárovka cca 45 W je teda cca 4 A )
4. Jestli baterka drží napětí, pokusit se nastartovat a přitom nepouštět další spotřebiče.... světla, houkačku a pod.
5. Jestli to chytne, změřit zda to dobíjí. Při větších otáčkách by napětí mělo být cca 14 V.
Podle dříve popsaného to vypadá, že to přestalo dobíjet. Pozor, při použití digi. měřáku může za chodu motoru ukazovat nesmysly.

(reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:32 | Nahoru | #75
mihla> ok zítra to zkusím přesně jak píšeš,díky ,ale mám jen digi měřák

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

5.8.2010 v 21:38 | Nahoru | #76
ty by jsi udělal nejlépe, kdyby si to svěřil někomu jinému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:40 | Nahoru | #77
c.j.> tak baterku nabít a zapojit zvládnu ,a k tomu abych to někomu dal,jo to se teď někomu nechce

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

5.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #78
No, to že to dobíjí je stejně až po nastartování, tak to má ještě čas. No a jestli to dobíjí, tak hned po vypnutí motoru bude napětí na baterce větší než před startováním. O pár desetin V. Pak to bude taky potřeba proměřit odběr s postupným zapínáním všech spotřebičů.
Na stojícím motoru. Řádově do 10 A. Víc bude asi někde porucha. Samotný zapalování asi nebude brát víc jak 1 A To ale hádám. Taky pozor jestli nemáš přepólovaný dynamo. Pak vybíjí. Správný zprovoznění je jednoduchý a najdeš to na netu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #79

PuKaSek>c.j.> tak baterku nabít a zapojit zvládnu



A co budeš dělat, až ti praskne plynové lanko?

(reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:43 | Nahoru | #80
mihla> to dynamo se může samo přepólovat?protože s tim sem nic nedělal

(reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:44 | Nahoru | #81
c.j.> tak to povezu 50 km do servisu aby ho vyměnili

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

5.8.2010 v 21:45 | Nahoru | #82
To tam zavez rovnou

Protože těma svýma pokusama jen generuješ další poruchy

(reakce na) Komprese

5.8.2010 v 21:46 | Nahoru | #83
c.j.> dyť píšu že odvízt to tam nemůžu ,nedostal sem "zelenou"

A neříká se že Jawa tě naučí?A že vše se nejlíp naučí člověk sám? No?

Naposledy editováno 05.08.2010 21:47:14

Komprese

5.8.2010 v 21:49 | Nahoru | #84
ty se prd naučíš, znova ji prodáš a koupíš jinou "v zaručeně výborném stavu po GO, na kterou nebudeš muset sáhnout"

Komprese

5.8.2010 v 21:53 | Nahoru | #85
si přečti svojě příspěvky, otáčíš vše o 180 stupňů, jednou napíšeš, že dává bomba jiskru, že nejede, ani když stříkneš benál pod svíčky, pak bez vysvětlení napíšeš, že když vstříkneš benál pod svíčky, tak chytne a nakonec napíšeš že nejde proud, tak jak to asi kua hází tu bomba jiskru? Nemluvě o "syčení" z motoru, jisté ztrátě komprese, kompresi neumíte ani změřit a ani nevěříš tomu, co ti tady radí..

Komprese

5.8.2010 v 22:05 | Nahoru | #86
Zdar chci se zeptat,byla mi naměřena komprese na každém válci 5,2.....
.....teď to ukázalo hodnoty 8 na obou válcích

No teď sem zkusil pod svíčky stříknout benzín a nechytne,.........
.....teďka sem cáknul benzín pod svíčky a napoprvý chytla!

a pali to kde ma?
jo pálí to přesně na kontaktech,na elektrodě tam kde má......
.....na to zápalko sem se nedíval,teda ani na to zda hází tam kde má

jiskrá krásná,velká,už fakt nevim...
....netroubí,nebliká,světlo nesvítí,nefunguje dálkový ani světelná houkačka a při zmáčknutí přední brzdy zhasínaj pomalu všecky kontrolky - takže nejsou ani kontrolky, ale jisjra krásná, velká, jo? Asi kouzelník..

jo z ničeho nic to přestalo jet.....
Provysvětlení, tohle je podle tebe "jo z ničeho nic to přestalo jet"
.....sem zastavil abych se napil,a tady sem začal pozorovat něco divného,na volnoběh sama pomalu chcípala,přidal sem plyn a zase,pomalinku chcípala,nechal sem ji tedy chcípnout a napil se,protáhl jsem tělo a chtěl jet dál,jenže!Motorka nechytla,myslel sem si že je to špatný,jenže pak najednou chytla a jel sem tedy dál,pořád ale chípala na volnoběh takže sem musel při stání trochu "plynovat" ,dojel sem na parkoviště pod Říp.Tak a teď cesta zpátky,celou cestu v pohodě,chcípání nemusim připomínat,myslím jiné problémy,ty nebyly,dojel sem do Líbeznic u Prahy a měl sem odbočit na Kostelec nad Labem,odbočku jsem ale přejel,tudíž sem se chtěl vrátit zpátky,chystal sem se otočit na aut.zastávce,přidal sem plyn a chcípla,tak sem ji zkoušel nakopnout,ale ono nic,nic po celé 4 hodiny,které sem musel čekat na odvoz,takže asi tak,včera sem akorát,ale opravdu jedinou věc kterou sem udělal,vyčistil karbec a přetěsnil ho,jelikož tam chybělo papírové těsnění,po vyčištění a správném složení chytla!Ale pak nastal jiný problém,sama šla do otáček,falešný vzduch to mi bylo jasné,ale úplně všecko sem prošel,od karbecu,gumovou průchodku,hlavy válců,těsnění pod válcemm,všecko co šlo a nic sem nenašel a od té doby řeším tento dnešní problém.

Nic,nic sem s ni nedělal....
...věc kterou sem udělal,vyčistil karbec a přetěsnil ho,jelikož tam chybělo papírové těsnění,po vyčištění a správném složení chytla!

Naposledy editováno 05.08.2010 22:06:41

Komprese

30.8.2010 v 23:28 | Nahoru | #87
Tak jak to dopadlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

31.8.2010 v 09:41 | Nahoru | #88
c.j.> Jak jsem už říkal někdy ... dej to někomu spravit, nebo zajdi do knihovny a přečti si nějakou literaturu. Nejlepší ja začít od základu. Např. měření komprese na Jawě- to je úplně zbytečná činnost....... se shodnem, ne?

(reakce na) Komprese

31.8.2010 v 20:25 | Nahoru | #89

laďa prášil..Jak jsem už říkal někdy ... dej to někomu spravit



Však on na to časem přijde
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist