1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1) při měření baterie naprázdno ukazuje 11,20 V,při zapnutí spínačky na 1. a 2. polohu rapidně klesá,skoro na 0 V ,
2) netroubí,nebliká,světlo nesvítí,nefunguje dálkový ani světelná houkačka a při zmáčknutí přední brzdy zhasínaj pomalu všecky kontrolky
A teď babo raď,já můžu maximálně projít dráty a zkontrolovat zda se někde nedotýkaj kde nemaj a nebo zda něni nějakej vypadlej,to je maximum,na víc si netroufám.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
nebo jen vybitá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
PuKaSek>c.j.> Tak samozřejmě mě napadlo hodit to na zdroj a nenaskočí ani když je tam píchlá.
A napadlo tě tu baterku nabít?
,,hodit motorku na nabíjčku a snažit se startovat je ta největší prasárna... (ale jawa snese) nejlépe při tom baterku i odpojit..
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Poněkud dobrý by bylo jestli je jen vybitá. Pak bude ale stéjně nakoplá.
A nebo je již v tahu.
Klasická olověná baterka ( auto ) je zcela vybitá s napětím cca 12,2 V. U těch malých do moto má poněkud míň, ale stále nad 12 V.
V každým případě by při zapnutí klíčku a poklesu napětí na 0 muselo něco hořet. Nehoří, protože ta baterka už není schopná dát žádný proud. Proto klesne napětí na nulu i při slabé žárovce.
Proto: 1. Pokusit se baterku nabít.
2. Se žárovkou ověřit zda je schopná dávat dostatek proudu a že při tom drží napětí.
3. Nabitou, pujčenou a nebo novou baterku opatrně zapojit do okruhu a přitom kontrolovat zda není někde zkrat. Nejlépe měřit proud. Ten podle zaplejch spotřebičů je v úrovni až několika ampér. ( 1 A při 12 V je 12 W - žárovka cca 45 W je teda cca 4 A )
4. Jestli baterka drží napětí, pokusit se nastartovat a přitom nepouštět další spotřebiče.... světla, houkačku a pod.
5. Jestli to chytne, změřit zda to dobíjí. Při větších otáčkách by napětí mělo být cca 14 V.
Podle dříve popsaného to vypadá, že to přestalo dobíjet. Pozor, při použití digi. měřáku může za chodu motoru ukazovat nesmysly.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Na stojícím motoru. Řádově do 10 A. Víc bude asi někde porucha. Samotný zapalování asi nebude brát víc jak 1 A To ale hádám. Taky pozor jestli nemáš přepólovaný dynamo. Pak vybíjí. Správný zprovoznění je jednoduchý a najdeš to na netu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
PuKaSek>c.j.> tak baterku nabít a zapojit zvládnu
A co budeš dělat, až ti praskne plynové lanko?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Protože těma svýma pokusama jen generuješ další poruchy
.....teď to ukázalo hodnoty 8 na obou válcích
No teď sem zkusil pod svíčky stříknout benzín a nechytne,.........
.....teďka sem cáknul benzín pod svíčky a napoprvý chytla!
a pali to kde ma?
jo pálí to přesně na kontaktech,na elektrodě tam kde má......
.....na to zápalko sem se nedíval,teda ani na to zda hází tam kde má
jiskrá krásná,velká,už fakt nevim...
....netroubí,nebliká,světlo nesvítí,nefunguje dálkový ani světelná houkačka a při zmáčknutí přední brzdy zhasínaj pomalu všecky kontrolky - takže nejsou ani kontrolky, ale jisjra krásná, velká, jo? Asi kouzelník..
jo z ničeho nic to přestalo jet.....
Provysvětlení, tohle je podle tebe "jo z ničeho nic to přestalo jet"
.....sem zastavil abych se napil,a tady sem začal pozorovat něco divného,na volnoběh sama pomalu chcípala,přidal sem plyn a zase,pomalinku chcípala,nechal sem ji tedy chcípnout a napil se,protáhl jsem tělo a chtěl jet dál,jenže!Motorka nechytla,myslel sem si že je to špatný,jenže pak najednou chytla a jel sem tedy dál,pořád ale chípala na volnoběh takže sem musel při stání trochu "plynovat" ,dojel sem na parkoviště pod Říp.Tak a teď cesta zpátky,celou cestu v pohodě,chcípání nemusim připomínat,myslím jiné problémy,ty nebyly,dojel sem do Líbeznic u Prahy a měl sem odbočit na Kostelec nad Labem,odbočku jsem ale přejel,tudíž sem se chtěl vrátit zpátky,chystal sem se otočit na aut.zastávce,přidal sem plyn a chcípla,tak sem ji zkoušel nakopnout,ale ono nic,nic po celé 4 hodiny,které sem musel čekat na odvoz,takže asi tak,včera sem akorát,ale opravdu jedinou věc kterou sem udělal,vyčistil karbec a přetěsnil ho,jelikož tam chybělo papírové těsnění,po vyčištění a správném složení chytla!Ale pak nastal jiný problém,sama šla do otáček,falešný vzduch to mi bylo jasné,ale úplně všecko sem prošel,od karbecu,gumovou průchodku,hlavy válců,těsnění pod válcemm,všecko co šlo a nic sem nenašel a od té doby řeším tento dnešní problém.
Nic,nic sem s ni nedělal....
...věc kterou sem udělal,vyčistil karbec a přetěsnil ho,jelikož tam chybělo papírové těsnění,po vyčištění a správném složení chytla!
Naposledy editováno 05.08.2010 22:06:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |