globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: koupě jawa 250/353 vs 250/559
13.7.2010 v 20:00
kamoš chce poradit co si ma koupit vybira si mezi kyvačkou a panelkou
Předchozí
1 2
Následující

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:01 | Nahoru | #1
tak já bych volil kývačku nebo panelku

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:05 | Nahoru | #2
dik

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:10 | Nahoru | #3
obě budou dobré sou to držáky

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:10 | Nahoru | #4
panelku

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:11 | Nahoru | #5
Ty jsi tak ochotný a laskavý, nejseš tady registrovanej ani 14 dní a hned první vlákno, který na fóru zakládáš, je kvůli tomu, aby´s pomohl kamarádovi. Klobouk dolů.

Edit: Tak druhý, né první.

Naposledy editováno 13.07.2010 20:17:04

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:13 | Nahoru | #6
Rozhodně 559 ! To není co řešit.

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:23 | Nahoru | #7
Ani jednu stejně nesežene hezkou nezbastlenou . Zkoušel jsem to dlouho a pak jsem stejně "musel" koupit ČZ 175/487 .

1 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:23 | Nahoru | #8
Panelka je novější a logicky o něco dál

Někomu se zase líbí více kývačka

1 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:37 | Nahoru | #9
Ja mel 353 jen to byla 350, ma sve mouchy, ale celkove jako nenarocny stroj do zacatku super. Mouchy bych shrnul asi takto:
dobijeni uplne na hovno (MOC)
nejsem dost sikovny aby se mi nehadaly valce, nebo to seridil hned (u 250 nehrozi)
oleje brala dost
zadni kolo si delalo co se mu zrovna zachtelo
celkove maji dost nalitano, takze clovek se k ni musi chovat jako k veteranu. Budik sice rika 120kkm ale buhvi kolikaty uz tam je. Muzou mit klidne 500 a vic tisic. Presto ale jedou fine, slusne plus!

Plusy:
nadherna masina, uz jen koukat na ni bylo poteseni
kus zeleza
dily se daji sehnat za rozumny peniz
pokud ty sam nedokazes servisit, spousta lidi v okoli dokaze, klidne i rodinni prislusnici mohou prekvapit co vse vedi (mozna mirne neprijemne plus, ale clovek si koupi masinu, a jeste vetsi radost z toho ma fotr s dedou co se v ni permanentne rypou, semtam te ani nepusti pryc bo maji v planu nejaky svuj zlepsovak. Neplati pro rodiny s rybari, u mne ano. Dnes na to vzpominam rad, misto vyletu k rybniku hadr od petroleje, nejaka ta slivovice a jdeme kutit)
moc to nezere
pro kluka (holku dobra tedy at nejsem sexista) kolem 18 let, sily ma na rozdavani, proste to jede moc pekne
vaha, teziste vse tak akorat aby nebyly problemy
asi hodne zalezi kde, ale mnohdy projde stk kdyz proste jen sviti
ostatni ucastnici provozu te nemaji za silnicniho pirata a nedelaji naschvaly

Frajerinka na konec, u 353 se dal uplne nadherne zapichnout sroubovak mezi motor a ram, nedokazu si to predstavit u japonce, ale na druhou stranu, takovy pekny tunning detail

559 na tom bude asi lip, v zivote jsem ji jel snad jednou a to jeste nejakou ktera mela vic dilu doma vyrobenych nez puvodnich, ale kdyz to tvrdi babajezi, tak tomu verim.

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:47 | Nahoru | #10
Když panelku, tak 592 s blinkrama, je o něco hezčí. Ale nejraději Californiana 590, s tou je člověk středem pozornosti.

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:47 | Nahoru | #11

c.j.>Panelka je novější a logicky o něco dál

Někomu se zase líbí více kývačka



Souhlas. Mě se zrovna líbí víc kejvačka - zvlášť motor je o proti panelkovému hezčí, ale radím panelku, protože každá zdechlá kobyla navíc se hodí

2 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 20:53 | Nahoru | #12
Panelka jede mnohem lépe, kyvačka vydrží mnohem déle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 21:04 | Nahoru | #13
[quote]c.j.>Panelka jede mnohem lépe, kyvačka vydrží mnohem déle. A Je to pouze v tom ,ze na panelce uz zacali soudruzi setrit - panelka ma pouze 2 loziska na klice,vice otacek tim padem vetsi vykon a za mne kejvacku

Naposledy editováno 13.07.2010 21:04:55

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 21:06 | Nahoru | #14
Já bych si dneska koupil na víkendy taky kývačku, péraka ideálně, ale v 17ti bych asi kývačku nevolil

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 21:11 | Nahoru | #15
Fananek-Jarda: Většina panelek má tři ložiska, stejně jako kývačky. A díky mohutnějšímu žebrování se motor líp chladí. I přední vidlice a všechny tlumiče jsou o dost dál, než u kývačky. Navíc mají panelky proti kývačkám lepší filtry vzduchu.

koupě jawa 250/353 vs 250/559

13.7.2010 v 22:37 | Nahoru | #16
Za me Kyvacku 250/353 se spinackou na nadrzi.

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 07:41 | Nahoru | #17
c.j.>

a můžeš mi vysvětlit v čem je konkrétně panelka dál??? že má ledvinkovej tachometr neboli panel? že by líp jela jsem nepozoroval, ale tak uznávám, vzhledem k věku strojů těžko porovnávat když nevíš jak má která vyhulákanej výbrus

ale za mně rozhodně kývačku, je cenější kousek a cena bude už jen stoupat

Naposledy editováno 14.07.2010 07:43:47

1 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 07:53 | Nahoru | #18
Už jen to, že panelka může bý o 20 let novější? že má vyšší výkon a že motor se díky lepšímu chlazení hned tak neužene?

Ale o pár příspěvku jsem psal, že já sám bych bral kývačku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 08:00 | Nahoru | #19

c.j.>Už jen to, že panelka může bý o 20 let novější? že má vyšší výkon a že motor se díky lepšímu chlazení hned tak neužene?

Ale o pár příspěvku jsem psal, že já sám bych bral kývačku..



dobře, vím, že motor prošel modernizací, ale hodně záleží na stavu motoru, takže všechny panelky co jsem řídil jely hůř nebo nejlíp stejně než moje kývačka. Proto ani nedělám generálku motoru, kámoš je už nějakej ten pátek po a pořád mi nestačí, přílišt těsný výbrus
jinak, je to veterán, takže pokud mu to prachy dovolí, šel bych spíš do co nejstarší
čili ano, shodneme se, kývačka je jasná volba

ještě by si kamarád měl uvědomit do čeho se chystá, je to 50 let stará mašina (ta moje třeba) a tomu odpovídá vše, že 12 koní není žádnej saigon je jasný, ale ty nevelký bubny moc nebrzdí, hlavový ložisko nikdy není úplně přesný a kyvka vzadu se taky kýve ve více osách než je zdrávo prostě se madam pod tebou neustále svíjí
ale zas je to nádherná klasika východního bloku a pokud ji dá kámoš krapet do kopy tak bude středem pozornost všude kam dojede. Pravda, středem pozornosti tatíku od 50 vejš

Naposledy editováno 14.07.2010 08:01:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 08:29 | Nahoru | #20
Ejs> Hádáme se, která je lepší, ale stejně nakonec bude rozhodovat jen stav stroje, protože sehnat pěknou nezbastlenou jawu je problém.

ad veterán - kejvačky jsou veteráni jen věkem podle zákona. Ještě pořád jich tu jezdí dost. I když je teda fakt, že kvůli různejm překupníkům jdou ceny nahoru.

ad jízdní vlastnosti - když ji miluješ, není co řešit

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 08:38 | Nahoru | #21

_Hans_>Ejs> Hádáme se, která je lepší, ale stejně nakonec bude rozhodovat jen stav stroje, protože sehnat pěknou nezbastlenou jawu je problém.

ad veterán - kejvačky jsou veteráni jen věkem podle zákona. Ještě pořád jich tu jezdí dost. I když je teda fakt, že kvůli různejm překupníkům jdou ceny nahoru.

ad jízdní vlastnosti - když ji miluješ, není co řešit



tak určitě, taky postupně odbourávám určitá vylepšení původního majitele

no, veterán to moc není když je ve stavu "před dvaceti lety jsem ji opřel do rohu a někde tam pod tím senem by měla být", ale když ji dáš do cajku a bude komplet se všema chromama, lakem, linkama a prostě veškerou parádou tak už se dá i slušně střelit (kdyžtak více na jawamanii), což bych nedělal (to prodávání), ale odráží to hodnotu stroje

jo, miluju ji, ale bojím se na ní

koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 08:42 | Nahoru | #22
Výkon a kroutící moment panelky je znatelně větší než u kývačky, má lepší spojku, apod.. Navíc má panelka silnější rám. O mnoho lépe se na ní jezdí. Tím ale neříkám, že kývačka je krám. Po GO mám nějakých 26 000Km kdy mne dovezla několikrát do Alp, k mořím, apod. Nikdy se u ní nevyskytla vážnější závada. Rozhodně radím panelku. Lépe se svezeš.

[img]

koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 09:27 | Nahoru | #23
a u panelky jak sou ty kasliky nejdou z venku otevrit treba sroubovakem? když ve vnitř je jenom takova packa?

koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 09:30 | Nahoru | #24
Ne, to nevypáčíš.

1 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #25
Panelka má větší sílu a líp chladí, takže při správném seřízení můžeš jet po dálnici a neni problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

14.7.2010 v 22:48 | Nahoru | #26
OVERdriver> na dálnici, bych se na kulatý jawě nikdy nevydal. To je sebevražda

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

15.7.2010 v 06:14 | Nahoru | #27

_Hans_>OVERdriver> na dálnici, bych se na kulatý jawě nikdy nevydal. To je sebevražda



souhlas, hlavní výhrada co mám k jawě a proč na ní jezdím tak málo je, že nedokážu být dost rychlej abych nezavazel. Pak se mně pořád někdo snaží někam vytlačit a já jsem opocenej až na prdeli...

1 reakcí na tento příspěvek koupě jawa 250/353 vs 250/559

15.7.2010 v 10:43 | Nahoru | #28
Minulý rok jsem na panelce s pávem jel po dálnici celej den. Ráno jsme vyrazili a večer jsme byli ve Švýcarsku - 530Km. Cestovka 90-100Km/h. Mám tam 19z kolečko. Nikdo mě neohrozil. Jelo se dobře. Bohužel celý den v dešti.ed250.rajce.idnes.cz/S_Jawou_po_strechach_Alp%2C_aneb_vysokohorska_turistika_na_sestnactkach_kolech.._o/

[img]

(reakce na) koupě jawa 250/353 vs 250/559

15.7.2010 v 11:25 | Nahoru | #29
MartinED250> krásný fotky , kámoš "Pike" taky takhle jezdí s jawkama všude kam vedou silnice nebo aspoň něco co to vzdáleně připomíná, ale já jsem na tenhle druh podniků asi měkej nebo co

koupě jawa 250/353 vs 250/559

15.7.2010 v 12:54 | Nahoru | #30
Je to o lidech... Takhle nás jezdívalo devět. Jenže pak je začali bolet zadky, začali jim vadit vibrace a malej výkon.. Dnes už více jak polovina party jezdí na Japoncích. Nic proti. je to prostě o jedinci.

[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo


TOPlist