bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
31.1.2010 v 20:20
Ahoj je pravda že ZX-6R je 636 a ZX-6RR je čistokrevná 600? Pak jsem slyšela, že RR má tu nastavitelnou zadní vidli, ráda bych věděla k čemu je to dobrý, ale RR by neměla mít tlumič řízení, nebo místo pro něj díky za názory. Míla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:07 | Nahoru | #121
GRASSEL> Teď dumám jestli jsme se pochopili. Já to myslel tak, že bych tipl, že 636r 2005/6 ujede na motor i 954rrku. 1000rr, tam už nevím. A v zatáčkách, to jde těžko porovnat, tam prostě vždy záleží na pilotovi, ale honda asi bude snazší na ovládání. kawa je vzteklá.

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:14 | Nahoru | #122
Bludevil> no hele já bych si to rozhodně netipnul, za prvý je mi to tak nějak jedno a za druhý jsem na 954rr nejel takže nevím. Každopádně nevěřím tomu že při letmým sprintu kde záleží čistě na motoru dá tu 954ku ta kawa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:23 | Nahoru | #123

GRASSEL>co znamená litra využít?! Mě by to celkem zajímalo. Jako jestli podvozek, motor nebo třeba brzdy?! Protože fráze motorku využít je úplnej nesmysl. Protože v tom případě využije tu motorku..................

motor-ten využije každej kdo třeba jen na rovince využije plnou sílu motoru, což znamená vrchol otáček toho motoru (klidně na první rychlostní stupeň)

podvozek-podvozek by teda měl využít nejvíc ten kdo bude jezdit po rozbouraná silnici (protože tam bude ten podvozek pracovat nejvíc a bude dostávat největší záhul)

brzdy-využít brzdy na 100% znamená asi to rozject na topspeed a zaflekovat to jak nejvíc to jde

takže mi vlastně vyšlo že nejvíc využije motorku týpek kterej pojede na rozbouraný dálnici v plnejch točkách a pak to zaflekuje



je to tak a ne jinak

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #124

mateSAS>pylot> covece mame a nekolik ... na dilne :)))

No tak sup ke skeneru a sem s tim. A nebo si to hodte na stranky DKcka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #125
Bubrak ZX10R> tak to já jsem hrdej na to že jsem nevyužil ani jednu motorku

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 10:32 | Nahoru | #126

GRASSEL>Bubrak ZX10R> tak to já jsem hrdej na to že jsem nevyužil ani jednu motorku



Chce to najit nakou hodne rozbitou dalnici s poradnejma vytlukama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 14:42 | Nahoru | #127
hluska> prekvapila? jakto?

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 14:43 | Nahoru | #128
hluska> pořádný odpovědi tady čekat ani nemůžeš, bohužel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 14:48 | Nahoru | #129
juras> Juras děkuju moc nedalo mi to a dneska jsem byla v jedné prodejně a tam mi řekli, že RR je lehčí, díky té kyvce ovladatelnější, přesně jak píšeš. Malá Kawu má suchou 170 kg, což je skoro stejně jak u RR, nechci nic těžkýho

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #130
Vlaječka> to jo, ale píšu jen pravdu
a na to se taky těším, už aby to bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #131

Milunka>hluska> prekvapila? jakto?



Myslel jsem ze ses spis pres srazy nez zavodeni

rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #132
KAWASAKI stojí za houby...

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 00:21 | Nahoru | #133

Milunka>juras> Juras děkuju moc nedalo mi to a dneska jsem byla v jedné prodejně a tam mi řekli, že RR je lehčí, díky té kyvce ovladatelnější, přesně jak píšeš. Malá Kawu má suchou 170 kg, což je skoro stejně jak u RR, nechci nic těžkýho



psal jsem že se mění ovladatelnost, né že je ovladatelnější. Vždy je to něco za něco- když zkrátíš rozvor půjde líp do zatáček, ale v přímém směru bude nervoznější, pokud prodloužíš, po rovině bude stabilnější, ale do zatáček nepůjde tak snadno (ale to neznamená, že bude mít jízdní vlastnosti choppera)... jenže to ocení závodníci, kteří jedou nadoraz na samý hranici pádu a ten rozdíl poznaj. V běžným provozu to za 1. ani nevyužiješ a za 2. ani nepoznáš.
A nemá to jen to tvé vysněné RR, u gsxr1000 to dělaj od r. 2003 kdy se geometrie kyvky mění jinými pouzdry (aspoň se o tom tak psalo), ale že bych to někdy využil, fakt né a ani nikoho neznám kdo by se v tom štoural

A pár technických údajů..

[img]

Naposledy editováno 09.02.2010 20:14:54

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 00:37 | Nahoru | #134
tak Milunko ještě se ti zdá RR lehčí?? Teda mě se to zdá stejný . Když nechceš nic těžkýho tak i to eRko má nižší váhu než tvá malá kawa. A jestli ti můžu poradit tak vyšší krouták při nižších otáčkách a vyšší výkon eRka využiješ v běžném provozu (aspoň se domnívám, že toho po silnicích najezdíš mnohem víc než na okruhu..) mnohem víc než po otáčkách hladový RR..
Jenže z pár tvých příspěvků mám pocit, že za každou cenu chceš to RR (třeba se chceš dát na dráhu profi závodnice ), jak myslíš.. svoje jsem ti k tomu napsal, nalož s tím jak uznáš za vhodné...

[img]

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:44 | Nahoru | #135
GRASSEL> pro kazdyho asi neco jineho. Pro me treba znamena vyuzit motorku uzit si s ni. A to nejen to ze vyjedu na rovinku zatahnu za plyn mam tam 270 a pak zastavim a vytahuju se jak to jede a ze by to jeste slo vic a jak umim jezdit a vsem ujizdim atd ... ale co pak zatacky ? Co vyuzit motorku v zatacce, umet si zpravne podradit, nesahat v zatacce na brzdu, projet ji plynule, neprat se s motorkou a nesnazit se ji sklapet na nekolikrat tohle je pro me vyuziti, ne tahani na rovince.
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:47 | Nahoru | #136
Sharis> Pod to bych se podepsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #137

Sharis>GRASSEL> pro kazdyho asi neco jineho. Pro me treba znamena vyuzit motorku uzit si s ni. A to nejen to ze vyjedu na rovinku zatahnu za plyn mam tam 270 a pak zastavim a vytahuju se jak to jede a ze by to jeste slo vic a jak umim jezdit a vsem ujizdim atd ... ale co pak zatacky ? Co vyuzit motorku v zatacce, umet si zpravne podradit, nesahat v zatacce na brzdu, projet ji plynule, neprat se s motorkou a nesnazit se ji sklapet na nekolikrat tohle je pro me vyuziti, ne tahani na rovince.
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.



To je blud.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:49 | Nahoru | #138
Bubrak ZX10R> toť a od toho jsou ty dohady bez toho by to byla nuda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:52 | Nahoru | #139

Sharis>Bubrak ZX10R> toť a od toho jsou ty dohady bez toho by to byla nuda



Vem si, ze pojedes na 600 a 1000 stejnou zatacku, projedes ji stejne. Pak reknes, ze na tu zatacku ti staci 600 a litr si nevyuzila? Pricemz litr je na zatacku horsi nacini, takze si vlastne ten litr dotahla do vetsiho extremu nez tu sestku a spis si naopak nevyuzila sestku.

rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:53 | Nahoru | #140
Takze ja rikam - na nasich silnicich a v nebezpecnych zatackach se neda vyuzit spis sestka nez litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:56 | Nahoru | #141
Bubrak ZX10R> ale ja jsem hodila pouze frazi, ktere se nekdo chytnul a tak jsem to teda vzala tak jakej nazor na tom mam ja.
Kdyz posadis zacatecnika ( mysleno cloveka,kterej motorku nema a nejezdi) nevyuzije v tomhle smeru ani jedno, jedine co vyuzije je maximalka a to ani ne naplno, ale tahat bude a to mi nikdo nevymluvi a kdyz na tuty motorky posadis nekoho kdo umi tak uz je na nem jak ji vyuzije.
Proste si nemyslim, ze tahat na rovine a probrzdit nebo pretahnout zatacku znamena vyuzit motorku jako celek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:59 | Nahoru | #142
Sharis> podle toho co si tu řekla to nemá ale nic společnýho s využitím motorky. Já mám taky názor že každej koupí sporta a jezdí jak posranej ale to nemá nic společnýho s využitím motorky , využití motorky je vlastně úplná blbost a to co tu říkáš je jen "styl jízdy"

co se týče zatáček a rovinek tak to záleží na člověku, já jezdím rád na max v zatáčkách i na rovinkách (okresek) a nesouhlasím s tím že každej umí jezdit rovně podle toho co vídám navíc málokdo má koule na to aby jel v áleji posetý stromama na 5metrů široký silnici 270.

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 11:59 | Nahoru | #143

Bubrak ZX10R>Vem si, ze pojedes na 600 a 1000 stejnou zatacku, projedes ji stejne. Pak reknes, ze na tu zatacku ti staci 600 a litr si nevyuzila? Pricemz litr je na zatacku horsi nacini, takze si vlastne ten litr dotahla do vetsiho extremu nez tu sestku a spis si naopak nevyuzila sestku.





Naposledy editováno 03.02.2010 12:00:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:03 | Nahoru | #144
GRASSEL> o tom zadna .. vzdyt rikam at koupi kdo chce co chce o to vic je mi jedno co c¨si koupi nekdo mi neznamy.
Jen mam jiny nazor a to se neznemi a bude porad stejny. A to ze nejezdim po vesnici 200 je pak taky vec charakteru a vypovídá o člověku. Opět tím nechci říct nic špatného proti někomu to je na každým z nás jak bude jezdit a nikoho neodsuzuju asi proto jezdime na moto - rychlost a adrenalin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:12 | Nahoru | #145
Sharis> hmm, já si i v tý zatáčce občas i přibrzdím, nevidím na tom nic špatného, nemluvím o panickým brždění, který mě katapultuje ze zatáčky ven, ono v provozu to občas ani nejde prolítnout zatáčku bez brzd, když tam za ní stojí třeba Avie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #146
Sharis> no já zase vím o lidech co přes vesnici pojedou 50 a pak před vrcholem horizontu jedou vedle sebe třeba 4 lidi, kdyby tam vyjelo auto tak..................
předjížděj v zatáčkách kam neviděj, vjížděj do protisměru v zatáčkách aby ti stíhali atd.

jsou vesnice kde jezdím 50, kde jezdím 30 ale taky jsou vesnice (značí to cedule) kde jezdím 130-180kmh. Jezdím tak jak si můžu dovolit pokud to někde znám atd. Navíc je třeba spousta vesnic kde máš obydlenou oblast pak nic nic nic nic, kravín a konec obce. Prostě se zařizuju podle daný situace a pokud někdo nejezdí přesně 50 ve vesnicích a jede třeba 60 tak je úplně stejně mimo zákon a předpisy jako ten co tam pojede 100kmh.

navíc 50ka nic neznačí, i v padesáti když ti někdo vběhne do cesty ve chvíly kdy to už nestačíš ubrzdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #147

Sharis>Bubrak ZX10R> ale ja jsem hodila pouze frazi, ktere se nekdo chytnul a tak jsem to teda vzala tak jakej nazor na tom mam ja.
Kdyz posadis zacatecnika ( mysleno cloveka,kterej motorku nema a nejezdi) nevyuzije v tomhle smeru ani jedno, jedine co vyuzije je maximalka a to ani ne naplno, ale tahat bude a to mi nikdo nevymluvi a kdyz na tuty motorky posadis nekoho kdo umi tak uz je na nem jak ji vyuzije.
Proste si nemyslim, ze tahat na rovine a probrzdit nebo pretahnout zatacku znamena vyuzit motorku jako celek



No to matlas paty pres devaty, michas zkusenosti jezdce, to na co ma sam ten jezdec chut a dalsi veci. Rict, ze nekdo nevyuzije litr, je proste kravina a je to vlastne uplne naopak. Vykon spis na silnici vyuzijes, nez hbitost v zatackach, kde te muze potkat kdovico.

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:32 | Nahoru | #148
GRASSEL> to je ale presne to co tim bylo mysleno, jedu tak jak chci a ne jak chtej ostatni. Proste podle sebe a kdyz se neco stane moji vinou tak je to proste jen a jen muj problem.
Ja budu jezdit svuj styl, ty taky a vsichni ostatni taky, vsechno je jen o lidech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:34 | Nahoru | #149
dewwil> ale opet mysleno, vlitnu do zatacky, zjistim ze se zavira a ze ji proste v tehle rychlosti neprojedu,sup,sup sahnu po brzde,moto se narovna vynese me do proti smeru a pak uz je to bud a nebo ( bud tam nic nepojede a bude to v poho,nebo to nejak zvladnu ustat na sve polovine silnice nebo tam neco pojede a ... ) to je pretazena a probrzdena zatacka.
Stat se to muze kazdymu,ale kdyz se to nekomu stava v kazde zatacce tak to asi v necem bude

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

3.2.2010 v 12:37 | Nahoru | #150
Bubrak ZX10R> hele myslim,ze tohle dohadovani a reseni nema konec a mohli by jsme tady psat 1000 prispevku a stejne bude furt kazdej na jiny strane lodi.
Takze beru zpet vyuziti motorky - kazdej at vyuziva a uziva jak je mu libo.

Slecna chtela rozdily mezi R a RR ikdyz vlastne po nekolika prispevkach napsala ze chce jedine RR a hleda uz jen nepatrne duvody jak ji prosadit mezi nami.
Takze KUP SI CO CHCES A CO BUDE PRO TEBE LEPSI! NE CO JE LEPSI PRO NAS !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... šanysR 16 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja Zx6rrkawa 4 2.7.2019 v 02:59 Lam.


TOPlist