globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
31.1.2010 v 20:20
Ahoj je pravda že ZX-6R je 636 a ZX-6RR je čistokrevná 600? Pak jsem slyšela, že RR má tu nastavitelnou zadní vidli, ráda bych věděla k čemu je to dobrý, ale RR by neměla mít tlumič řízení, nebo místo pro něj díky za názory. Míla

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:05 | Nahoru | #91

Milunka>Tak mám pořád brouka v hlavě, ja chtěla čistou 600, no opravdu uvidime, do dubna času dost



Už se nemůžu ubránit a musim taky něco napsat. Jak už psali ostatní přede mnou, jsou tam jen minimální rozdíly. Jen zopakuju:

R verze : při jízdě na silnici líp pojede a troufám si říct, že v rukou člověka co netráví každý druhý víkend na okruhu, bude rychlejší i na tom okruhu než RR, páč tě hned nepotrestá poklesem výkonu, když třeba jezdec včas nepodřadí. Jediný vzhledový rozdíl mezi oběma verzemi, co jsem našel když jsem schválně projížděl motodatabázi, je rozdílná barva rámu u generace '03 - '04 (R stříbrný a RR černý) a vzhled spodního dílu kapotáže u generace '05 - '06 (R je matný tmavě šedý a u RR je lakovaný v barvě kapotáže). Čili vypadaji obě defacto STEJNĚ. Tlumič řízení nemá v základu ani jedna. Dodatečně ho tam doplnit jde u obou. Pokud tou "stavitelnou zadní vidlí" máš na mysli, že se dá nastavovat tlumič a pružení, tak to jde samozřejmě u obou verzí. A pro normálního smrtelníka, jako jsi třeba ty nebo já, je stejně lepší to nechat tak jak je to z továrny a radši na to nešahat.

Takže abych to shrnul: výhoda RR je, že s ní můžeš ofiko závodit a v rukou opravdu zkušenýho jezdce bude na okruhu malinko rychlejší. Jo a další výhoda je, že má na kapotáži napsaný jedno kouzelný "R" navíc. Jinak jsou obě nemlich to samý.

Proč tedy tolik trváš na RR?

Edit: písmenka a upřesnění barvy

Naposledy editováno 01.02.2010 18:17:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:06 | Nahoru | #92
Sharis>to určitě bude, ale jelikož já mám najeto cca 2000km a on daleko víc a taky jezdí na okruhu, tudíž soudím, že jezdí daleko líp než já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:07 | Nahoru | #93
pylot> ok ... takze asi tak -R6,GSXR a 636 viz. muj profil - testovano silnice + okruh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:09 | Nahoru | #94

Rado01>Sharis>to určitě bude, ale jelikož já mám najeto cca 2000km a on daleko víc a taky jezdí na okruhu, tudíž soudím, že jezdí daleko líp než já

tam bych hledal potom uz nekde rozdil v upravach nebo tak protoze jestli ma R vyssi vykon tak to neukecas a nemuzes ji ujet. Tudis tobe budto ladak prihodil nejaky kone navrch a nebo on ma nejakou chybu nekde. A nebo je to vazne jen v tom ze umis lip radit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:09 | Nahoru | #95
_martin_> moje RRko tedy černý rám nemá jinak je ještě rozdíl v tom antihopu, jak už bylo psáno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:10 | Nahoru | #96
Rado01> ok to byla jen pripominka bo ja mam kamose CBR1000RR, jezdi vyborne,okruh na koleno fakt dobre a kdyz jsme v lete jeli zelezny brod spolu tak byl vyjezd ze zatacky - rovinka a najezd do dalsi a ja se 636-kou jsem ho prave v tomhle useku predjela ( on vytocena 2 ja 3) tim nechci rikat ze jezdim nejak skvele apod... ale davam jen priklad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:12 | Nahoru | #97
pylot> jelikož mu opravdu ujedu, takže nekecám a jinak výfuk výkon přidal, protože po nahození originálu se kawě tolik jet nechtělo a na zadní šla cca o 2tis otáček výš..
a v řazení možná bude prodleva na jeho straně, páč řadí se spojkou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:12 | Nahoru | #98
_martin_> opravim jednu technickou - RR ma spodek kapotaze zeleny !u 05-06 to je rozdil na prvni pohled

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #99
Sharis> jasně, chápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #100

Rado01>_martin_> moje RRko tedy černý rám nemá jinak je ještě rozdíl v tom antihopu, jak už bylo psáno..



Grr sem to přehlíd Dík... Takže tyhle starší verze vypadaj vlastně úplně stejně... právě nevim co Milunce tolik vadí na tý eRkový verzi, že chce jenom RR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:14 | Nahoru | #101

Sharis>_martin_> opravim jednu technickou - RR ma spodek kapotaze zeleny !u 05-06 to je rozdil na prvni pohled



No dyk to píšu! "... u RR je lakovaný..."

Edit: myšleno v barvě kapotáže

Naposledy editováno 01.02.2010 18:15:46

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:16 | Nahoru | #102
_martin_> jj jsem myslela ze myslis jako lakovany cerny

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:18 | Nahoru | #103
_martin_> možná ten antihop

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:18 | Nahoru | #104
V pohodě, sem to raděj zeditoval aby to bylo jasný...

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:20 | Nahoru | #105

Sharis>pylot> ok ... takze asi tak -R6,GSXR a 636 viz. muj profil - testovano silnice + okruh

Zajimavy. Dik.

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:20 | Nahoru | #106
_martin_> já na něm ale tolika netrvám, hlavně mě zajímaly rozdíly těch dvou (hlavně od těch, kdo je jezdil/jezdí, pač ostatní mohou posoudit jen letmo), což sem špatně napsala do názvu vlákna (spíš nedopsala, bylo to ve frmolu)

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 18:21 | Nahoru | #107
_martin_> ja uz jdu radsi pryc ... stejne se tu neresi zadne podstatne veci
jdu si dat radsi svoji lasku dohromady aby byla pripravena na jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 19:12 | Nahoru | #108
Rado01> čuus, tyjo ty a ten tvuj laďák to je tvé věčné téma, ale už se těším až to na jaře porovnáme jinak s 636 sem nadmíru spokojená

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #109

Milunka>hluska> nazdar na okruhu budu no



Tak to si me prekvapila Jinak se tady na ty nektery ironicky odpovedi vys.. a kup si co chces

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 23:50 | Nahoru | #110

_martin_> R verze : ... Pokud tou "stavitelnou zadní vidlí" máš na mysli, že se dá nastavovat tlumič a pružení, tak to jde samozřejmě u obou verzí. A pro normálního smrtelníka, jako jsi třeba ty nebo já, je stejně lepší to nechat tak jak je to z továrny a radši na to nešahat...



Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), kterým se mění trochu rozvor motorky a tím pádem její ovladatelnost, ale převážná většina rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě a že nemusí rozebírat celou převodovku..) > by mě zajímalo či o kyvce třeba věděl Rado01, kterej tu RR doma má

A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...

No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...

[img] dle mého názoru si líp zajezdíš na 636 jak už tu bylo několikrát řečeno, protože vážně jede líp odspodu a věř mi, že to využiješ víc jak na okruhu tak hlavně na silnici.. Verze RR byla dělána z důvodu účasti v seriálu SSP a ostatních mistráků a pro běžné smrtelníky se dělala 636, jelikož je pro ně využitelnější..
To že je RR víc "race" neznamená, že se ti na ní bude líp jezdit na okruhu a to štelování kyvky taky nevyužiješ..
V některých časákách a katalogách se sice psalo, že maj v základu tlumič řízení, ale ZX-6R ho určitě nemělo a či RR jo, si nejsem jistej, ale spíš ne když vidím jen připravené uchycení na rámu.. Zkusil bych se zeptat ZDE či časem budou i na tuto motku, za 4tis. je to super cena a jezdí je i kde kdo odtud...

Naposledy editováno 02.02.2010 01:34:28

rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

1.2.2010 v 23:57 | Nahoru | #111
jelikož neumím přidat víc než 1 fotku a nahrávat přes image.. se mi to nechce, tak pro srovnání přidávám detail uložení kyvky i u modelu ZX-6R, na které to štelovat nejde..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 01:10 | Nahoru | #112

juras>Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), ale převážná většina jezdců rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě..)

A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...

No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...
...



wow, tak to jsem nevěděl, dík za fundovanou odpověď!

jojo, mám jí od Šikuleho, už je to třetí motorka co odtamtud máme

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 01:17 | Nahoru | #113
_martin_> jinak pěkný fotky v profilu , když si s tím někdo umí pohrát...

rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #114
juras> v tomhle bodě se omlouvám, že by byla stavitelná kyvka jsem se v žádných materiálech nedočet. Děkuju za info (i když dle mého skromného názoru je to pro smrtelníka zcela k h... a spíš to sníží trvanlivost uložení).

(reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:34 | Nahoru | #115
Milunka> ty hlášky s kyvkou a zadní vidlí mě fakt dostali tlemím se tu jak idiot.

příjde mi že to chceš aniž bys věděla proč to chceš a k čemu to vůbec je

Naposledy editováno 02.02.2010 09:43:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:36 | Nahoru | #116

Sharis>Bludevil> reknu ti to asi tak - zalezi na jezdci a to co umi, moooc dobre vim jak 636 umi a ze si hrave poradi s litrovym CBR, ale vsechno je o jezdci.
Kdyz budu brat ze to budou porovnavat lidi co !umej! tak RR rozhodne vyhraje.
RR má i větš otáčky.
Kažopádně na silnici a cestování bych to nechtěla stějně jako R6 - na spodku to nemá vůbec,ale vůbec nic



když ten na tom litrovým CEBRU bude lempl tak jo, stejně tak jako když příjde týpek na nějakým starým verku a zdrbe tu kawu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:37 | Nahoru | #117
pylot> covece mame a nekolik ... na dilne :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:46 | Nahoru | #118
GRASSEL> ty víš že ale v akceleraci např. mezi 954rr a tou 636r bych si vsadil na ninju?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:54 | Nahoru | #119

Sharis>
A dalsi vec k tomu vsemu je to asi jako, ze kazdej si koupi litra a pak ho neumi vyuzit.



co znamená litra využít?! Mě by to celkem zajímalo. Jako jestli podvozek, motor nebo třeba brzdy?! Protože fráze motorku využít je úplnej nesmysl. Protože v tom případě využije tu motorku..................

motor-ten využije každej kdo třeba jen na rovince využije plnou sílu motoru, což znamená vrchol otáček toho motoru (klidně na první rychlostní stupeň)

podvozek-podvozek by teda měl využít nejvíc ten kdo bude jezdit po rozbouraný silnici (protože tam bude ten podvozek pracovat nejvíc a bude dostávat největší záhul)

brzdy-využít brzdy na 100% znamená asi to rozject na topspeed a zaflekovat to jak nejvíc to jde

takže mi vlastně vyšlo že nejvíc využije motorku týpek kterej pojede na rozbouraný dálnici v plnejch točkách a pak to zaflekuje

Naposledy editováno 02.02.2010 10:24:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR

2.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #120

Bludevil>GRASSEL> ty víš že ale v akceleraci např. mezi 954rr a tou 636r bych si vsadil na ninju?



to jsem neřekl a ani bych takovou kravinu neřek (mluvím samozřejmě o zatáčkách) ale na 954rr jsem nejel, jel jsem jen na 1000rr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... šanysR 16 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja Zx6rrkawa 4 2.7.2019 v 02:59 Lam.


TOPlist