2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
_martin_> R verze : ... Pokud tou "stavitelnou zadní vidlí" máš na mysli, že se dá nastavovat tlumič a pružení, tak to jde samozřejmě u obou verzí. A pro normálního smrtelníka, jako jsi třeba ty nebo já, je stejně lepší to nechat tak jak je to z továrny a radši na to nešahat...
Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), kterým se mění trochu rozvor motorky a tím pádem její ovladatelnost, ale převážná většina rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě a že nemusí rozebírat celou převodovku..) > by mě zajímalo či o kyvce třeba věděl Rado01, kterej tu RR doma má
A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...
No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...
[img] dle mého názoru si líp zajezdíš na 636 jak už tu bylo několikrát řečeno, protože vážně jede líp odspodu a věř mi, že to využiješ víc jak na okruhu tak hlavně na silnici.. Verze RR byla dělána z důvodu účasti v seriálu SSP a ostatních mistráků a pro běžné smrtelníky se dělala 636, jelikož je pro ně využitelnější..
To že je RR víc "race" neznamená, že se ti na ní bude líp jezdit na okruhu a to štelování kyvky taky nevyužiješ..
V některých časákách a katalogách se sice psalo, že maj v základu tlumič řízení, ale ZX-6R ho určitě nemělo a či RR jo, si nejsem jistej, ale spíš ne když vidím jen připravené uchycení na rámu.. Zkusil bych se zeptat ZDE či časem budou i na tuto motku, za 4tis. je to super cena a jezdí je i kde kdo odtud...
Naposledy editováno 02.02.2010 01:34:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
juras>Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), ale převážná většina jezdců rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě..)
A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...
No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...
...
wow, tak to jsem nevěděl, dík za fundovanou odpověď!
jojo, mám jí od Šikuleho, už je to třetí motorka co odtamtud máme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... | šanysR | 16 | 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_ |
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja | Zx6rrkawa | 4 | 2.7.2019 v 02:59 Lam. |