5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>GRASSEL> pro kazdyho asi neco jineho. Pro me treba znamena vyuzit motorku uzit si s ni. A to nejen to ze vyjedu na rovinku zatahnu za plyn mam tam 270 a pak zastavim a vytahuju se jak to jede a ze by to jeste slo vic a jak umim jezdit a vsem ujizdim atd ... ale co pak zatacky ? Co vyuzit motorku v zatacce, umet si zpravne podradit, nesahat v zatacce na brzdu, projet ji plynule, neprat se s motorkou a nesnazit se ji sklapet na nekolikrat tohle je pro me vyuziti, ne tahani na rovince.
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.
To je blud.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
co se týče zatáček a rovinek tak to záleží na člověku, já jezdím rád na max v zatáčkách i na rovinkách (okresek) a nesouhlasím s tím že každej umí jezdit rovně podle toho co vídám navíc málokdo má koule na to aby jel v áleji posetý stromama na 5metrů široký silnici 270.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>GRASSEL> pro kazdyho asi neco jineho. Pro me treba znamena vyuzit motorku uzit si s ni. A to nejen to ze vyjedu na rovinku zatahnu za plyn mam tam 270 a pak zastavim a vytahuju se jak to jede a ze by to jeste slo vic a jak umim jezdit a vsem ujizdim atd ... ale co pak zatacky ? Co vyuzit motorku v zatacce, umet si zpravne podradit, nesahat v zatacce na brzdu, projet ji plynule, neprat se s motorkou a nesnazit se ji sklapet na nekolikrat tohle je pro me vyuziti, ne tahani na rovince.
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.
Hrozny blaboly
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... | šanysR | 16 | 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_ |
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja | Zx6rrkawa | 4 | 2.7.2019 v 02:59 Lam. |