globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pozor na internetu na některé články - rady apod.
 
27.1.2010 v 00:00
Náhodou jsem si četl diskuzi na nejmenovaných stránkách (nejsou to motorkari.cz ale jiné) byly tam jakési "hlody" o nabíjení o akumulátorech a samozřejmě halda kydů o gelu apod........ a mimo jiné i tento odkaz www.suzukibandit.cz , že je to krásně popsáno a vysvětleno vše co se týká akumulátorů, inu tedy jsem jej otevřel a začal číst doufaje, že si třeba rozšířím vědomosti, a chyba lávky, po chvilce čtení se mi zvedl žaludek a bylo mě málem na blití ovšem co přišlo za půlkou článku mě tak dorazilo, že jsem nemohl už číst dál!!!

toto:
Sulfatace
Sulfatace olověných akumulátorů je hlavní příčina jejich "stárnutí" a omezené délky "života". Vlivem opakovaných chemických reakcí a mechanického namáhání vibracemi dochází k postupnému opadávání chemikálií z desek a ty se u akumulátorů s tekutým elektrolytem usazují na dně nádoby pod deskami ve formě kalů. Po určité době se sníží kapacita akumulátoru proto, že na deskách je méně chemikalií, které jsou schopny akumulovat a vydávat el.energii, resp.desky jsou pokryty již neaktivními chemikáliemi, ale, co je horší, vrstva vodivých kalů se dostane až k spodnímu okraji desek, způsobí mezi nimi zkrat, a skrze takový zkratovaný článek se akumulátor vybije sám do sebe a "zemře". To jsou ty situace, kdy ráno přijdete k autu nebo k motorce, která den před tím bezvadně startovala, zastrčíte klíček a nestane se nic - ani světélko na vás nemrkne. Je to krásná a tichá smrt, jako když člověk zemře ve spánku. Takové baterce již není pomoci, i když paradoxně, ji lze nabít - druhý den to bude stejné. Někdy se stane, že při manipulaci se kal usadí a přestane článek zkratovat, a protože akumulátor byl zcela vybit pouze pár hodin, nestačily se desky zcela rozpadnout. Je to však pouze "labutí píseň" - netrapte ji, vždyť koně se také střílejí. Zásadně, se starými baterkami zacházejte opatrně, netřeste jimi a nenaklánějte je, pokud to není nezbytně nutné.

autor článku už od začátku projevuje jistou neznalost daného tématu a plete si i elektrické veličiny, celý článek je vlastně takový souhrn lží a mýtů co se obecně šiří internetem jako mor Nejhorší na tom je, že autor se snaží vypadat že ví vo co gou a že tomu rozumí a celý článek vydává jako rady ostatním co o tom nic neví. A další špatná věc je že tomu bude hromada lidí věřit a navíc tyto "pravdivé" informace šířit internetem!

Tento článek doporučuji číst jen jako odstrašující příklad nevědomosti autora!! A toho, že každý kdo má do prdele díru, může na internetu nakydat hromadu lží a ještě to vydávat za velice odborné rady.


Naposledy editováno 27.01.2010 00:04:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 10:12 | Nahoru | #31

mikro>Spijker- v rychlosti, jedu do Brna nakupovat...
pokud máš multimetr nějakej obyč tak měřit můžeš, odpor autobaterie nezměříš. nebo můžeš ale změříš jen při malých proudech.
baterku v klidu od 12,4 - 12,6V cca. záleží ještě podle teploty.
Ten článek je takovej neutrál kde je něco hodně zjednodušeno, něco je trošičku jinak.. je to zobecněno.. nesedí mě ty chemikálie..představa něčeho tekutého-elektrolyt..

pak se rozepíšeu, musim už letět.

jinak určitě polovina příspěvků je od lidí, kteří se rádi poslouchají, dělá ji dobře že něco ví líp, nebo teda snaž se napsat že jsou chytřejší než kdokoliv tady... Dingo to možná napsal dost ostře.. ale je to navážkách. pro toho prokoho je článěk určen si asi tak nějak povědomí udělá... dalo by se to napsat asi lépe i pro laickou oblast pro kterou to určitě bylo napsáno..



pod tohle se ti klidne dvakrat podepisu...

me se ty chemikalie libej, protoze kdyz chces byt opravdu presnej, bude to vycet na pul stranky a stejne nebudu vedet co je to za slouceniny. Je to zjednoduseny a napsany pro blby jako ja - urcite to slo lip, ostatne tys to pospal hezky...

WIKIPEDIA: Posledne jsem cetl na wikipedii ze Audi Quattro bylo jedno z prvnich ctyrkolek, prvni ze prej byl nejakej Jensen v 70 letech... Takova blbost!!! To je konkretni lez.
Patrne prvni auto s pohonem vsech 4 kol byl Spyker z roku 1903

Nevim to jiste, tak pisu patrne...

SULFATACE - ja to vidim az ted - uz tu lez vidim stacilo napsat "JEDNA Z HLAVNICH PRICIN" aby to neznelo jako ze nic jinyho neni.. a bylo to krasne pravdivy...

Tak jo Dingo, uz vidim, co te tak certi... Ale stejne si myslim ze ten clanek (uryvek) jako celek je OK.

Naposledy editováno 27.01.2010 10:16:59

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 10:31 | Nahoru | #32
Sulfatace neni rozpadavani desek,ale postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách.

Naposledy editováno 27.01.2010 10:34:28

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 10:35 | Nahoru | #33
víc blbců dá dohromady víc blbostí a výsledek je na motorkářích Naprostá většina naštěstí ve škole nedospávala gorilku za krkem a Dingo je evidentně vášnivý čtenář a zarputilý surfař,tak si holt v té změti virtuálních moudrostí nedokáže srovnat vědomosti v tom svém 1,5 kila vážícím nesmyslu, třeba se jednou sníží k tomu, že si začne číst učebnice(ze základní školy bohatě stačí, dop. chemii) a přestane honit kačery na netu. Bohužel za debila zůstáváš Dingo pouze Ty, a zjevně Tvoje ego nedokáže akceptovat fakt, že nevědomost není vlastnost, s níž by ses měl veřejně chlubit. Sulfatace není nic jiného než chemická reakce mezi sloučeninou olova a několika dalších kovů (rozuměj deskou) a kyselinou sírovou.
samotná reakce je za normálních okolností poměrně agresivní a dochází během ní k velmi drastické oxidaci olova, proto je na články baterií používána sloučenina několika kovů včetně přídavků halogenidů a kyselina má malou koncentraci(je hodně naředěná vodou), tato složení jsou velice odlišná a závisí především na kapacitě, velikosti, předpokládaném proudovém zatížení(určení motorka, osobák, náklaďák atd.) a samozřejmě na výrobci atd. atd. těch podmínek je opravdu hodně. Během samotné sulfatace dochází k neustálé reakci mezi kyselinou a kovem, olovo oxiduje na oxidy olova a ty se usazují na dně a to způsobuje úbytek olova v deskách baterie a zároveň další zmenšení koncentrace kyseliny(naředění) a proto se měří hustota elektrolitu(kyseliny). Souvislosti mezi nabitím baterky a hustotou kyseliny v ní obsažené znají asi opravdu všichni. Tyto chemické reakce se defacto částečně eliminují a částečně mění na jiné důsledkem nabytí baterie el. proudem, což způsobí jinou polaritu atomů některých klíčových prvků zúčastněných v té chemické reakci, a tím se proces rozkladu kovů desek kyselinou sice zbrzdí, ale stejně jen dočasně, o tom svědčí právě ten fakt, že žádná baterka není nesmrtelná(pro Dinga: nevydrží věčně)

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 11:25 | Nahoru | #34
hicmi> hehe, sem se musel srdečně zasmát,lépe to napsat nejde

Jsem to tu trošku seldoval a kroutil hlavou-lidi se holt nudí, no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 13:15 | Nahoru | #35

Spijker>pod tohle se ti klidne dvakrat podepisu...

me se ty chemikalie libej, protoze kdyz chces byt opravdu presnej, bude to vycet na pul stranky a stejne nebudu vedet co je to za slouceniny. Je to zjednoduseny a napsany pro blby jako ja - urcite to slo lip, ostatne tys to pospal hezky...

WIKIPEDIA: Posledne jsem cetl na wikipedii ze Audi Quattro bylo jedno z prvnich ctyrkolek, prvni ze prej byl nejakej Jensen v 70 letech... Takova blbost!!! To je konkretni lez.
Patrne prvni auto s pohonem vsech 4 kol byl Spyker z roku 1903

Nevim to jiste, tak pisu patrne...

SULFATACE - ja to vidim az ted - uz tu lez vidim stacilo napsat "JEDNA Z HLAVNICH PRICIN" aby to neznelo jako ze nic jinyho neni.. a bylo to krasne pravdivy...

Tak jo Dingo, uz vidim, co te tak certi... Ale stejne si myslim ze ten clanek (uryvek) jako celek je OK.



Omyl. Ten Spyker je z roku 1902.

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 13:25 | Nahoru | #36
Necet sem uplne cely vlakno.. ale kdyz uz, tak:
1) Kdyz je Dingo tak chytrej, ma to vysypat z rukavu a ne odkazovat na knihu, pac to umi i pitomec a tak se nedozvime, jestli dingo problematiku fakticky zna.
2) Na netu je bludu spousty a nezalezi, jestli jsi na m.cz, na wiki, nebo najdes 30 odkazu na googlu se stejne blbe napsanejma zvastama.
3) Ne kazdej si tu problematiku prostudovat chce a kdyz uz teda prectu uvod a nesouhlasim, napisu jinaci uvod s protiargumentama, Dingo nenapsal nic...

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 13:52 | Nahoru | #37
hicmi>

Jak asi vypadá takový oxid olova na dně accu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 13:59 | Nahoru | #38

Petrmoto>Omyl. Ten Spyker je z roku 1902.



vidis ja cetl 1903, a jsem si tim jistej protoze to je rok narozeni dedy, proto si to pamatuju. Ale nevim uz kde - samozrejme nekde na internetu. Takze.. jak overit zda 02 nebo 03...?

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 14:04 | Nahoru | #39
Spijker>
V roce 02 byl vyroben, testován, provozován v několika kusech. V 03 byl představen veřejnosti. Proto ten rok 03. Mám pocit, že už v 02 jel nějaký závod.

Naposledy editováno 27.01.2010 14:05:08

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 14:15 | Nahoru | #40
v tom textu co jsem cetl bylo 1903 Versuchsrennwagen, tedy zkusebni zavodak. Kazdopadne ten spyker pak vyhral Peking - Paris race... ALe frantici ho nejak vojebali a oficialne dekorovali nejakou francou zkou blitku..

O tom zavoide mam u rodicu knizku, ale dlouho jsem to nevidel... Takze nevim.. pokud to bylo jak rikas o rok driv.. o to vic je videt ze ty kluci holandsky vedeli co delaj ... Bohuzel marketingove naopak umeli relativne asi malo.. o cemz svedci i ten zavod - kdy si od frantiku nechali nasrat... a ani nepodali protest.. Kdo vi jak to tenkrat bylo, mozna to nebylo tak gentlemansky jak se dneska po 100 letech pise... ale stejne to muselo bejt husty...

nemuzu dse hadat, tenkrtat jsem cetl o Quattru na wiki a jen me nastvalo ze tam kluci tak placaj.. prvni byl jensen ze 70 let... Tak jsem mrknul uplne zbezne na net, nasel to o spykeru a opravil jim to.. Nekdo klidne muze opravit me..

taky najdes ze prvni auto s hnanyma vsema kolama bylo nejaky Porsche z roku 1900. Nejaka elektricka hyena s motorem pro kazdy kolo.

# 1900 stellte Ferdinand Porsche das als Lohner-Porsche bekannte Elektromobil mit Allradantrieb vor. Dieses skurrile Gefährt war mit je einem Elektromotor an seinen vier Rädern ausgestattet.
# 1903 wurde in den Niederlanden von den zwei Brüdern Jacobus und Hendrik-Jan Spijker mit dem Spyker 60 H.P. das erste Verbrennungsmotor-Automobil mit Allradantrieb als Rennwagen für den Automobilsport konstruiert.

---------------------------

dokonce prej podle dnesnich vyzkumu saha historie aut s nahonem na vsechna kola az do roku 1827, viz nize:

Nach heutigem Kenntnisstand geht der Ursprung allradangetriebener Fahrzeuge auf das Jahr 1827 zurück, als John Hill und Timothy Burstall in England ein dampfgetriebenes Transportfuhrwerk mit Heckantrieb und einem über eine - zur damaligen Zeit noch unübliche - Kardanwelle zuschaltbaren Vorderachsantrieb konstruierten. Weitere Versuche bei dampfgetriebenen Gefährten anderer Konstrukteure folgten, doch konnte sich der Allradantrieb hier aufgrund technischer Probleme nicht durchsetzen.

Naposledy editováno 27.01.2010 14:23:13

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 15:15 | Nahoru | #41
Spijker>
Výroba od 02, výstava Paříž 03.
Spyker 4WD specifications 1902:
8676cc, 6-cylinder, petrol, side-valve (T-head)
bore: 120mm, stroke: 128mm, c.r.:4.59:1
transmission: 3-speed manual, 2-speed transfer case, full time four wheel drive with centre differential,
clutch: leather faced cone
suspension: live-leaf/live-leaf with radius arms
brakes: on rear wheels and also on front propeller shaft

Jinak v roce 1898 byla vyrobena snad Tatra ( ne, to je vznik ) a francozský Latil

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 16:34 | Nahoru | #42
Tak koukám, že halda posměšků od lidí, zřejmě s inteligencí či znalostí problému asi jako autor onoho článku
Wikipedie není vždy neomylný zdroj informací, to vím taky, nicméně článek na wikipedii o Pb aku je pravdivý.

Každý píše, že tam lži v článku od onoho autora nevidí, ale ochotni si přečíst dodanou knihu již nejsou!!! A jen tu blbě žvaní a hází špínu.

Jediný dědek new odhalil přesně o co jde!!! téměř všichni ostatní měli jen debilní kecy!

Takže znova pro všechny osatní tupce:

Autor toho sračkočlánku napsal toto:

"Sulfatace
Sulfatace olověných akumulátorů je hlavní příčina jejich "stárnutí" a omezené délky "života". Vlivem opakovaných chemických reakcí a mechanického namáhání vibracemi dochází k postupnému opadávání chemikálií z desek a ty se u akumulátorů s tekutým elektrolytem usazují na dně nádoby pod deskami ve formě kalů. Po určité době se sníží kapacita akumulátoru proto, že na deskách je méně chemikalií, které jsou schopny akumulovat a vydávat el.energii, resp.desky jsou pokryty již neaktivními chemikáliemi, ale, co je horší, vrstva vodivých kalů se dostane až k spodnímu okraji desek, způsobí mezi nimi zkrat, a skrze takový zkratovaný článek se akumulátor vybije sám do sebe a "zemře". To jsou ty situace, kdy ráno přijdete k autu nebo k motorce, která den před tím bezvadně startovala, zastrčíte klíček a nestane se nic - ani světélko na vás nemrkne. Je to krásná a tichá smrt, jako když člověk zemře ve spánku. Takové baterce již není pomoci, i když paradoxně, ji lze nabít - druhý den to bude stejné. Někdy se stane, že při manipulaci se kal usadí a přestane článek zkratovat, a protože akumulátor byl zcela vybit pouze pár hodin, nestačily se desky zcela rozpadnout. Je to však pouze "labutí píseň" - netrapte ji, vždyť koně se také střílejí. Zásadně, se starými baterkami zacházejte opatrně, netřeste jimi a nenaklánějte je, pokud to není nezbytně nutné."

Wikipedia a odborná literatura hovoří takto!!!:
Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách, až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

Pokud autor toho sračkočlánku tedy ani neví co to je SULFATACE a dokonce není ani schopný něco odněkud jen zkopírovat aby to bylo správně!!!! Co si mám myslet o zbytku článku a jeho pravdivosti respektive o fundovanosti autora sračkočlánku, článek jsem četl celý a horší slátaninu jsem dlouho fakt neviděl!!!
Pokud někoho pohoršujě že si tady "honím péro" nebo házim na někoho špínu, tak zřejmě na tom bude se svým vzděláním a IQ podobně jako autor tý sračky a takový mám na háku!

TAKŽE TÉ VĚTŠINĚ (zprominutím BLBŮ tady) ZAMYSLETE SE NAD SEBOU doložil jsem dostatčné množství důkazů, a pokud je někdo líný číst, jeho problém, ale pak ať odsud táhne a nevyjadřuje se k něčemu o čem ví hovno.

Naposledy editováno 27.01.2010 16:35:46

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 16:38 | Nahoru | #43
jak zjistim že je baterka f piči tak jdu a koupim novou ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #44
Dingo> tvuj projev je skutecne ohromny
Kdo jsi, ze se projevujes takhle?

....autora sračkočlánku...horší slátaninu jsem dlouho fakt neviděl!!!...TAKŽE TÉ VĚTŠINĚ (zprominutím BLBŮ tady) ZAMYSLETE SE NAD SEBOU...pokud je někdo líný číst, jeho problém, ale pak ať odsud táhne a nevyjadřuje se k něčemu o čem ví hovno...A jen tu blbě žvaní a hází špínu...



Co jsi napsal ty? Dej nam odkaz na nejaky tvuj clanek, klidne jen ten nejpovedenejsi :\

Naposledy editováno 27.01.2010 17:23:28

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 17:24 | Nahoru | #45

Dingo>Tak koukám, že halda posměšků od lidí, zřejmě s inteligencí či znalostí problému asi jako autor onoho článku
Wikipedie není vždy neomylný zdroj informací, to vím taky, nicméně článek na wikipedii o Pb aku je pravdivý.

Každý píše, že tam lži v článku od onoho autora nevidí, ale ochotni si přečíst dodanou knihu již nejsou!!! A jen tu blbě žvaní a hází špínu.

Jediný dědek new odhalil přesně o co jde!!! téměř všichni ostatní měli jen debilní kecy!

Takže znova pro všechny osatní tupce:

Autor toho sračkočlánku napsal toto:

"Sulfatace
Sulfatace olověných akumulátorů je hlavní příčina jejich "stárnutí" a omezené délky "života". Vlivem opakovaných chemických reakcí a mechanického namáhání vibracemi dochází k postupnému opadávání chemikálií z desek a ty se u akumulátorů s tekutým elektrolytem usazují na dně nádoby pod deskami ve formě kalů. Po určité době se sníží kapacita akumulátoru proto, že na deskách je méně chemikalií, které jsou schopny akumulovat a vydávat el.energii, resp.desky jsou pokryty již neaktivními chemikáliemi, ale, co je horší, vrstva vodivých kalů se dostane až k spodnímu okraji desek, způsobí mezi nimi zkrat, a skrze takový zkratovaný článek se akumulátor vybije sám do sebe a "zemře". To jsou ty situace, kdy ráno přijdete k autu nebo k motorce, která den před tím bezvadně startovala, zastrčíte klíček a nestane se nic - ani světélko na vás nemrkne. Je to krásná a tichá smrt, jako když člověk zemře ve spánku. Takové baterce již není pomoci, i když paradoxně, ji lze nabít - druhý den to bude stejné. Někdy se stane, že při manipulaci se kal usadí a přestane článek zkratovat, a protože akumulátor byl zcela vybit pouze pár hodin, nestačily se desky zcela rozpadnout. Je to však pouze "labutí píseň" - netrapte ji, vždyť koně se také střílejí. Zásadně, se starými baterkami zacházejte opatrně, netřeste jimi a nenaklánějte je, pokud to není nezbytně nutné."

Wikipedia a odborná literatura hovoří takto!!!:
Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách, až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

Pokud autor toho sračkočlánku tedy ani neví co to je SULFATACE a dokonce není ani schopný něco odněkud jen zkopírovat aby to bylo správně!!!! Co si mám myslet o zbytku článku a jeho pravdivosti respektive o fundovanosti autora sračkočlánku, článek jsem četl celý a horší slátaninu jsem dlouho fakt neviděl!!!
Pokud někoho pohoršujě že si tady "honím péro" nebo házim na někoho špínu, tak zřejmě na tom bude se svým vzděláním a IQ podobně jako autor tý sračky a takový mám na háku!

TAKŽE TÉ VĚTŠINĚ (zprominutím BLBŮ tady) ZAMYSLETE SE NAD SEBOU doložil jsem dostatčné množství důkazů, a pokud je někdo líný číst, jeho problém, ale pak ať odsud táhne a nevyjadřuje se k něčemu o čem ví hovno.


všichni jsou debilové a tupci, jen ty jsi GENIUS, to mi něco připomíná

Naposledy editováno 27.01.2010 17:32:13

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #46

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 18:36 | Nahoru | #47
většinou se članky mužou vyzkratovat jak je baterie velmi stara,ale ne že jeden den funguje a na druhej den je plna kalu a zkratuje

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 18:44 | Nahoru | #48
nehádejte se,vždyt venku krásně mrzne až praští!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 18:47 | Nahoru | #49

Dawe02>Dingo> tvuj projev je skutecne ohromny
Kdo jsi, ze se projevujes takhle?

....autora sračkočlánku...horší slátaninu jsem dlouho fakt neviděl!!!...TAKŽE TÉ VĚTŠINĚ (zprominutím BLBŮ tady) ZAMYSLETE SE NAD SEBOU...pokud je někdo líný číst, jeho problém, ale pak ať odsud táhne a nevyjadřuje se k něčemu o čem ví hovno...A jen tu blbě žvaní a hází špínu...

Co jsi napsal ty? Dej nam odkaz na nejaky tvuj clanek, klidne jen ten nejpovedenejsi :\



Člověku co vytrhne pár vět z kontextu nemám potřebu nic dokazovat přestože pár věcí na internetu ode mě existuje a některé i několik let

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 19:08 | Nahoru | #50
2 Dingo: Tak sem to tu zběžně proběhnul a opravdu netušim, kam a proč to tlačíš?! Co to má za smysl a význam? To, že autor článku nepoužil zcela správný nadpis svého článku? Tak bys potřeboval, abychom ho tu kolektivně linčovali? A víš ty vůbec, co to ta sulfatace je? To, že tento jev nastává v olověných akumulátorech je předpokládám jediná věc, co o ní tušíš... Jak můžeš napsat o autorovi, že zplodil "sračkočlánek", a že jsi "horší slátaninu dlouho fakt neviděl!!!"? V tom článku je chybně vysvětlen samotný vzik krystalického síranu, nic jiného tam chybně nemá. Jak je dobře patrno, autor článek odnikud nestáhl, napsal jej vlastními slovy. Mohl si to stáhnout z Wiki, mohl psát elektrodové děje a místo chemikálií, kalů a podobných abstrakt být konkrétní, ale copak každej studuje chemii a porozumí místo kalů a chemikálií rovnici PbO2 + 4H3O+ + SO4-2 + 2e- --› PbSO4 + 6H2O - katoda, Pb + SO4-2 - 2e- --› PbSO4 - anoda pro vybíjení? Dej si nohy do tepla, přirození tři froté ručníkem a dej tomu čas, za chvíli sníh sleze... ;)

Naposledy editováno 27.01.2010 19:10:34

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #51

Dingo>Člověku co vytrhne pár vět z kontextu nemám potřebu nic dokazovat přestože pár věcí na internetu ode mě existuje a některé i několik let



Tva arogance je zrejma kontext nekontext, tak jsem jen byl zvedavy jestli na ni mas narok. Evidentne ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 20:15 | Nahoru | #52

Wokap>2 Dingo: Tak sem to tu zběžně proběhnul a opravdu netušim, kam a proč to tlačíš?! Co to má za smysl a význam? To, že autor článku nepoužil zcela správný nadpis svého článku? Tak bys potřeboval, abychom ho tu kolektivně linčovali? A víš ty vůbec, co to ta sulfatace je? To, že tento jev nastává v olověných akumulátorech je předpokládám jediná věc, co o ní tušíš... Jak můžeš napsat o autorovi, že zplodil "sračkočlánek", a že jsi "horší slátaninu dlouho fakt neviděl!!!"? V tom článku je chybně vysvětlen samotný vzik krystalického síranu, nic jiného tam chybně nemá. Jak je dobře patrno, autor článek odnikud nestáhl, napsal jej vlastními slovy. Mohl si to stáhnout z Wiki, mohl psát elektrodové děje a místo chemikálií, kalů a podobných abstrakt být konkrétní, ale copak každej studuje chemii a porozumí místo kalů a chemikálií rovnici PbO2 + 4H3O+ + SO4-2 + 2e- --› PbSO4 + 6H2O - katoda, Pb + SO4-2 - 2e- --› PbSO4 - anoda pro vybíjení? Dej si nohy do tepla, přirození tři froté ručníkem a dej tomu čas, za chvíli sníh sleze... ;)


Tak sis to hoch proklepnul velmi spatne on to totiz nenapsal ale hanil jako blbost to o cem
ty pejes chvalu Moralisto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 21:34 | Nahoru | #53

kulala>Tak sis to hoch proklepnul velmi spatne on to totiz nenapsal ale hanil jako blbost to o cem
ty pejes chvalu Moralisto


Ty být taky dobrá češtin, co? Ať sem se snažil sebevíc a tvůj příspěvek zkoušel přeložit třikrát, vůbec nechápu cos tím chtěl říct...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

27.1.2010 v 21:50 | Nahoru | #54

Wokap>Ty být taky dobrá češtin, co? Ať sem se snažil sebevíc a tvůj příspěvek zkoušel přeložit třikrát, vůbec nechápu cos tím chtěl říct...


ahoj kopirujes mne spatne ja zkratka nepouzivam didaktika a stim ostatnim si nelam hlavu -
na noc!

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

28.1.2010 v 11:10 | Nahoru | #55

kulala>ahoj kopirujes mne spatne ja zkratka nepouzivam didaktika a stim ostatnim si nelam hlavu -
na noc!



A ten slovosled a chybející písmenka Dobré ráno

e: Didaktik máme na půdě, hrály se na něm super hry...

Naposledy editováno 28.01.2010 11:11:08

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

28.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #56
Často se uzavíra diskuze o olejích.Nebudou následovat i baterie?

Pozor na internetu na některé články - rady apod.

28.1.2010 v 23:28 | Nahoru | #57
Když se baterka zkurví, koupim novou, takže nějakou sulfataci neřešim. Je mi jedno co to je, protoře mám hlavu plnou jinejch, podobnejch sraček, který musim umět do školy.

dingo> Všechna sláva- polní tráva.....

(reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

29.1.2010 v 01:50 | Nahoru | #58

derryn>Dingo > Baterkám nerozumím, vím jen, že má být v teple a občas se nabít.
Ale musím souhlasit s ostatními, že to tu je k ničemu... Z tvého příspěvku vím, že tam nejspíše píše blbosti. Ale už nepíšeš, jak by to mělo být správně. A argument, vem si knihu, použij google je na foru docela k ničemu. Jelikož od lidí na foru čekám, že budou radit a ne odkazovat na knižky a google, od toho forum snad není...
Takže by potěšilo, kdyby za tím článkem co je špatně, byly třeba tvé argumenty proč tomu tak je, co tam je za blbosti a pod...
Jelikož já, jakžto někdo, kdo sem ze zvědavosti zavítá a baterkám nerozumí, tak nemá náladu na pročítání knížek a hledání na googlu, jen proto, aby zjistil proč je v tomto článku něco špatně...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

29.1.2010 v 18:56 | Nahoru | #59

Spijker>v tom textu co jsem cetl bylo 1903 Versuchsrennwagen, tedy zkusebni zavodak. Kazdopadne ten spyker pak vyhral Peking - Paris race... ALe frantici ho nejak vojebali a oficialne dekorovali nejakou francou zkou blitku..



OT - Teď jsi zas trochu mimo Ty. Peking - Paříž se jel v roce 1907. Vyhrál italský kníže Borghese na voze Itala. V cíli byli, tuším, o 20 dní dříve než zbývající tři posádky (původně jich startovalo pět, tříkolka Contal odpadla krátce po startu.). Jejich vítězství je nezpochybnitelné. To, na co Ty narážíš, jsou obstrukce v Berlíně, takřka na konci cesty, kdy z "politických" důvodů byl na jezdce na Spykeru vydán falešný zatykač. Bylo to proto, že celý závod vypsaly fracouzské noviny Matin na podporu francouzského automobilového průmyslu. Jelikož Spyker byl papírově silnější než vozy De Dion-Bouton (mimochodem, nebyly to žádný "blitky", jedná se o kvalitní značku, která má významné místo v historii) a bylo reálné nebezpečí, že na slušných evropských silnicím de dionům ujede, zorganizovali "jistí" lidé tenhle podraz. Jak vidět, sviňárny se děly vždycky, není to výdobytek posledních let. Jo, a Spyker, který jel Peking - Paříž byl normální konvenční koncepce, nikoliv 4x4.
Konec OT, pokračujte v baterkových hádkách.

Naposledy editováno 29.01.2010 21:44:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na internetu na některé články - rady apod.

30.1.2010 v 12:17 | Nahoru | #60

sardel>OT - Teď jsi zas trochu mimo Ty. Peking - Paříž se jel v roce 1907. Vyhrál italský kníže Borghese na voze Itala. V cíli byli, tuším, o 20 dní dříve než zbývající tři posádky (původně jich startovalo pět, tříkolka Contal odpadla krátce po startu.). Jejich vítězství je nezpochybnitelné. To, na co Ty narážíš, jsou obstrukce v Berlíně, takřka na konci cesty, kdy z "politických" důvodů byl na jezdce na Spykeru vydán falešný zatykač. Bylo to proto, že celý závod vypsaly fracouzské noviny Matin na podporu francouzského automobilového průmyslu. Jelikož Spyker byl papírově silnější než vozy De Dion-Bouton (mimochodem, nebyly to žádný "blitky", jedná se o kvalitní značku, která má významné místo v historii) a bylo reálné nebezpečí, že na slušných evropských silnicím de dionům ujede, zorganizovali "jistí" lidé tenhle podraz. Jak vidět, sviňárny se děly vždycky, není to výdobytek posledních let. Jo, a Spyker, který jel Peking - Paříž byl normální konvenční koncepce, nikoliv 4x4.
Konec OT, pokračujte v baterkových hádkách.



az budu u nasich nekdy mit cas, mrknu do knizky.. s tim zatykacem atd.. to jsem si asi zprehazel info po letech.. ale mam pocit, ze spyker jel ve verzi 4x4. Ale taky se mi zda, ze se ten zavod jel mnohem pozdeji nez 1907. Nevim zda bylo vic rocniku nebo, takhle starejma autama neziju uplne na max, takze se urcite muzu mylit.. Nakonec.. neni to asi tak dulezity...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist