Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ty kW by stačily. Když si vzpomenu, co vyšplhalo za udatného bublání nad hranicí volnoběhu naše XT 350...
NJN, na Krocana to nejde. S lc4/400 i xt 350 jsme řazeni do malých ostrých...
Naposledy editováno 17.10.2013 22:29:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: Výkon všech značek a oběmů motoru je pžibližně stejný s tím nikdo nic nenadělá a 250 je málo. Krouťák žádnej
Ano! Chtělo by to alespoň 350-450 ccm ale ne tak ostrých jako EXC a z delšími intervaly výměn. Nic takového se ale nedělá.Snad jen to Freride.
a nebo by to chtělo vyzkoušet, že ta 250 ccm je málo. Pořád to tady tvrdíme, ale kdo to vyzkoušel?
Vždyť já z tou LC4 jezdím prakticky pořád bez plynu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
tak zkus přidat ...
Naposledy editováno 17.10.2013 22:45:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: storeman> jezdím prakticky pořád bez plynu
tak zkus přidat ...
hm? to mi radíš brzo, když já už 2 roky nedal žádný pořádný výjezd a ve všech závodech dojel na posledním místě
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Naposledy editováno 17.10.2013 22:55:37
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ale jinak "mimokrocaní" poježdění na podobný trase někdy jindy, proč ne?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Na váhu se chystám někam zajet už asi půl roku, ale odhadem bych tipnul tak minus dvacet kilo proti originálu.
Čau, Tom
Okukoval jsem to zatím jen na krámu a má to vše, co člověk potřebuje - od sklopných zrcátek, širokých stupaček, šůsplechu, po větrák na chladiči Asi by nebyl problém s klukama domluvit i nějakou prezentačku pro nás - jsou poměrně ochotní.
Mám od nich boty, helmu, gripy, zesílené duše a pod., takže občas jim i nechám trochu vydělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: a nebo by to chtělo vyzkoušet, že ta 250 ccm je málo. Pořád to tady tvrdíme, ale kdo to vyzkoušel?
Já Nebo jinak - pro mně, můj styl jízdy a moji váhu, je těch 250ccm dostačujících. Ale komukoli z chlapů (zvyklých na 450 a víc) když jsem motorku půjčila, tak mi ji vracel s tím, že je to pro něj slabý. Že by si na chování motoru zvykal jen těžko. Dole nic a jakž takž to jede až nahoře. Toto jsem trochu odbourala reklusí, ale i tak... Pro normálního chlapa - hobíka tahle motorka není. Nepomůže, neodpustí.
Je to vidět i na závodech - zatímco kategorie E2 je našlapaná k prasknutí, v E1 je poloprázdno. Tyhle malé obsahy může jezdit jen junior, který na to má váhu, nebo opravdu střelec, který hodně umí a z motoru vydupe maximum.
Ale kdybych se měla znovu rozhodovat, co pořídit, byla by to stopro 350/390 4t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
TomElefant750 píše: ... V tomhle jsme se dohodli že musíme bejt svině, i na kamarády....
Vidle z Husaberga ti jsou na TA dobrý, ale pustit celýho Husabrga na Krocana, tak to ne, že jóóó .
Moc tuhle logiku nechápu. Proč nepustíte lidi, který mají zájem a mají třeba lehký enduro a o kterých víš, že budou repektovat trasu? Ani ten laďák ve skupině 6-10 motorek nebude řvát o nic víc, než seriový výfuk, dvoutakty jsou pod přívěrou tichý jak sviňa. Nota bene by seriový výfuk mohla být dodržitelná podmínka. Potom je potřeba se zamyslet, jestli "střelci" na lehkých přijedou na Krocana? Odpovím, nepřijedou, přijedou jen ti, jak se říká, "houbaři" a myslím, že oni by nijak akci neuškodili. Ale to je jen taková úvaha, stejně máte narváno lidma na velkých motorkách, akce je to každopádně ojedinělá, úžasná, pořadatelé skvělí
A k tomu ostatnímu, vybírat si motorku podle toho, jestli mě s ní pustí na Krocana nebo ne, je na zvážení .
K tomu AJP, prodejci jsou z Plzně, byl jsem motorky okouknout v krámu, docela zajímavý stroj. ena je na zvážení každýho, ale za ty peníze se nechá koupit Gas Gas EC300 - hotový závodní enduro. Líbil se mi spíš ten starší model vzduchem chlazený a i kluci na krámu ho chválili víc, než toho vodníka. Určitě by se nechala domluvit testovací jízda.
Storemane, píšeš, žes 2 roky nedal žádný pořádný výjezd .... pokud ti to vadí, je třeba hledat příčinu. Pokud je v motorce, tak změnit stroj, pokud je v jezdci, tak vyhledávat akce, kde se něco trochu naučíš, což zrovna Krocan VE VŠÍ ÚCTĚ není.
Slyšel jsem to mnohokrát, že velký enduro je prznič jízdního stylu a teď už to můžu i potvrdit. Je to totální prznič. Aniž by si to člověk uvědomil, spoustu práce to udělá za tebe. V jistým smyslu to má svoje výhody, ale zároveň svoje limity. U lehký snad žádný limity nejsou, jen platí fyzikální zákony. Motorka je prostě nástroj v rukou jezdce a když ji ovládá, je neuvěřitelný, co se na tom dá jet.
Na Drapákách jel letos Hajnej na Husqvarně 450 a jak ho znáte téměř dokonalýho z Afriky, tak ne té lehké byl jen o trochu míň marnej, než já. Je to vidět jak pěst na oko.
Přechod z na lehkou není vůbec jednoduchý a když se člověk pro přechod rozhodne, je potřeba se v jistým smyslu kousnout - je to ten bod, když zjistíš, že LC4, KLX, ... za tebe spoustu práce udělá a ty nejsi schopný pomalu vyjet ani to, kam by tě vyvezla vcelku v pohodě tvoje bývalá. Ještě do nedávna jsem byl nakloněný tomu, že se vrátím ke Kawě, ale už tomu tak není. Zvykám si. Lehký enduro nemusí být jen na extrémní ježdění, Tank potvrdí. Není potřeba se bát EXC, FE, WR. Nebudu chválit "svůj ocas", ale o Bergovi můžu napsat v zásadě to, že je to perfektně vymyšlený a těžko budete hledat stroj, který by snesl tak tvrdý zacházení. Takový WR se mi sice konstrukcí nelíbí, ale jako motorový držák je taky pověstný.
O EXC je toho napsaný asi nejvíc. Je potřeba se takových motorek bát? Není! Při dodržování nějakých hlavních zásad servis nevyjde tak draho, jak se píše. Je potřeba nemít smůlu na konkrétní kus - to je taky důležitý.
Určitě je to lepší volba, než jít zase do nějakýho kompromisu, kdy budeš mít sice lehký stroj, ale budou ti chybět koně, když to zrovna budeš potřebovat, nebo bude motor dostatečně výkonný, ale motorka jen o cca 20 kg lehčí, než LC4 - viz třeba DR400.
Doporučuju ti si to vyzkoušet. Kamarády s lehkýma máš, tak je to jen o domluvě. Třeba se půl dne povozit, vyzkoušet. Potom uvidíš sám, jestli tě to osloví nebo ne. Do té doby to v tobě bude hlodat a hlodat. Do tvýho výběru neostrých můžeš ještě zahrnout Gas Gas Pampera, DR400. Jinýho se starterem mě nenapadá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jen to lehce doplním -s lehkou se svezeš i s těžkými, obráceně to obvykle nefunguje. A na EXC se dá jezdit od "palice" po krásnou houbařinu. Navíc -stále je prostor pro zlepšování,tam limity motorky nedosáhnu ani náhodou. Prostě je to bez hranic -ty jsou jen v hlavě. Neunavuje, pomáhá -už jen zvedání po odložení je něco jiného (a že těch odložení je...). Takže přechod na EXC z LC pro mě znamenal nový level, netrápím se,jezdím, co umím -a zkouším si přidávat.
Jen si prostě nesmíš vzít do hlavy "mám ostrou, musím jet palbu, jinak to nejde". S našimi (mizernými) základy a věkem už jedeme pro radost, ne ? Snad už nemáme potřebu někde "odcáknout" testosteron...
Naposledy editováno 18.10.2013 20:58:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Klasika píše: Já ..Ale kdybych se měla znovu rozhodovat, co pořídit, byla by to stopro 350/390 4t.
Také se domnívám, že toto je ten správný objem motoru
3 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Když ale porovnávám příspěvky číslo:
8869 – Janek
8870 – Tank
8871 – Brůča
Tak nejlépe to vystihl Tank a Brůča.
Janek to vidí správně, ale ze svého pohledu mladého ambiciozního a stále se zlepšujícího kluka , ale to já už dávno nejsem.
Abych se vrátil k možné změně stroje.
Zatím se přikláním k tomu, že žádná změna nebude a že to co mám mi stačí a vyhovuje.
Kdybych chtěl lehkou ostřejší, tak zrovna v minulých dnech bylo v inzerátu několik EXC450 a i nějaká Husqvarna 450 tady v okolí (Jihočeský středočeský ,západočeský kraj) a docela pěkné. Říkám si, že když už by byla změna, tak bych chtěl něco novějšího asi tak za 90 litříků a k této cifře se moje tajná kasička blíží. No a kdybych ještě prodal LC4 měl bych už na něco levnějšího ve funglovce. Proto jsem vlastně rozjel diskuzi o AJP, proto jsem se ptal co to má Brůča.
A hlavně pasáž, co s LC projedeš tankostylem (a teď to nemá žádnou souvislost s Tankem), tak na XC pojedeš techničtěji a to tě bude sunout dopředu :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Také se domnívám, že toto je ten správný objem motoru
To je určitě dobrá rada a šikovný objem motoru, ale je potřeba si uvědomit, že to jsou stříkačky a projev motoru je velice uhlazený, kultivovaný. Svezl jsem se na Six days 450 2012 a ten motor je opravdu lahůdka (ale zbytečně silný a z vícero důvodů bych v současný době stříkačku nechtěl).
V karburátoru je to něco jinýho. Mám 380 a půjdu do 450.
Jinak se dělá i EXC 400 a bylo by lepší koukat spíš po něm než po 450, ale i s tou 450 případně půjde něco udělat, aby to bylo hodnější - možná úprava předstihu, nastavení karburátoru.
Vůbec na to nekoukám jako ambiciozní kluk, zlepšení se dostavuje velmi pomalu a je úměrný počtu najetých mth - pokud jezdíš, zlepšuješ se, pokud nejezdíš, nezlepšuješ se - to bude platit i u tebe . Nesmíš se podceňovat, ale chápu, že je to těžký. Věk okolo padesátky je u chlapa často velmi složitý období - to myslím vážně, na dílně jsem dělal se spoustou staříků a viděl jsem, co to s nima dělalo, když přišla padesátka, jaký přicházely problémy, jak se měnila psychika ... - a proto je pro mě s podivem, že vůbec takhle uvažuješ/te , že jezdíte enduro , klobouk dolů. Je to větší výkon, než od těch mladejch a ambiciozních.
Ambice už nemám, dost jsem toho přehodnotil v tomhle ohledu. Jsem jen rád, když se pěkně svezu, mám radost, když najdu nějaký nový těžší (pro mě) úsek a v jistým smyslu tu výzvu pokořím. Mám v sobě soutěživýho ducha, rád se porovnávám, ale pokud to přenesu jen do úrovně jezdec x překážka, ublížím případně jen sobě nebo motorce. Pokud soutěživost přenesu do roviny jezdec x jezdec, tak můžu ublížit i tomu druhýmu a ublížit se dá i jinak, než na trati při jízdě.
Ještě nedávno jsem si myslel, že když se domů nevrátím zbitej jak pes, unavenej jak po šichtě v dole, tak jsem něco ošidil. Kawa k tomu byla perfektní nástroj, těžká na zvedání, a že pádů vždycky bylo, dost síly jsem používal k řízení, .... Teď jsem rád, když si pěkně zajezdím, ale přijedu domů použitelný, psychicky zregenerovaný, když uvolním nějaký ten adrenalin. Pěkná vyjížďka je pro mě už mnohem víc, než závod končící na bedně. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem chtěl skončit s Kawou. Každý přidaný pohárek působil jako "droga" a způsoboval, že jsem chtěl víc a víc, a to ze mě rozhodně nedělalo lepšího člověka ani jezdce. Pořád jsem jen vyhlížel v kalendáři další akci, přitom když jsem před cca 3 lety s endurem začínal, vůbec jsem takhle neuvažovat a radoval se z každýho metru v terénu. K tomu jsem se vrátil a taky jsem si k tomu pořídil adekvátní motorku.
Pokud ti LC4 vyhovuje, drž se jí , ale stejně jak v tobě začla hlodat myšlenka na změnu, tak se něco určitě změní .
Řeknu to takhle, pokud přijedeš před padlý strom a máš touhu ho zkusit přejet, přemýšlíš, jak na to, ... ale bojíš se, že to na LC4 nedáš a proto ho radši objedeš, tak jdi do lehký a příště ho neobjížděj . Pokud ale přijedeš před padlý strom a automaticky hledáš objízdou trasu, nech si LC4 .
Takže se ptám, co ti přiveze Ježíšek pod stromek?
Naposledy editováno 19.10.2013 09:14:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |