paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.10.2013 v 09:12 | Nahoru | #1

storeman píše: Také se domnívám, že toto je ten správný objem motoru


To je určitě dobrá rada a šikovný objem motoru, ale je potřeba si uvědomit, že to jsou stříkačky a projev motoru je velice uhlazený, kultivovaný. Svezl jsem se na Six days 450 2012 a ten motor je opravdu lahůdka (ale zbytečně silný a z vícero důvodů bych v současný době stříkačku nechtěl).
V karburátoru je to něco jinýho. Mám 380 a půjdu do 450.
Jinak se dělá i EXC 400 a bylo by lepší koukat spíš po něm než po 450, ale i s tou 450 případně půjde něco udělat, aby to bylo hodnější - možná úprava předstihu, nastavení karburátoru.
Vůbec na to nekoukám jako ambiciozní kluk, zlepšení se dostavuje velmi pomalu a je úměrný počtu najetých mth - pokud jezdíš, zlepšuješ se, pokud nejezdíš, nezlepšuješ se - to bude platit i u tebe . Nesmíš se podceňovat, ale chápu, že je to těžký. Věk okolo padesátky je u chlapa často velmi složitý období - to myslím vážně, na dílně jsem dělal se spoustou staříků a viděl jsem, co to s nima dělalo, když přišla padesátka, jaký přicházely problémy, jak se měnila psychika ... - a proto je pro mě s podivem, že vůbec takhle uvažuješ/te , že jezdíte enduro , klobouk dolů. Je to větší výkon, než od těch mladejch a ambiciozních.
Ambice už nemám, dost jsem toho přehodnotil v tomhle ohledu. Jsem jen rád, když se pěkně svezu, mám radost, když najdu nějaký nový těžší (pro mě) úsek a v jistým smyslu tu výzvu pokořím. Mám v sobě soutěživýho ducha, rád se porovnávám, ale pokud to přenesu jen do úrovně jezdec x překážka, ublížím případně jen sobě nebo motorce. Pokud soutěživost přenesu do roviny jezdec x jezdec, tak můžu ublížit i tomu druhýmu a ublížit se dá i jinak, než na trati při jízdě.
Ještě nedávno jsem si myslel, že když se domů nevrátím zbitej jak pes, unavenej jak po šichtě v dole, tak jsem něco ošidil. Kawa k tomu byla perfektní nástroj, těžká na zvedání, a že pádů vždycky bylo, dost síly jsem používal k řízení, .... Teď jsem rád, když si pěkně zajezdím, ale přijedu domů použitelný, psychicky zregenerovaný, když uvolním nějaký ten adrenalin. Pěkná vyjížďka je pro mě už mnohem víc, než závod končící na bedně. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem chtěl skončit s Kawou. Každý přidaný pohárek působil jako "droga" a způsoboval, že jsem chtěl víc a víc, a to ze mě rozhodně nedělalo lepšího člověka ani jezdce. Pořád jsem jen vyhlížel v kalendáři další akci, přitom když jsem před cca 3 lety s endurem začínal, vůbec jsem takhle neuvažovat a radoval se z každýho metru v terénu. K tomu jsem se vrátil a taky jsem si k tomu pořídil adekvátní motorku.
Pokud ti LC4 vyhovuje, drž se jí , ale stejně jak v tobě začla hlodat myšlenka na změnu, tak se něco určitě změní .
Řeknu to takhle, pokud přijedeš před padlý strom a máš touhu ho zkusit přejet, přemýšlíš, jak na to, ... ale bojíš se, že to na LC4 nedáš a proto ho radši objedeš, tak jdi do lehký a příště ho neobjížděj . Pokud ale přijedeš před padlý strom a automaticky hledáš objízdou trasu, nech si LC4 .
Takže se ptám, co ti přiveze Ježíšek pod stromek?

Naposledy editováno 19.10.2013 09:14:15

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.10.2013 v 09:40 | Nahoru | #2
Janek> Věk okolo padesátky je u chlapa často velmi složitý období - to myslím vážně, na dílně jsem dělal se spoustou staříků

počkej, až tě potkám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.10.2013 v 11:23 | Nahoru | #3

Janek píše: To Mám 380 a půjdu do 450.


Cože? budeš měnit?

Janek píše: Jinak se dělá i EXC 400 a bylo by lepší koukat spíš po něm než po 450,.


Pro mě by to asi bylo jedno. Pokud budu měnit tak ani ne pro nějaké rapidní zlepšování, ale přesedlání na lehčí motorku s tím, že budu jezdit to co jezdím

Janek píše: pokud jezdíš, zlepšuješ se, pokud nejezdíš, nezlepšuješ se .


Jezdím tak 1x až 2x týdně tak 2 hodiny. Mám výhodu, že nic doma neodbývám. Bydlím v paneláku, děti už nejsou děti, vnoučata jsou daleko a manželce na procházky jako doprovod stačí pejsek!

Janek píše: Řeknu to takhle, pokud přijedeš před padlý strom a máš touhu ho zkusit přejet, přemýšlíš, jak na to, ... ale bojíš se, že to na LC4 nedáš a proto ho radši objedeš, tak jdi do lehký a příště ho neobjížděj . Pokud ale přijedeš před padlý strom a automaticky hledáš objízdou trasu, nech si LC4 .
Takže se ptám, co ti přiveze Ježíšek pod stromek?



Myslím, že už nyní jezdím z LC4 těžší terén než na jaký je určena. Sice se rád jen tak projedu po polních cestách, ale také to rád proložím něčím těžším, co na první pohled nejde zdolat a jsem rád když to dám!

Asi to udělám jako při přechodu z KLRka na LC4.
Nebudu se do ničeho nutit. Budu sledovat inzeráty a pokud se něco objeví, půjdu to vyzkoušet
a Ježíšek? Jako tradične: Papuče, Voda po holení a nově možná Prostenal!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 4 Včera v 19:49 PETARDAK
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist