paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

18.10.2013 v 08:57 | Nahoru | #1

TomElefant750 píše: ... V tomhle jsme se dohodli že musíme bejt svině, i na kamarády....


Vidle z Husaberga ti jsou na TA dobrý, ale pustit celýho Husabrga na Krocana, tak to ne, že jóóó .
Moc tuhle logiku nechápu. Proč nepustíte lidi, který mají zájem a mají třeba lehký enduro a o kterých víš, že budou repektovat trasu? Ani ten laďák ve skupině 6-10 motorek nebude řvát o nic víc, než seriový výfuk, dvoutakty jsou pod přívěrou tichý jak sviňa. Nota bene by seriový výfuk mohla být dodržitelná podmínka. Potom je potřeba se zamyslet, jestli "střelci" na lehkých přijedou na Krocana? Odpovím, nepřijedou, přijedou jen ti, jak se říká, "houbaři" a myslím, že oni by nijak akci neuškodili. Ale to je jen taková úvaha, stejně máte narváno lidma na velkých motorkách, akce je to každopádně ojedinělá, úžasná, pořadatelé skvělí

A k tomu ostatnímu, vybírat si motorku podle toho, jestli mě s ní pustí na Krocana nebo ne, je na zvážení .
K tomu AJP, prodejci jsou z Plzně, byl jsem motorky okouknout v krámu, docela zajímavý stroj. ena je na zvážení každýho, ale za ty peníze se nechá koupit Gas Gas EC300 - hotový závodní enduro. Líbil se mi spíš ten starší model vzduchem chlazený a i kluci na krámu ho chválili víc, než toho vodníka. Určitě by se nechala domluvit testovací jízda.
Storemane, píšeš, žes 2 roky nedal žádný pořádný výjezd .... pokud ti to vadí, je třeba hledat příčinu. Pokud je v motorce, tak změnit stroj, pokud je v jezdci, tak vyhledávat akce, kde se něco trochu naučíš, což zrovna Krocan VE VŠÍ ÚCTĚ není.
Slyšel jsem to mnohokrát, že velký enduro je prznič jízdního stylu a teď už to můžu i potvrdit. Je to totální prznič. Aniž by si to člověk uvědomil, spoustu práce to udělá za tebe. V jistým smyslu to má svoje výhody, ale zároveň svoje limity. U lehký snad žádný limity nejsou, jen platí fyzikální zákony. Motorka je prostě nástroj v rukou jezdce a když ji ovládá, je neuvěřitelný, co se na tom dá jet.
Na Drapákách jel letos Hajnej na Husqvarně 450 a jak ho znáte téměř dokonalýho z Afriky, tak ne té lehké byl jen o trochu míň marnej, než já. Je to vidět jak pěst na oko.
Přechod z na lehkou není vůbec jednoduchý a když se člověk pro přechod rozhodne, je potřeba se v jistým smyslu kousnout - je to ten bod, když zjistíš, že LC4, KLX, ... za tebe spoustu práce udělá a ty nejsi schopný pomalu vyjet ani to, kam by tě vyvezla vcelku v pohodě tvoje bývalá. Ještě do nedávna jsem byl nakloněný tomu, že se vrátím ke Kawě, ale už tomu tak není. Zvykám si. Lehký enduro nemusí být jen na extrémní ježdění, Tank potvrdí. Není potřeba se bát EXC, FE, WR. Nebudu chválit "svůj ocas", ale o Bergovi můžu napsat v zásadě to, že je to perfektně vymyšlený a těžko budete hledat stroj, který by snesl tak tvrdý zacházení. Takový WR se mi sice konstrukcí nelíbí, ale jako motorový držák je taky pověstný.
O EXC je toho napsaný asi nejvíc. Je potřeba se takových motorek bát? Není! Při dodržování nějakých hlavních zásad servis nevyjde tak draho, jak se píše. Je potřeba nemít smůlu na konkrétní kus - to je taky důležitý.
Určitě je to lepší volba, než jít zase do nějakýho kompromisu, kdy budeš mít sice lehký stroj, ale budou ti chybět koně, když to zrovna budeš potřebovat, nebo bude motor dostatečně výkonný, ale motorka jen o cca 20 kg lehčí, než LC4 - viz třeba DR400.
Doporučuju ti si to vyzkoušet. Kamarády s lehkýma máš, tak je to jen o domluvě. Třeba se půl dne povozit, vyzkoušet. Potom uvidíš sám, jestli tě to osloví nebo ne. Do té doby to v tobě bude hlodat a hlodat. Do tvýho výběru neostrých můžeš ještě zahrnout Gas Gas Pampera, DR400. Jinýho se starterem mě nenapadá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

18.10.2013 v 09:13 | Nahoru | #2
Janek>
Jen to lehce doplním -s lehkou se svezeš i s těžkými, obráceně to obvykle nefunguje. A na EXC se dá jezdit od "palice" po krásnou houbařinu. Navíc -stále je prostor pro zlepšování,tam limity motorky nedosáhnu ani náhodou. Prostě je to bez hranic -ty jsou jen v hlavě. Neunavuje, pomáhá -už jen zvedání po odložení je něco jiného (a že těch odložení je...). Takže přechod na EXC z LC pro mě znamenal nový level, netrápím se,jezdím, co umím -a zkouším si přidávat.
Jen si prostě nesmíš vzít do hlavy "mám ostrou, musím jet palbu, jinak to nejde". S našimi (mizernými) základy a věkem už jedeme pro radost, ne ? Snad už nemáme potřebu někde "odcáknout" testosteron...

Naposledy editováno 18.10.2013 20:58:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist