globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cz 250/513
12.7.2009 v 18:02
Chtěl bych si koupit korsku ale muzu uvolnit max 20 tis. tak me napdala tadyta jeste jsem krosku nemel mam zkusenosti se simsone a pitbikem myslíte že je to dobrá volba že to jede dobře chci jezdit pole polnacky obcas trat
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

15.7.2009 v 13:17 | Nahoru | #61
....Fakt takové drobnosti jako třeba uklepanej drátek v zapalování ,vyskočená segrovka z přítlačáku spojky ap..neměj strach když nekoupíš úplnou ludru,pro začátek budeš spokojenej jede to na svoje "stáří" hodně schopně

(reakce na) Cz 250/513

16.7.2009 v 20:10 | Nahoru | #62

Android.wr>....Fakt takové drobnosti jako třeba uklepanej drátek v zapalování ,vyskočená segrovka z přítlačáku spojky ap..neměj strach když nekoupíš úplnou ludru,pro začátek budeš spokojenej jede to na svoje "stáří" hodně schopně



No docela si i troufnu říct že pro začátečníka je až dost divoká.je i celkem těžká na ovládání.Hra spojky a plynu chce cvik,a pak to jede. Soudím podle mého bývalého stroje.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

17.7.2009 v 15:34 | Nahoru | #63
Zetora doporucuju a pokud je s bezkotaktnim zapalovanim a japonskym karburatorem,tak chyta na prvni slapnuti.
Jen me pripada nevohodny na jezdeni po polnackach. Prece je to jen motokrosova motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

17.7.2009 v 15:58 | Nahoru | #64

spalovac>Zetora doporucuju a pokud je s bezkotaktnim zapalovanim a japonskym karburatorem,tak chyta na prvni slapnuti.
Jen me pripada nevohodny na jezdeni po polnackach. Prece je to jen motokrosova motorka.



Mě to chytalo na šlápnutí i s kladívkama a origo karbíkem.nebyl žádný problém.no a na ty polnači to se přikláním k tvému názoru. rychle se dostává do maxima, a držet někde kilometr plnej je špatný.trat ideál.je teda fakt že já sem s ní jel asi 35 kiláků na sraz ale nejel sem plnej to dá rozum.je to takový otravný.špatně se s ní jede na půl plynu je to prostě dvou takt a k tomu ČZ.

(reakce na) Cz 250/513

17.7.2009 v 19:50 | Nahoru | #65
lewisss> tak jako kamos taky cr 125 a kx 125 drti normal na polanckach atd.

Cz 250/513

17.7.2009 v 19:50 | Nahoru | #66
čízu doporučuji, i když mam 516tku, o které skoro každý říka že se sere, ale řekl bych že spíš záleží na mechanikovi, ne na čz, když se k tomu nechováš jak dobytek tak to musí vydržet, ale jak už tu bylo řečeno nejhorší jsou pasti od byvalich majitelů a o výkon se nestrachuj, toho zetka má hafo , a na pole to taky nedoporučuju, ja s tím už kvůli stížnostem jezdím jen na trati a na doma mam 175 , ale je to úplnej rozdíl

2 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

17.7.2009 v 20:05 | Nahoru | #67
ještě jestli ti je 14 tak zatím poletíš jak plachta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

17.7.2009 v 20:25 | Nahoru | #68
Dejv08> No to jo.těch 28 kobylek s tím umí dobře zamávat.ten z ní bude ještě pěkně vyvalenej.že sem na ní něco najezdil a do poslední chvíle mě uměla překvapit.jinak tu mou mašinu bývalí majitel prodal proto že si na ten kravál všichni v obce stěžovali.no a u nás s toho taky nebyli nadšený.to bylo slišet uplně všude.a nějaký vílety do lesa nebo podobně to prostě nejde.

(reakce na) Cz 250/513

17.7.2009 v 21:12 | Nahoru | #69
lewisss> jj u nás v obci byly na to taky stížnosti, ale to většinou ty stare drbny atd. , ale prodavat ji nehodlám za takové peníze bych stejně lepší mašinu nesehnal no to j to bude vyvalenej, ještě když zetka se nerada drží pod plynem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

20.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #70
Dejv08> nezáleží na tom kolik má roků, ale na tom jaké má zkušenosti, postavu (ať to není nějaký papírek xD) a kdyby měl 14 tak těch pár kobyl co má čz není zas tak moc v 15 ,,vklidečku" zvládám 65 kobyl

(reakce na) Cz 250/513

20.7.2009 v 11:53 | Nahoru | #71
mara008> Musíš si uvědomit v jakém podvozku ty koně jsou, dělá to hrozně moc.

(reakce na) Cz 250/513

20.7.2009 v 15:31 | Nahoru | #72
mara008> Přesně tak jak říká tady Michal.nevrzdí to,netlumíto,vybruje to.na spojku potřebuješ v ruce svěrák abys dojel celej závod.si jí zkus a uvidíš že to není tak jednoduchý jak si každej myslí.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

21.7.2009 v 09:55 | Nahoru | #73
to mi chcete říct, že je o tolik horší 250/513 než 125/516 kterou sem měl (v nějakých 12-13ti)?? co já vím tak je to silnější o nějakých cca 10 koní, brzdy nic moc na obou, a ten podvozek je o tolik horší než u 516???

(reakce na) Cz 250/513

21.7.2009 v 23:28 | Nahoru | #74
mara008> 513 jede o dost víc než 516 ale taky má o 10kg víc. Proto je daleko hůř ovladatelná 516 je proti tomu hračka. Někde se svez a pochopíš, že je to něco úplně jiného.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

22.7.2009 v 21:27 | Nahoru | #75
Lidi potrebuju pomoct se spojkou co se tyce cz 250/513 .... mam roblem stim ze tam nejsou origo lamely.... potreboval bych vedet tloustku a pocet lamel ... dekuju moc

Cz 250/513

22.7.2009 v 21:47 | Nahoru | #76
tady to určitě najdeš

Cz 250/513

5.8.2009 v 09:04 | Nahoru | #77
cumte na tuhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

5.8.2009 v 09:45 | Nahoru | #78
Doggy> Pokud se nepletu,tak by tam meli byt ctyru diafrictove a tri plechove.

Co se tyce tloustky, tak se moc nesjizdi. Spis pokrouti (hlavne ty plechove) a nici se ty zobacky popripade diry.
Proste pokud spojka nefakci, tak u zetky z 98% tahne. Olej ve spojce,zesekane lamely,unasec,spojovy kos, nerovnomerna delka pruzin, vyzvikany hrebinek ve viku apd.

Cz 250/513

26.11.2009 v 21:39 | Nahoru | #79
taky resim dilema a to o 380/514 svezl jsme se a laska na potkani kvylty nasazeny na 10 metrech odpich jak krava a spotrebuju neresim chces aby to jelo? musis tomu neco dat problem je fakt v te maximalce kdyz smazis do kopce tak je to mela vystat to ve stupackach motorka tancuje a je to neco to udrzet kolo lita na strany peklo ale mazecky. nastesti ten zetor ma uz marzochi a vzadu central takze ok ale na ty marusky spatnej se shanej dili ale podle origa mi prijdou lepsi. tot ale kazdej si musis udelat na to nazor kazdopadne penize budes sipat do kazde mototrky

Cz 250/513

4.4.2010 v 17:17 | Nahoru | #80
zdravím ... Vyskytl se u mé čz menší problém nejede , ale tentokrát nic neupadlo ..... svíčka hází , a benzín tam teče páč vždy když ji vyndám je mokrá ..... obcas má snahu , ale nejde do otacek ..... skusil jsem snad vše ..... zapalování je motoplat (a to jsem na ni dojel domů a druhej den nic )

(reakce na) Cz 250/513

13.1.2013 v 15:08 | Nahoru | #81
Mara008> Já měl klasiku a bez problému jezdila-kladívkové zapalko.








(reakce na) Cz 250/513

13.1.2013 v 15:51 | Nahoru | #82
spalovac> motor jsem si dělal sám a nějaké problémy jsem neměl,zapalko klasika a chytala bez problemů








Cz 250/513

13.1.2013 v 18:31 | Nahoru | #83
jj mám ju v garáži.. nebrzdí to netlumí to nejede to řve jakobys mlátil kladivem do hrnce ... každou vyjížďku něco opravuješ žere jak tank ale mám ho rád vetroša
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist