Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
píšu sem proto že jsem měl zx7r us verzi s větším výkonem a hrabal se v ní každou chvíly. Znám jí jako svoje boty ale pak když jsem sednul na SRADA, tak to byl teprv heavymetal to byla najednou zábava a ta propracovanost oproti zx7r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jezdím na CBR929 a přesedlal jsem na ZXR až teď. Mám z ježdění lepší pocit než z Faroše. Ještě doladíme mouchy, které se ukázaly a zase bude o trochu víc srandy . Kdych chtěl novej litr, tak bych ho za peníze, co mě stálo ZXR určitě měl A tak říkám, že tady nejde o peníze, ale o pocit. Není všem dnům konec a určitě najdeme cestu, jak se ZXR naložit novejm strojům. Není umění novým strojem sjet ZXR, to už se s tím jaksi počítá, ale přimět ZXR, aby sjelo novýho bajka, to je výzva!!! A to i kdybych těch 30kg měl shubnout já ))))))
Tobě nechci oponovat, jsem rád, že si pokecám! Když už jsem u tuningu, nevíš o karburátorech Keihin Flat CR 39MM?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Ty jsi měl ZX7RR (N) 96?
2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Technický data k ZXR na mejch webovkách www.kawasakizxr750.wz.cz a můžeš srovnat s ZX7R, ale typy J a L nemaj stejnou geometrii. Jiný úhel hlavy řízení a stopa.
Naposledy editováno 28.07.2009 12:37:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
No ono ten jeden milimetr nebude zas tak podstatnej. A s vývojem to bylo zajímavý. Yamaha a Honda prostě v superbikách neměly v 90 tých letech šanci. I když Hondy RC 30 a 45 byly skvělý a vyhrávaly, tak byly vidět jen na okruhách. Suzuki se pořádně chytla až s příchodem SRADU. Neberu tohle teď jako umístění v závodech, ale z pohledu co jezdilo po silnicích. A zajímavost na konec. ZXR Lko bylo 1. a 3. celkově v WSBK v roce 93. No a v druhý polovině 90tých let se vývoj superbiků skoro zastavil. Kromě Suzuki a dvouválců z Itálie.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
za to suzuki SRADEM dokazovala že to není jen v obsahu, SRAD dokázal ukázat záda i silnějším mašinám byl to sport jak svině, ve spod nic moc ale když se držel nad 9tis.ot. tak to byl masakr. Pak přišla K1 (nejsilnější litr všech dob - revoluce) pak k3, ta vyhrávala srovnávací testy jak prd, no a o K5-6 myslím nemusí být ani řeč akorát teď mi příjdou ty litry takový trochu mimo u všech značek
no a 750ka od srada do dnes byla nejlepší suzuki, v roce 02 byla ukončena výroba zx7r a jediná suzuki drží 750ku ve výrobě, jelikož je to kubatura co hodila SUZUKI na vrchol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jo Suzuki s tím zahájila revoluci v sériové výrobě, ale Aaron psal pouze o 90tých letecha tak jsem vyjmenovával jen 750 čtyřvál a litry dvouvál. A první půlka tohohle období patřila v superbikách Kawě a druhá Suze. I když na konci už Ducati porážela oboje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jenže Kawa měla skvělej základ v sérii, což třeba Suzuki u vzduchem chlazenejch GSX-R ne. první půlka devadesátých let patřila v sériový produkci 750tek na vrchol. Pak se to dokonale otočilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
ta vidle sedí u mne doma , nedávno jsem koupil Keihiny FCR39 přímo ze zxr750 1993 tuším, tak jsetli máš opravdu zájem , napiš mi a navrhni cenu, sháním spíš FCR41 pro N verzi, protože stavím zx7rr. Ta vidle WP na prodej není, stála mne balík a sháněl jsem jí dlouho.
Grasel -
pokud jsi měl FCR39 v základu, tak jsi neměl zx7rr ale zxr750, protože zx7rr (N) měla FCR41. Pokud to bylo us označení zx7r s FCR39, tak jsi tutově neměl mladší 1995, spíš 1993-5. FCR41 měla jen a pouze zx7rr(N) 1996, vyrobeno 500ks pro homolagaci. S těma koněma vs Srad. Koukal jsem kolik má 2008? gsxr750 a má cca 150HP. Pokud vytuníš zx7rr tak z ní dostaneš i 155-160HP při váze cca 160kg řekněme??? tak nevím proč by nebyla schopná pobít jiné novější 750ky. Jasně že když narvu ty prachy do nový 750ky tak tam zase bude rozdíl, ale o tom řeč nebyla. zx7rr taky není na toulky po městě při 4-5000RPM, ale abys ji točil nahoře, kde FCR taky nejlíp fungujou.
ještě k těm karbcům - pokud tam byly FCR39 tak ty mají jiný airbox, ke geometrii - zxr750ky podle roku výroby mají jinou geometrii, delší(kratší kyvku), úhel hlavy, jinak přepákovánu kyvku s tlumičem, tak tu nešiř bludy. O vidlicích je to samé známo, 41mm vs. 43mm,....
ZXR 750 je legenda ale zx7r ne, ta bodovala akorát ve wsbk a to je úplně někde jinde. zx7r je pouze o vzhledu, jinak zpracováním je hodně nízko a třeba budíky jak z roku nebreč který měla i zxr 750 rok 91-92 hezčí.
zxr 750 je legenda ale zx7r těží akorát ze vzhledu a že to je nástupce zxr 750.
mimochodem nikdo neřek že je na touální po městě nebo jezdit ve spod, ve spodku nejezdím ani s litrem, řekl jsem jen že je nahoře oproti ostatním konkurenčním 750kám mrtvá. SRAD a dokonce i YZF 750 jela nahoře daleko líp.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
To tunění jsem měl na mysli tak, že když pořídím za stejný peníze novou 750ku a zx7rr (do který nasypu peníze abych byl cenově stejně se 750kou novou), tak budou srovnatelné. Nevím kdes přišel k tomu že si stěžuješ na těžiště zx7r. Tyhle motorky maj stejnou konstrukci jako srad a další japonci, motor je +/- stejnej, nic převratnýho v tom nevymysleli, hmotnost taky podobná. světlost bude taky srovnatelná, možná objem nádrže je jinej, jinak jsou provedený rámy, ale že by bylo těžiště takovej průser si nemyslím a to samý podvozek. Co má ten srad tak převratnýho v sérii, že je lepší se zadním odpružením nebo vidlí??? Tlumiče do toho stejně dělala Kayaba na jedno brdo, zadek bude to samý v bledě modrým. Přístup ke karbcům jsi tu dřív zmiňoval...stejně musíš sundat nádrž, tak jakej rozdíl..mikuni vs. keihin. jediný plus pro někoho je to, že některé verze jsou vzduchem chlazené...což mi jako výhoda nepřijde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |