globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 09:56 | Nahoru | #91
maciiik> Ahoj. Kompletně moje práce. Dával jsem to dohromady 3 roky. Ne že by to byla práce na 3 roky, ale tak průběžně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 09:58 | Nahoru | #92
Aaron929> když příjde několik zatáček po sobě kdy přehazuješ motorku ze strany na stranu a pojede stejnej pilot tak nikdy nebudeš rychlejší než motorky co maj o 30kg méně a líp uložený těžiště a to nemluvím o litrech ale třeba i šestkách zxr 750 není nic do zatáček ale litry jako je třeba thunderace nebo fzr 1000 s tím dáš. Kde si vzal že budeš mít v zatáčkách navrch?! Já na zxr 750 najezdil hafo kilometrů a začínal jsem na ní

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #93
GRASSEL> Jen zkušenosti. Vyhovuje mi těžiště a pozice. Asi není fér srovnávat ZXR s litrama, tam nepatří. Spíš bych to srovnával s 6kama. To je výkonově bližší. Ale neberte me za slovo. Je to každého věc jak se na ni cítí. A já to vidím takhle

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #94
GRASSEL> Když ji miluješ,není co řešit! Co jsem slyšel,tak opravdu proti SRADU,je..pomalejší Jenže,je to ta NEJHEZČÍ motorka na světě a stím nic neneděláš!

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:19 | Nahoru | #95
Hele podle mě ZXR 750 je kult, ve svý době pecka a dneska rarita pokud je v origo stavu ale prostě zákony fyziky jsou jednoznačný a v zatáčkách s ní nedáš jakýkoliv objem kterej bude lehčí. Ve svojí době měla super podvozek ale od 96 roku jen podprůměr, tak to prostě je. Hele já bych si jí taky koupil jako raritku, je to legenda a kupodivu má líp uložený těžiště než zx7r která je pocitově těžší jelikož ho má neohrabaně nahoře takže o nějakým dávání v zatáčkách nemůže bejt řeč

píšu sem proto že jsem měl zx7r us verzi s větším výkonem a hrabal se v ní každou chvíly. Znám jí jako svoje boty ale pak když jsem sednul na SRADA, tak to byl teprv heavymetal to byla najednou zábava a ta propracovanost oproti zx7r

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:42 | Nahoru | #96
GRASSEL> ...proto jsem chtěl ZXR J/K a ne ZX7. Asi seš dobrej racer, ale ježdění není jen o časech. I když ty mě zajímaj nejvíc Je to hodně o pocitu a radosti z jízdy. A to nejsou jen obecný pindy, ale někdy TI na slabším stroji nic jinýhe nezbyde

Jezdím na CBR929 a přesedlal jsem na ZXR až teď. Mám z ježdění lepší pocit než z Faroše. Ještě doladíme mouchy, které se ukázaly a zase bude o trochu víc srandy . Kdych chtěl novej litr, tak bych ho za peníze, co mě stálo ZXR určitě měl A tak říkám, že tady nejde o peníze, ale o pocit. Není všem dnům konec a určitě najdeme cestu, jak se ZXR naložit novejm strojům. Není umění novým strojem sjet ZXR, to už se s tím jaksi počítá, ale přimět ZXR, aby sjelo novýho bajka, to je výzva!!! A to i kdybych těch 30kg měl shubnout já ))))))

Tobě nechci oponovat, jsem rád, že si pokecám! Když už jsem u tuningu, nevíš o karburátorech Keihin Flat CR 39MM?

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:44 | Nahoru | #97
WARP> Wauuuuuuuuuu. Ta vidle je dokonalá!!!!!!!!!! Není zas na prodej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:46 | Nahoru | #98
Aaron929> tak to hele nevím ale já je tam měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 10:57 | Nahoru | #99
GRASSEL> Protože maj otevřená sací hrdla, musels tam mít dělaný airbox. Je to tak?
Ty jsi měl ZX7RR (N) 96?

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 11:02 | Nahoru | #100
Aaron929> americká verze je měla v základu a airbox byl originál

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:26 | Nahoru | #101
Nevíte jestli ZXR 750 91 a ZX7R 97 mají stejnou geometrii podvozku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:27 | Nahoru | #102
Aaron929> podle mě bude naprosto stejná, jelikož se zxr a zx7r lišej jen předníma vidlicema a uchycením podsedlovýho rámu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:31 | Nahoru | #103
GRASSEL> To ano, ale myslíš, že se neměnila ani stopa nebo uchycení zadní vidlice a její délka?

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:35 | Nahoru | #104
Aaron929> měl jsem vedle sebe odstrojenou zxr 750 i zx7r a jediné rozdíly byly ve vidlích a v tom podsedlovým rámu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:37 | Nahoru | #105
Aaron929>
Technický data k ZXR na mejch webovkách www.kawasakizxr750.wz.cz a můžeš srovnat s ZX7R, ale typy J a L nemaj stejnou geometrii. Jiný úhel hlavy řízení a stopa.

Naposledy editováno 28.07.2009 12:37:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:44 | Nahoru | #106
Poggy> Jojo, máš pravdu. Myslel jsem si to. Podle mě motorky v druhé polovině 90 let míří k většímu pohodlí v běžném provozu a opravdu model J má geometrií blíž k okruhovému speciálu. Model ZX7 má stopu 99mm (http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-7RR_1997.aspx). Tvoje stránky se hodily!!! Dík!

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:48 | Nahoru | #107
Aaron929> Pro informaci, stopa CBR 929 RR je 97mm(http://www.motorbikes.be/en/Honda_CBR_929_RR_Fireblade_2000.aspx). Pak je jasné, proč se mi vodí ZXR lépe

VIVAT ZXR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:52 | Nahoru | #108
Aaron929>
No ono ten jeden milimetr nebude zas tak podstatnej. A s vývojem to bylo zajímavý. Yamaha a Honda prostě v superbikách neměly v 90 tých letech šanci. I když Hondy RC 30 a 45 byly skvělý a vyhrávaly, tak byly vidět jen na okruhách. Suzuki se pořádně chytla až s příchodem SRADU. Neberu tohle teď jako umístění v závodech, ale z pohledu co jezdilo po silnicích. A zajímavost na konec. ZXR Lko bylo 1. a 3. celkově v WSBK v roce 93. No a v druhý polovině 90tých let se vývoj superbiků skoro zastavil. Kromě Suzuki a dvouválců z Itálie.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 12:58 | Nahoru | #109
Poggy> Souhlasím a doporučuji tato videa:


To co předváději je stejně úžasný jako dnešní boj Rossiho a Lorenza. Mooc doporučuji

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:03 | Nahoru | #110
Aaron929>
Takhle to bude lepší


1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:16 | Nahoru | #111
Suzuki byla pojem se svojí gsxr 1100 SRADEM to pořádně rozbalila to je fakt ale na druhou stranu kawa udělala jen zxr 750 a to ještě modelem od roku 91. Ten předchozí byl propadák. Co udělala kawa potom??? Nic než přišla zx10 jediná kawa která je pořádná je zxr 750 a zx10, zx7r je jen o vzhledu.

za to suzuki SRADEM dokazovala že to není jen v obsahu, SRAD dokázal ukázat záda i silnějším mašinám byl to sport jak svině, ve spod nic moc ale když se držel nad 9tis.ot. tak to byl masakr. Pak přišla K1 (nejsilnější litr všech dob - revoluce) pak k3, ta vyhrávala srovnávací testy jak prd, no a o K5-6 myslím nemusí být ani řeč akorát teď mi příjdou ty litry takový trochu mimo u všech značek

no a 750ka od srada do dnes byla nejlepší suzuki, v roce 02 byla ukončena výroba zx7r a jediná suzuki drží 750ku ve výrobě, jelikož je to kubatura co hodila SUZUKI na vrchol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:20 | Nahoru | #112
GRASSEL>
Jo Suzuki s tím zahájila revoluci v sériové výrobě, ale Aaron psal pouze o 90tých letecha tak jsem vyjmenovával jen 750 čtyřvál a litry dvouvál. A první půlka tohohle období patřila v superbikách Kawě a druhá Suze. I když na konci už Ducati porážela oboje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:23 | Nahoru | #113
Poggy> jasně, to je pravda ale wsbk bych sem vůbec netahal. I když jsou vzhledově jak seriovky tak jinak je to úplně někde jinde až budem jezdit na tom samým co maj oni tak bych to bral v potaz, do tý doby ne. Vem si jen kolik ZX7RR sbk vážila, kolik měla koní. Mrkni na ten podvozek, to je úplně něco jinýho, zadní kyvka atd. Ale jinak máš pravdu, v tý době to tam kawě šlapalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:31 | Nahoru | #114
GRASSEL>
Jenže Kawa měla skvělej základ v sérii, což třeba Suzuki u vzduchem chlazenejch GSX-R ne. první půlka devadesátých let patřila v sériový produkci 750tek na vrchol. Pak se to dokonale otočilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:37 | Nahoru | #115
Poggy> jj, jasně ale nemůžeš brát v potaz wsbk. To je úplně jinej level

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 13:46 | Nahoru | #116
GRASSEL>
přečti si můj první dnešní příspěvek (109), konec třetí a začátek čtvrtý řádky. Tam jsem psal o sérii a WSBK a závody jen jako doplněk

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 15:48 | Nahoru | #117
aaron929 -
ta vidle sedí u mne doma , nedávno jsem koupil Keihiny FCR39 přímo ze zxr750 1993 tuším, tak jsetli máš opravdu zájem , napiš mi a navrhni cenu, sháním spíš FCR41 pro N verzi, protože stavím zx7rr. Ta vidle WP na prodej není, stála mne balík a sháněl jsem jí dlouho.

Grasel -
pokud jsi měl FCR39 v základu, tak jsi neměl zx7rr ale zxr750, protože zx7rr (N) měla FCR41. Pokud to bylo us označení zx7r s FCR39, tak jsi tutově neměl mladší 1995, spíš 1993-5. FCR41 měla jen a pouze zx7rr(N) 1996, vyrobeno 500ks pro homolagaci. S těma koněma vs Srad. Koukal jsem kolik má 2008? gsxr750 a má cca 150HP. Pokud vytuníš zx7rr tak z ní dostaneš i 155-160HP při váze cca 160kg řekněme??? tak nevím proč by nebyla schopná pobít jiné novější 750ky. Jasně že když narvu ty prachy do nový 750ky tak tam zase bude rozdíl, ale o tom řeč nebyla. zx7rr taky není na toulky po městě při 4-5000RPM, ale abys ji točil nahoře, kde FCR taky nejlíp fungujou.
ještě k těm karbcům - pokud tam byly FCR39 tak ty mají jiný airbox, ke geometrii - zxr750ky podle roku výroby mají jinou geometrii, delší(kratší kyvku), úhel hlavy, jinak přepákovánu kyvku s tlumičem, tak tu nešiř bludy. O vidlicích je to samé známo, 41mm vs. 43mm,....

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

29.7.2009 v 23:19 | Nahoru | #118
Kdyby někdo měl volné kačky...
Racing bikes

Naposledy editováno 29.07.2009 23:20:05

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 11:23 | Nahoru | #119
WARP> měl jsem zx7r US verzi a ta měla stejný karbíky co já vím jako zx7rr to že ty narveš prachy do sedmy a budeš stíhat "možná stíhat" novější sedumpade není nic zajímavýho, když narvu prachy do nějaký šestky karbce tak s tím taky můžu dávat litry. Jde o to že bys musel překopat skoro celou zx7r na to aby bylo možný stíhat nebo dávat jiný sedumpade. Musel bys překopat motor, podvozek a v neposlední řadě hlavně těžiště jelikož zx7r je pocitově těžší než zxr 750 a má těžiště vysoko. To mám vyzkoušený jelikož jsem najednou měl možnost jezdit obě dvě.

ZXR 750 je legenda ale zx7r ne, ta bodovala akorát ve wsbk a to je úplně někde jinde. zx7r je pouze o vzhledu, jinak zpracováním je hodně nízko a třeba budíky jak z roku nebreč který měla i zxr 750 rok 91-92 hezčí.

zxr 750 je legenda ale zx7r těží akorát ze vzhledu a že to je nástupce zxr 750.

mimochodem nikdo neřek že je na touální po městě nebo jezdit ve spod, ve spodku nejezdím ani s litrem, řekl jsem jen že je nahoře oproti ostatním konkurenčním 750kám mrtvá. SRAD a dokonce i YZF 750 jela nahoře daleko líp.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 14:53 | Nahoru | #120
pokud jsi měl na US zx7r verzi FCR41 karbce, tak tam určitě nebyly z fabriky, žádná taková verze totiž neexistovala. Musel je tam předchozí majitel dát z jiné motorky. Pokud jsi tam měl FCR41 tak z limitované zx7rr a pokud jsi tam měl FCR39 tak ze zxr750.

To tunění jsem měl na mysli tak, že když pořídím za stejný peníze novou 750ku a zx7rr (do který nasypu peníze abych byl cenově stejně se 750kou novou), tak budou srovnatelné. Nevím kdes přišel k tomu že si stěžuješ na těžiště zx7r. Tyhle motorky maj stejnou konstrukci jako srad a další japonci, motor je +/- stejnej, nic převratnýho v tom nevymysleli, hmotnost taky podobná. světlost bude taky srovnatelná, možná objem nádrže je jinej, jinak jsou provedený rámy, ale že by bylo těžiště takovej průser si nemyslím a to samý podvozek. Co má ten srad tak převratnýho v sérii, že je lepší se zadním odpružením nebo vidlí??? Tlumiče do toho stejně dělala Kayaba na jedno brdo, zadek bude to samý v bledě modrým. Přístup ke karbcům jsi tu dřív zmiňoval...stejně musíš sundat nádrž, tak jakej rozdíl..mikuni vs. keihin. jediný plus pro někoho je to, že některé verze jsou vzduchem chlazené...což mi jako výhoda nepřijde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist