globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

18.6.2009 v 21:44 | Nahoru | #61
nevím jak zxrka, ale na zx7rr se musela navařit matice. Tam vůbec úchyt na tlumič řízení není. Z racing katalogu sis vybral matici a tu pak musel někdo navařit na rám. Zxrka měla některá tuto matici navařenu již z výroby, myslím že na levé straně, ale je možné že na druhé nebo to někdo udělal sám. Sám to mám namontované u vstupu do airboxu na levé straně na díře pro zajištění průduchu.
Na webu nějakej "odborník" psal, že ta RCMA5000 vyrobená pro týmy stála 15.000EUR. Ze střediska WP mi odepsali, že cena se odvíjela od toho, co všechno si týmy objednaly. Zda i servis, servismana, ND,...takže těžko říct. Na vidli není žádné výrobní číslo, nic. Údajně také bylo nařízení, že nepotřebný materiál se musel vrátit do výrobní továrny WP v Holandsku (asi za odkupní cenu), ale to už jsem slyšel i s jinými wsbk komponenty, některé se údajně musely po každém závodě zničit (Nissin radiální pumpa - taky se mi ji podařilo z UK sehnat .Je to vyfrézovaný z bloku AL, chod to má jako žádná jiná..."Ti" spoj. materiál.

[img]

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 14:52 | Nahoru | #62
WARP>
Já mám matici pro tlumič řízení z výroby a na pravej straně. A s tím, že to měli i předchozí "hadicový" verze to byla desinformace. Neměli.
S tím vracením to dost přeháněj. Podle mě, ale zase výrobní tajemství a ty peníze co se ve WSBK točí. To se asi není čemu divit. Tu pumpu co je na fotce už máš doma?

Naposledy editováno 19.06.2009 14:53:20

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 17:18 | Nahoru | #63
jo tu pumpu mám doma a celou jsem ji rozebral. Chci ji restaurovat a znovu naeloxovat, protože koroze elox porušila. Je vyfrézované z kusu duralu, uvnitř fakt paráda, jištění jen segrovkami, bytelný mosazný čep, titanový šrouby, chod jak víno...od maníka co jsem kupoval AP pumpu mi poslal fotku týhle ve zlatým provedení s legendou co je to zač a já ji potom sháněl a sehnal z UK, buy it now ten den po vystavení aukce, byla to klika, je skoro neporušená, neohnutá. Posílám foto z druhé strany.Jsou na ní vyjiskřené rozměry a nějaké evidenční číslo. Byla používána na wsbk na Suzuki GSXR 1996-7.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 17:28 | Nahoru | #64

Byla používána na wsbk na Suzuki GSXR 1996-7.


Asi OT tak si to pak kdyžtak smázni..
Tak to musela být na suzuki gsx-r 750 co jezdil Chilli, tuhle mašinu maj myslim přímo v továrně suzuki alstare co má sidlo v belgii...dělam ted hned u belgických hranic, zkusím se tam zajet podívat a třeba něco nafotit jestli tam maj na ty origo superbike gsx-r to samé co máš ty

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 17:31 | Nahoru | #65
WARP>
Obávám se, že fotka nedorazila :\ Jakou barvu bude mít elox? Zlatou?

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 17:35 | Nahoru | #66
nepovedlo se to napoprvé...ani napodruhé tenhle pc to nestíhá. ne, bude origo stříbrná. ta zlatá byla v malinko jiných parametrech -19x18, tahle je 17x16.5. ale proovedení je stejné, zlatá vypadá hezky, ale origo je tahle stříbrná tak tak zůstane.foto dodám až budu doma.

Naposledy editováno 19.06.2009 17:38:14

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 17:41 | Nahoru | #67
WARP>
OK, pak se na jí podívám. originalita je lepší, když už do toho rveš takový peníze.

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 18:56 | Nahoru | #68
nejhezčí 750 superbike všech dob

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

19.6.2009 v 19:52 | Nahoru | #69
yoshi - to je zzpráva od maníka co mi to prodal, prodával i jiné díly ze závodního gsxra, třmeny,..atd. mám jméno toho co na tom jezdil, ale ted si nevzpomenu. Hodim tu pumpu na kawu spolu s vidlicí.

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 19:54 | Nahoru | #70
tak jsem brousil po forech a našel dva maníky co maj opravdu tovární RR verze. Jeden psal, že kupoval nedávno RR tovární díly od závodního týmu. Tak se podržte...nový swingarm stál 14.000EUR !!! to snad není možný. Koupil swingarm za 4000Eur, carbon tank za 800E, WP fork 5000E, RR frame 1000E, FCR 1100E,...to je masakr. 4000E jen za kyvku.

zajímavééé

[img]

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 19:57 | Nahoru | #71
by mne zajímalo na kolik vyšla celá tovární motorka...ten němec měl v motoru Ti ojnice od Pankla, na klikovce Ti spojovací matroš, komponenty jak jsem psal výše, brembo monoblock calipers, a co je hlavní - on na té motorce jezdí a závodí. Ostatní to jen staví pro showroom, ale on na tom řádí, to je mistr . Jeden z nich má přezdívku zx793rr, druhej se jmenuje Walnussbaer, ten na tom jezdí. Pokud bude zájem, je schopen sehnat vše na tuto motorku z továrních dílů, ceny odpovídají, platba cash. Mít tak 500k tak by mohla být celá doma Najde se někdo ???

Naposledy editováno 21.06.2009 22:55:29

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 20:01 | Nahoru | #72
WARP>
To musel bejt totální šílenec nebo velkej nadšenec. Každopádně to je ranec. Jenže dneska už je to jenom vystavit do vytríny. V závodech nemá šanci.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 20:05 | Nahoru | #73
poggy-on na tom právěže závodí!!! a neřekl bych že mu to nejde. jenže má hafo peněz i v motoru. Pokud bude jezdit kubaturu 750ccm, myslím, že šanci má stále...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 20:08 | Nahoru | #74
WARP>
Jo tak, ale teď se malinko nezlob, ale proti moderním GSX-R asi moc ne. Ale zase když do toho dá dost peněz, tak úplně bez šance nebude. Ona sedma co ztratí v zatáčce to asi získá na rovince. V jakým jezdí šampionátu?

Naposledy editováno 21.06.2009 20:09:11

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 20:14 | Nahoru | #75
závodí byla by škoda s tím prásknout a případně něco rozmlátit

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 21:09 | Nahoru | #76
myslel jsem že s tím asi závodí s motorkami ze stejné doby...něco jako veteráni, nevím přesně typ závodů, ale vím že na tom lítá po okruzích. No asi to je vatanen, když může riskovat pád anebo si dost věří. POdle mne může mít tak 150-155koní při váze cca 160-170kg, to není špatný. Ale je v tom hroznej balík. Každopádně, respect. Lidí co koupí takovéhle vybavení před novou motorkou moc není. Každej si myslí, že nová=lepší, ale jak v čem.

Horší je, že nemůžu sehnat žádný info k tý vidli. Pár lidí z DE ji má, ale zatím nic. Bude to běh na dlouhou trať. Ještě by to chtělo pěkný dobový třmeny ala Brembo, AP, PVM, se 40mm roztečí.

zadní detail swingarm s osou a quick release system

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 21:13 | Nahoru | #77
snad už to vyjde, spodní strana Nissin billet radial master cylinder 1996-7

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.6.2009 v 21:24 | Nahoru | #78
mazec tyhle věci fakt žeru

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

2.7.2009 v 23:39 | Nahoru | #79

Mít tak 500k tak by mohla být celá doma Najde se někdo ???


vem si úvěr jak na barák a narvi to do motorky

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.7.2009 v 13:00 | Nahoru | #80
JUUUUU tak timto tematen jsem moc potesen jako majitel ZXR 750 jsem si zde krasne pochrochtal u fotek mohu se zde poradit ohledne renovace ??? motorku mam rad a k mejm 103kg a 193cm je to krasne velka masa vykonem staci krasne ale motor uz je celkem vychrochtanej a starty za studena jsou porod motorka vyleze na 6tis pak ji centrovanim packy benalu ustalim na 3tis kde ji musim tak 5min zahrivat pak stahnu na 0 a necham brumlat stale je to ale tezkopadny zvuk a ma tendenci chcipat a nekdy chcipne pak vypnu klicek je zretelne slyset trrrrrrrr od cerpadla kde si nacepuje benal pak ale zase nechce nastartovat jak kdyz je uchcana tak to zkousim a pak brmm zas jede tak sednu a jedu a obcas to po nekolika set metrech chcipne kde zase pumpa nacepuje benal a pak uz leti jako strela ale jak vychladne zase problem a nechce ozit jen toci pak se teda zatim vzdy uracila

problem tedy takovej
ta studena spatny start
pri pokusu o pridani plynu treba ani nereaguje na otoceni a porad drzi cca 3-4tis otacek nebo nekdy zareaguje ale jen lehce
dal jsem cistic paliv systemu
trochu je citit zlepseni ale malinko
pri vypnuti sytice skoro chcipa a otacky se chveji
pri rozjezdu po nejakejch metrech chcipa a musim drzet pod plynem v lepsim pripade
v horsim chcipne a musim cepovat benal mam pocit jako by tam nesel a proste dosel a cekalo se az se nacepuje
pote kdyz uz predtim jela normalne ale chciplo to timto problemem a docepoval jsem ten benzin tak jede bez problemu a celkem svizne ale jak vychladne zas to same jen odpada to dlouhe zahrivani vychladne myslim treba kdyz nekde 2hodky sedim

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

21.7.2009 v 13:08 | Nahoru | #81

Poggy>WARP>
Jo tak, ale teď se malinko nezlob, ale proti moderním GSX-R asi moc ne. Ale zase když do toho dá dost peněz, tak úplně bez šance nebude. Ona sedma co ztratí v zatáčce to asi získá na rovince. V jakým jezdí šampionátu?



proč by sedma měla získat na rovince??? To ani náhodou, sedma docela hezky táhne od spodu ale ve vrchu jí natře téměř každá sedmpade. V zatáčkách i na rovinkách, musel by do ní narvat nehorázný prachy za úpravy ale jezdit proti plně sériovejm 750kám, pak by se možná držel ale jen možná.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

24.7.2009 v 22:30 | Nahoru | #82
grassel-to mám trochu jiný názor. 7ma je dole polomrtvá (lepší jsou na tom litry, proto je spousta lidí kupuje, alespoň to je jeden z hlavních důvodů co od nich slýchám)a nahoře teprve od cca 7-8000RPM nastává peklo. A pokud máš kitové CDI a Ignitor točí kolem 14000 a jde za plynem daleko ostřeji (chce to i vačky, a stím spojené komponenty). Že by nové 750ky měly takový rozdíl ve výkonu??? O jízdních vlastnostech nemluvím, jedině váha bude lepší, ale ze 7my jde vyždímat i 155-160koní, i těch cca 135-140 se středními úpravami stačí, pokud se dalšími komponenty sníží hmotnost (kola, výfukový systém, nádrž,...).

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 01:04 | Nahoru | #83
Ahoj. Hledal jsem nějaké informace kolem svého ZXR a našel jsem toto fórum. Takže Vás tímto zdravím! Jako zápisné do diskuse posílám foto mého "dědka"

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 07:40 | Nahoru | #84
kluci,nemáte někdo zkušenosti s Dynojet sadou na ZX7R r.v.99?Přemýšlím,že bych jí tam mrsknul.Dík!

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 07:45 | Nahoru | #85
hans.kawa> Zkušenost s ní nemám, ale většinou majitelé místo Dynojetu doporučují Factory Pro spolu s dalšími úpravami.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 07:58 | Nahoru | #86
WARP> tak to je asi jasný že 7ma táhne míň než litry ne?! OMG, bylo to myšleno že na 750ku táhne ve spod dobře a nahoře sice taky ale oproti ostatním skoro vůbec. sedma má daleko menší krouťák a s litrama jí vůbec nemůžeš srovnávat.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 08:02 | Nahoru | #87
WARP> hele dyť ty si tu meleš pořád jen svojí, zx7r je dobrá motorka to jo ale věř tomu že pokud dáš úpravy na sedmu tak nesmíš na ostatní 750ky jelikož by jí ukazovaly záda jak prd. Já měl zx7r a mám s ní víc než dost zkušeností a vím jak na tom je, až zkusíš i jiný sedumpade tak budeš mluvit jinak. Když upravím srada stejnejma úpravama jako sedmu tak bude dáááááleko ve předu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 09:43 | Nahoru | #88
Aaron929> Zdar! Pěkný dědek! V tomhle stavu jsi to koupil, nebo je to tvoje dílo?

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 09:51 | Nahoru | #89
[quote]Aaron929>Ahoj. Hledal jsem nějaké informace kolem svého ZXR a našel jsem toto fórum. Takže Vás tímto zdravím! Jako zápisné do diskuse posílám foto mého "dědka"

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.7.2009 v 09:52 | Nahoru | #90
Je to prosté dole nic, nahoře mazec. Pokud máte ZXR rádi, musíte ji ledacos odpustit. Ale má i jasné výhody. Perfektně se vodí, na geometrii nemusíte sáhnout ani na okruh, posed rovněž bez připomínek, žádná přepákování. Sice uvidite litru zada, ale v zatáčkách máte navrch. Každý předjetí dá ale moooooc práce Když mladšího rivala sjedete na brzdy, v zatáčce si to udržíte nebo lehce poskočíte dopředu, na výjezdu máte náskok, sjede Vás na rovince Ale to už je život

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist