globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster problém k nasrání.
3.3.2009 v 20:07
Zdravim ,pánové řekne mi prosím někdo jestli je normální,že se mi dnes na mém Monstru 900 po 10 km odpálila zapalovací cívka na přední válec?mě snad jebne,já mam na něm najeto teprve 120 Km a už se to posere.kde a za kolik se dá sehnat nová cívka.a proč se to stalo?díky za rady a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 20:36 | Nahoru | #181
miura> o to už je tvoje věc ale přeplatit jeden litr oleje je pro mě dost zbytečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 20:43 | Nahoru | #182
lewisss> to je jen otázka priorit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 21:27 | Nahoru | #183
miura> říkam tvá věc

3 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 23:23 | Nahoru | #184
lewisss> Jo Ignitech, zase jsem o něco chytřejší , jinak regulátor dobíjení jsem kupoval zase z Vape, poradil mi to MedvědGuzzini, za což mu patří velké díky , přišlo mi to do druhýho dne a byl o cca. 2000 Kč levnější než origoš a funguje stejně dobře, takže na to se taky připrav, pokud ho tam máš už delší dobu tak už si taky pomalu začni shánět novej , jinak s tou Indučkou nevěř tomu že vydrží víc jak ta původní, na Jawách to taky odcházelo, ale jde o to že za tu cenu to tak nevadí a je to i tak super!

Jo a s tím olejem, mě většinou nestojí ani cent, jelikož vždycky sleju zbytky více olejů dohromady a udělam si takovou spešl závodní směs , na to jaký má ten motor výkon si stejně víc nezaslouží , a teď už vidím jak si všichni Ducatisti opět klepou na čelo, a myslí si o mě svoje , ale co s tou mašinou dělám to je jen moje věc...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 23:26 | Nahoru | #185

DMC.motobiker>

Jo a s tím olejem, mě většinou nestojí ani cent, jelikož vždycky sleju zbytky více olejů dohromady a udělam si takovou spešl závodní směs , na to jaký má ten motor výkon si stejně víc nezaslouží , a teď už vidím jak si všichni Ducatisti opět klepou na čelo, a myslí si o mě svoje , ale co s tou mašinou dělám to je jen moje věc...


Panebože!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

12.3.2009 v 23:57 | Nahoru | #186
lewisss> Nemáš vůbec za co hlavně, že jsi to sehnal. Olej jsem kupoval za 320kč/l když připočítám i poštovné.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 18:42 | Nahoru | #187
DMC.motobiker> na jawách to odcházelo,ale taky sou na nich 30 let starý.mě například neodešla nikdy na žádné jawě nebo čz a to sem jich měl 8.Regulátor dobíjení?prosím tě řekni mi kde to je a jak to vypadá, mrknu na to. Jinak dnes sem se opět pěkně povozil.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 18:42 | Nahoru | #188
Michal #5> No tak to je ještě parádnější.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 18:49 | Nahoru | #189
DMC.motobiker> Komunistický věci byly dobrý,at si kdosi říká co chce.Máme tady jednu Jawu 350 634 a tam pořád haproval jeden válec.všichni možný machři to furt ladily,dávali noví zapalka a blbosti a furt nic.pak sem jí začal opravovat já a taky mi to nedalo.pořád odcházel kondenzátor.jednou v práci semnou dělal chlapík machr přes elektřinu a ten mi řek "dej tam komunistický kondenzátory a pojede" a taky jo,prdnul sem je tam,sešteloval předstih a makaá už kolik let bez sebemenšího problému.tímto RADIM nikdy nedávejte do 350 nový kondenzátory,jedině od komárů.

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 20:04 | Nahoru | #190
lewisss> No já bohužel tak dobrý zkušenosti s Českýmy výrobky nemám , a to mi prošlo rukama taky dost Jawek, ale tady se zase dá říct, že už to byli hodně starý mašiny, a jak se zdá tak Jawy stárnou stejně jako Ducati, to asi jen Nortoni nestárnou! No prostě žádná Jawa se mi nezdála moc spolehlivá, pořád tomu něco bylo, sice máš pravdu že indučka mi taky nikdy na ničom neodešla, to kondenzátor sice jó, ale novej sem nekupoval, někde sem vyhrabal ten komančskej, a "lítalo" to dál, elektrika byla ale podlě mě na Jawách spíše tou silnou stránkou, tam se nikdy nic moc řešit nemuselo, hroší byl ale ten zbytek tej mašiny , na druhý straně ale Jawy nejsou přímo Komoušskej výrobek, jelikož jejich konstrukce byla stejná už od druhý světový, a jedná se tam spíš jen o Evoluci, když se třeba podíváš na motor z nový 350 a ze starýho Péráka, zjistíš že konstrukčně jsou takřka stejné, a vymysleli je ještě lidé z té zlaté éry před komárama...

Každopádně pokud jde o spolehlivost, tak na Nortona nic nemá, tam jen jezdíš, dolejváš benzín a občas olej, a nemusíš na tom dělat vůbec nic, třeba náš ES2 má najeto přes 130 tisíc Km a jezdí pořád skoro jako novej, a nato jak ho nikdo nikdy nešetřil se na tom posralo mnohem méně věcí než třeba na mojem Monsteru za půl roku, to taky o nečem vypovídá, bohužel ale to nejde moc srovnávat, jelikož Norton byl stavěnej na výdrž a na práci, a Dukny jsou stavěný pro zábavu a mají o dost větší výkon, dá se to ale určitě srovnávat s Jawou, a můžu ti říct že ty moje Jawky nevydržely jet ani tejden bez nějakýho toho věčnýho "laďění", takže kdybych ti to měl říct popravdě, tak na Nortonu bych si klidně troufnul jet kolem světa, na Ducati bych raději už ani neopouštěl náš stát a na Jawě bych nechtěl jet ani s Chebu do Aše (cca. 25 Km), ale každý má zkušenosti jiné, a hodně lidí by se mnou asi nesouhlasilo...

Jo a ten Regler, to je taková krabička, kterou tvoří hliníkový chladič, ve kterém je ta elekronika zalitá, a je umístěný ve předu hnedle pod hlavnou řízení, a na Ducati prý odchází dost často...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 20:14 | Nahoru | #191
DMC.motobiker> Na mojí Jawce 350 kejvačce z 1958 se nic nesralo,a to že mam na ní nalítáno hoodně,jen sem musel dávat pozor jestli mám namazaný kladívka.stačilo jednou tomu velkej céres a upálili se pertinaxi a bylo po předstihu.jina na to jak je stará mastí slušně,jezdil sem na ní nejvíc,před tím než sem koupil tohle.ted je na prodej holky moje.

Monster problém k nasrání.

14.3.2009 v 18:52 | Nahoru | #192
Prosím vás scháním pojistnou podložku s tisícihranem na zajištění řetězového kolečka,nemáte a neprodáte někdo? na M 900.

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

14.3.2009 v 19:11 | Nahoru | #193
lewisss> Ta moje už také není nejlepší, doufal jsem že mi v řetězový sadě dají novou, ale nic :\ , tak snad mi to ještě alespoň těch 30 tisíc vydrží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

14.3.2009 v 19:54 | Nahoru | #194
DMC.motobiker> Ta moje je uplně na sračku ,zoubky žádný a kolečko tam cestuje,právě budu kupovat novou sadu tak aby to bylo v kupě.a vyrábět se mi to nechce.nevíš kde se to dá sehnat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

14.3.2009 v 20:16 | Nahoru | #195
lewisss> a zkoušel si ofiko dealera? Já jen aby si to nesháněl měsíce a pak zjistil, že to stojí v Duc 80 korun. Jestli máš servisní manuál, tak si tam najdi číslo toho dílu a zkus jim cinknout. Je to jen kus plechu, to přece nebude stát pjéťo (teda doufam)

(reakce na) Monster problém k nasrání.

14.3.2009 v 20:25 | Nahoru | #196
Droppi> Čoveče mam jenom knížku k motorce.a tam je tak akorát kulový h.... a né číslo dílu. Skusím to no ,asi mi nic jinýho nezbyde.

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 01:48 | Nahoru | #197
Katalogy s cislama dilu se daji stahnout na oficialnich strankach Ducati

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 09:37 | Nahoru | #198
jestli to ještě nemáš vyřešený,tak kámoš vozí original díly z německa za cca 60% ceny,než jsou tady... kontakt na něj 604779427. jinak tenhle problém u starších Duc. bude asi normální,znám dva lidi s 900SS a řešili to oba...

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 10:56 | Nahoru | #199
Michal #5> Jo přesněji je to tady! Já jen aby to tam vůbec našel, když ty Italové mají takovou hroznou hatmatilku, jinak bohužel zatím jsem ještě nic takovýho nekupoval, takže nevím...

ferda_obecny> A orioš štítek (masku) na Monstera za lidovou cenu by ten tvůj známej neměl???

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 15:38 | Nahoru | #200
K tomu oleji - já si debil říkal, že v Duci je 400Kč za litr 15W-50 toho Shellu moc, tak jsem nakonec koupil v eurocycles.cz Repsol 10W-60 za 450Kč No, kokot. Ale jinak serviska říká, že jí stačí viskozita 10W-40.

A própo, do litrovýho Monstera přijde určitě 3.9L, že?

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 15:59 | Nahoru | #201
Serviska říká 10w-40 nebo 15w-50, ale co jsem se bavil s lidma co do toho dělají tak jedině 15W-50. Osobně si myslím že přidat pár stovek na oleji je v celkových nákladech dost zanedbatelná položka.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 16:03 | Nahoru | #202
Monster1000> jo je ho tam 3,9 l.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #203
Michal #5> Jako je jasný že můžeš koupit olej za 500,nebo cívky za 4000 ale proč?proč budu zbytečně vyhazovat prachy,to si rači za ušetřený koupim benzín a projedu ho.nebo mašinu vylepším,jestli někdo má na vyhazování tak to je jeho věc já osobně nemám.a přijde mi to jako nesmysl.spousta lidí si myslí že co je dražší je lepší.rači budu vypadat jak chudák než se někde prsit s bankovkama.

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 16:11 | Nahoru | #204
Monster1000> No tomu se říká dobrá koupě , když už nehledíš na prachy tak by to bylo lepší pořídit přímo u Ducati , ale rozdíl v tom asi nebude... :\ Jinak podle manuálu na M900 píšou 3.5 litru, takže být tebou bych si pořídil 4 litry a dolil to pěkně akorát do okýnka, takhle to alespoň dělám na M600...

Jinak tak už jsem přetěsnil svoje tlumiče Marzocchi, a teď do nich sháním olej, v manuálu píšou Showa S88 nebo Agip F1 ATF Dexron, ale nemám chuť je někde dlouho shánět a draze kupovat, tak se chcu optat co tak lejete do tlumičů??? :\ A hlavně jakou Wiskozitu, aby to pak ještě vůbec tlumilo, našel jsem spešl olej do tlumičů Paramo TL15, co myslíte lidi, stačilo by to???

(reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 17:08 | Nahoru | #205
DMC.motobiker> Je vůbec ještě něco co jsi na tom svém šrotu nerozdělal a nezpravoval

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 17:29 | Nahoru | #206
blafan> Jo určitě by se taky ještě něco málo našlo, ale zrovna si na nic nevzpomenu , ale beru to z té lepší stránky, alespoň vím na čem jezdím...

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #207
to DMC.motobiker:Právě, že příručka říká těch 3,9l, ale buď to jsem jí překrmil, nebo mi kleslo vokýnko na karteru Každopádně ubírat nebudu, za ty prachy

2 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 18:36 | Nahoru | #208
Chtěl jsem Vám něco napsat o Vašem domácím servisování a koupí oleje typu Repsol, ale protože bych rejpnul do vosího hnízda, tak Vám jen popřeju hodně štěstí a budu si myslet svoje!

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 18:59 | Nahoru | #209
to s4r:A dobře děláš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 19:32 | Nahoru | #210
s4r> Kdo do toho proboha leje Repsol?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist